Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
LongFields schreef:Misschien kom ik wel kijken in Velp, denk dat Mojo het misschien ook wel wat zou kunnen vinden.
Mocht er nog uitval zijn, bestaat dan de mogelijkheid dat hij eventueel nog zou kunnen meedoen?
Ik kom niet dus wellicht zijn mijn plekken er nog..
Ik ben er sowieso bij, had vlak na het plaatsen van mijn berichtje een PB van Inge gehad.
Ben erg benieuwd of Mojo het wat vindt.
Leuk om zo veel forummers en hun honden te zien daar.
Leuk broertje Rally is er ook als het goed is
In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014) Makso's Stars op Facebook
Gimmick schreef:Ik meld Gentle ook af.
Helaas gaat dat niet lukken.
Maar oordopjes kunnen meegebracht worden want Gimmick is zeker van de partij...
Vast wel iemand die even in de bocht wil gaan staan mocht ze besluiten om rechts af te slaan. Richting uitgang.
Ik heb hulp mee, die wil je vast wel even uit de brand helpen!
Oh top!!! Het hek moet echt dicht zijn en blijven als Gimmick van de lijn is.
Nu verwacht ik dat haar focus zo groot is dat ze überhaupt alleen de lure nog maar ziet. Maar ik neem.geen extra risico's dus wat hulp is welkom.
Kleine moeite toch voor iedereen om het hek achter zich dicht te doen
Gimmick schreef:Ik meld Gentle ook af.
Helaas gaat dat niet lukken.
Maar oordopjes kunnen meegebracht worden want Gimmick is zeker van de partij...
Vast wel iemand die even in de bocht wil gaan staan mocht ze besluiten om rechts af te slaan. Richting uitgang.
Ik heb hulp mee, die wil je vast wel even uit de brand helpen!
Oh top!!! Het hek moet echt dicht zijn en blijven als Gimmick van de lijn is.
Nu verwacht ik dat haar focus zo groot is dat ze überhaupt alleen de lure nog maar ziet. Maar ik neem.geen extra risico's dus wat hulp is welkom.
Kleine moeite toch voor iedereen om het hek achter zich dicht te doen
@Longfields: Leuk dat je ook foto's wilt maken
Mijn ervaring is dat het regelmatig niet helemaal goed dicht wordt gedaan.
Of dat net iemand door het hele komt lopen en Gimmick dat net wel ziet veel mensen stappen even aan de kant als Gimmick volle vaart op ze af komt denderen
Have a heart that never hardens, a temper that never tires and a touch that never hurts.
LongFields schreef:Misschien kom ik wel kijken in Velp, denk dat Mojo het misschien ook wel wat zou kunnen vinden.
Mocht er nog uitval zijn, bestaat dan de mogelijkheid dat hij eventueel nog zou kunnen meedoen?
Ik kom niet dus wellicht zijn mijn plekken er nog..
Ik ben er sowieso bij, had vlak na het plaatsen van mijn berichtje een PB van Inge gehad.
Ben erg benieuwd of Mojo het wat vindt.
Leuk om zo veel forummers en hun honden te zien daar.
Eilfy schreef:
Leuk broertje Rally is er ook als het goed is
Klopt
Dat had ik al begrepen uit je eerdere reactie in dit topic.
Leuk, Rally doet het vast met veel drive. Mojo zal het wel rustiger aan doen vermoed ik, met zijn relaxte natuur.
Pablo gaat ook tussendoor in de auto. Ik krijg fluitende oren van dat hystische geblaf, want het is allemaal zo spannend en leuk.
In de bench en raampje stukje open, moet toch kunnen zondag.
Manuma schreef:Manu hoopt dat grote liefde Nila ook weer aanwezig is
Ik ben heel benieuwd wat Uma gaat doen
Wij hebben ons dit keer niet aangemeld want ik wist niet hoe ik zat met mijn werk maar ben wel vrij. Kom misschien nog wel even buurten maar vind sneu voor d'r als ze dan niet kan rennen.
Ik neem mijn camera ook mee, maar ik heb geen idee hoever ik toekom aan foto's maken, omdat ik geen idee heb hoe Duke zich houdt. Ik hoopte dat ik iemand erbij zou hebben, maar dat is helaas niet gelukt.
Dit is de eerste keer dat ik mee kom. Wat is verstandig kwa eten? Hij krijgt altijd sochtends en savonds 1 pakje smuldier. Kan ik sochtends gewoon een heel pakje geven? Of is het verstandig wat minder te geven? Is het nodig om savonds een beetje meer te geven dan normaal?
Ja. Ik ben dus pannekoeken vergeten te halen. Dacht er toen straks pas aan. Maar dan geef ik hem denk ik gewoon zijn standaard portie en krijgt hij in de namiddag gewoon wat extra's. Heb hem net weer een beetje minder schraal, dat wil ik graag zo houden.
Hebben jullie ook zo'n zin in morgen? Raaf liep vorig jaar de sterren van de hemel, en ik heb er alle vertrouwen in dat hij morgen weer met net zo veel plezier gaat racen
Heeft iemand enig idee of er al een startvolgorde bekend is?
Ik vrees dat ik niet kom morgen
Al een poos ben ik aan het kwakkelen met een verkoudheid/griepje en dat is sinds vanavond net even erger geworden. Ik doe het dus even rustig aan en vermijd de reis en drukte.
Als iemand mijn 2 plekken over wil nemen kan dat uiteraard.
Heel veel zin in morgen! De pannenkoeken liggen klaar voor het ontbijt morgen en tussen baan en coursen door krijgen ze nog een keer. Vinden ze ook helemaal niet erg.
Kenji zal nog wel wat moe zijn, die had vandaag ook wedstrijd maar dat maakt z'n plezier er niet minder om. De rest is wel uitgerust, inclusief Alfy's stembanden
Start volgorde hangt morgen bij de kantine
In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014) Makso's Stars op Facebook