Omdat het voor mij nog lang geen tijd is voor een nieuwe hond, maar ik het wel erg mis om er een om me heen te hebben,
bied ik me aan als hondenoppas. Een redelijke vergoeding is welkom.
Ik woon in een prachtige wandelomgeving vlak bij de Zevenhuizerplas in Rotterdam en met mooi weer ga ik naar mijn volkstuin, die ook in een prachtige omgeving gelegen is, nabij het Bergsche bos.
Voorwaarde is wel dat het een kat- en hondvriendelijke hond moet zijn, ik heb drie katten en heb veel mensen met honden in mijn omgeving. Ik maak graag lange wandelingen met een of twee honden als gezelschap.
Ik ben geen "hus", dus jouw hond(en) zal mijn onverdeelde aandacht krijgen.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hondenoppas biedt zich aan.Omgeving Zevenhuizerplas.
Moderator: moderatorteam
-
kooi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief
- Aantal honden: 1
-
Brindlecardi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Re: Hondenoppas biedt zich aan.Omgeving Zevenhuizerplas.
Leuk!
Ben je meer hondenoppas voor vakanties of ook voor dagopvang?
Ben je meer hondenoppas voor vakanties of ook voor dagopvang?
- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Ik vrees dat ik niet zo snel behoefte heb aan een hondenoppas, maar ik wil je best een seintje geven als ik weer eens in die omgeving ga wandelen. Kun je mee wandelen als je dat leuk vindt
-
*Wolf*
- Zeer actief
Helaas hier een hond die fel is op katten. Binnen, als ze stil zitten, zou het misschien wel goed kunnen gaan, maar het risico is te groot dat hij ontdekt dat ie ook binnen kan jagen 
Anders zou het een mooie gelegenheid zijn.
Anders zou het een mooie gelegenheid zijn.
-
kooi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief
- Aantal honden: 1
Vakanties, dagopvang, of gewoon een fijne wandeling als het je zelf een keer niet uitkomt.
Eventueel wil ik ook wel bij iemand thuis opvangen, zolang ik nog de tijd aan mezelf heb. Dochter woont nog thuis, dus die zorgt voor de katten.
Leuk voorstel Fotogravinnetje, ik maak daar graag gebruik van. Zeker omdat het Markiesje een van de rassen op mijn verlanglijstje is.
Ik heb al een reactie uit eigen kring: de tante van mijn dochter, die een jonge bernerreu heeft, heeft ook af en toe opvang nodig.
Ook al komt er hier geen eentje meer, ik blijf verknocht aan het ras.
Eventueel wil ik ook wel bij iemand thuis opvangen, zolang ik nog de tijd aan mezelf heb. Dochter woont nog thuis, dus die zorgt voor de katten.
Leuk voorstel Fotogravinnetje, ik maak daar graag gebruik van. Zeker omdat het Markiesje een van de rassen op mijn verlanglijstje is.
Ik heb al een reactie uit eigen kring: de tante van mijn dochter, die een jonge bernerreu heeft, heeft ook af en toe opvang nodig.
Ook al komt er hier geen eentje meer, ik blijf verknocht aan het ras.
- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Leuk! Sta je al op de wachtlijst? Die is namelijk erg lang aan het worden, dus als het Markiesje echt op je verlanglijstje staat, zou ik zorgen daar op te staan als ik jou was! Bij jou in de buurt woont overigens iemand met 2 Markiesjes, een vader en zoon. De vader is Elco's betovergrootvader. Misschien wil die dan ook nog wel meelopenkooi schreef: Leuk voorstel Fotogravinnetje, ik maak daar graag gebruik van. Zeker omdat het Markiesje een van de rassen op mijn verlanglijstje is.