Het blijft een hond met gebruiksaanwijzing, maar dat maakt de uitdaging wel leuk natuurlijk. En ze leert me wel om tonnen geduld te hebben

Moderator: moderatorteam
maart schreef:zeker, en ze zit boordevol ideeën die er soms even uit moetenzoals vorige week, toen de kortste weg van A naar B uiteraard een rechte was en ze dan maar onder het reviertentje door ging
![]()
En gelijk heeft zemosquito1980 schreef:maart schreef:zeker, en ze zit boordevol ideeën die er soms even uit moetenzoals vorige week, toen de kortste weg van A naar B uiteraard een rechte was en ze dan maar onder het reviertentje door ging
![]()
![]()
Slimme hond.
Vusi train ik in en om een oude ruïne die op ons terrein staat. Apporteren en objecten halen door het raam, buiten af en blijf, dummie binnen gooien of verstoppen. Het idee is dan dat Vusi naar binnen springt door het raam en weer naar buiten met dummie door hetzelfde raam.... Ik moet echt super snel zijn en heeel duidelijk zeggen wat ze moet anders gaat ze door de deur naar buiten. Zij denkt ook: waarom moeilijk door een raam terwijl er een open deur is
maart schreef:zeker, en ze zit boordevol ideeën die er soms even uit moetenzoals vorige week, toen de kortste weg van A naar B uiteraard een rechte was en ze dan maar onder het reviertentje door ging
![]()
vandaag dusHippo schreef:Wanneer wil je op gaan voor IPO 1?