Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Pup bijt in handen en voeten
Moderator: moderatorteam
- chantalc
- Vaste gebruiker
- Aantal honden: 1
Pup bijt in handen en voeten
Mijn pup (dwergteckel 5 maanden) bijt in de handen en voeten van mensen. Bij mij stopt ze als ik FOEI! zeg, maar bij mijn kinderen (18+) / bezoek stopt ze er niet mee wat zij ook zeggen. Tips?
-
Neeltje
Re: Pup bijt in handen en voeten
Dat het vanzelf overgaat? Misschien handig om wat kleine speeltjes te hebben, die ze bij je teckel in het bekkie kunnen stoppen, zodat ze niet meer kan bijten.
- *Skye*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
- Aantal honden: 2
Wat wij doen is heel hard 'auw' zeggen en een speeltje geven. Ik herhaal dat een paar keer en als dat niet helpt dan negeer ik ze. Helpt dat niet dan is het voor mij een teken dat ze te moe zijn en gaan ze even in de bench. Niet als straf, maar gewoon leuk, het is even slaap tijd.
Het beste werkt dit als iedereen dit zo doet.
Het beste werkt dit als iedereen dit zo doet.
- mijke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): krakershondje
Skittles beet eergister echt opzettelijk en keihard met zijn gemene kleine tandjes in mijn vetrol
Ik ben heel hard, hoog en overdreven zielig "auwauwauwwwwwwwww!' gaan janken als een soortvan puppy. Hij kwam het gelijk goedmaken met heel veel kusjes. Sindsdien heeft ie het niet meer geprobeerd!
- mosquito1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
Geduld is een schone zaak, niet straffen maar jouw vingers en voeten inruilen voor een speeltje en het hele huis volleggen met koe-hoefjes en andere kauwdingen
Geniet ervan voor je het weet is het alweer voorbij
Geniet ervan voor je het weet is het alweer voorbij
- Jits90
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Keeshond
- Aantal honden: 3
Dat werkte hier ook het beste. Bij het eerste tandje dat ik voelde meteen hoog gillen en wegtrekken. Damy was al heel snel erg voorzichtig met onsmijke schreef:Skittles beet eergister echt opzettelijk en keihard met zijn gemene kleine tandjes in mijn vetrol![]()
Ik ben heel hard, hoog en overdreven zielig "auwauwauwwwwwwwww!' gaan janken als een soortvan puppy. Hij kwam het gelijk goedmaken met heel veel kusjes. Sindsdien heeft ie het niet meer geprobeerd!
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Die kun je beter weg doen das een valse. Wij hebben een allerliefst babytje gehad maar jee wat kon dat kind schijten en janken terwijl ze al 4 maanden oud was. Terug naar tehuis in Roemenië gebracht. 
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
Wolfsblut
- Zeer actief
Precies, gelijk weg doen. Vooral als het een rooie langhaar is, dat zijn valse rotbeesten. En het wordt steeds erger. Ik zal je een plezier doen en neem hem van je over. Ik heb ook zo een die werd ook spartaans opgevoed.bouvierpoedel schreef:Die kun je beter weg doen das een valse. Wij hebben een allerliefst babytje gehad maar jee wat kon dat kind schijten en janken terwijl ze al 4 maanden oud was. Terug naar tehuis in Roemenië gebracht.
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
-
Lizzie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
joh wil jij even heel serieus met deze vraag omgaan die al miljoen keer op dit forum is gesteldbouvierpoedel schreef:Die kun je beter weg doen das een valse. Wij hebben een allerliefst babytje gehad maar jee wat kon dat kind schijten en janken terwijl ze al 4 maanden oud was. Terug naar tehuis in Roemenië gebracht.

-
S@ndr@
- Zeer actief
Dat vertellen ze je er niet bij he, - maar dat doen alle puppy`s,
..... het hoort er gewoon helemaal bij..... gaat weer over heb geduld en laat het bijten op eigen dingetjes, .... en idd heel hard AUW roepen kan soms ook wel helpen
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Hoord er allemaal bij op de boerderij ♫ ♪ maar ik zei altijd wel e e e zachtjes he dan werd het vanzelf minder
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Wil jij beweren dat het geen vals gedrag is dan.?Lizzie. schreef:joh wil jij even heel serieus met deze vraag omgaan die al miljoen keer op dit forum is gesteldbouvierpoedel schreef:Die kun je beter weg doen das een valse. Wij hebben een allerliefst babytje gehad maar jee wat kon dat kind schijten en janken terwijl ze al 4 maanden oud was. Terug naar tehuis in Roemenië gebracht.

-
Neeltje
Niet iedereen leest een boekje over pups of gaat naar een pupcursus, dat zou je onderhand moeten weten.Kruimel53 schreef:Mwah, sla ff een boekje over pups op en je komt het wel tegen hoor. En ik ken geen pupcursus waar niet uitgebreid over dit gedrag verteld wordt.S@ndr@ schreef:Dat vertellen ze je er niet bij he, - maar dat doen alle puppy`s,..... het hoort er gewoon helemaal bij..... gaat weer over heb geduld en laat het bijten op eigen dingetjes, .... en idd heel hard AUW roepen kan soms ook wel helpen
- mosquito1980
- Zeer actief
Helemaal mee eens....bouvierpoedel schreef:Wil jij beweren dat het geen vals gedrag is dan.?Lizzie. schreef:joh wil jij even heel serieus met deze vraag omgaan die al miljoen keer op dit forum is gesteldbouvierpoedel schreef:Die kun je beter weg doen das een valse. Wij hebben een allerliefst babytje gehad maar jee wat kon dat kind schijten en janken terwijl ze al 4 maanden oud was. Terug naar tehuis in Roemenië gebracht.
(even "zoeken" op bijten pups)
-
Lizzie.
- Zeer actief
stja, tis een tokkel he, dat zegt toch genoegbouvierpoedel schreef:Wil jij beweren dat het geen vals gedrag is dan.?Lizzie. schreef:joh wil jij even heel serieus met deze vraag omgaan die al miljoen keer op dit forum is gesteldbouvierpoedel schreef:Die kun je beter weg doen das een valse. Wij hebben een allerliefst babytje gehad maar jee wat kon dat kind schijten en janken terwijl ze al 4 maanden oud was. Terug naar tehuis in Roemenië gebracht.

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Toch een bepaald slag volk die dat in huis haalt.Lizzie. schreef:stja, tis een tokkel he, dat zegt toch genoegbouvierpoedel schreef:Wil jij beweren dat het geen vals gedrag is dan.?Lizzie. schreef:joh wil jij even heel serieus met deze vraag omgaan die al miljoen keer op dit forum is gesteldbouvierpoedel schreef:Die kun je beter weg doen das een valse. Wij hebben een allerliefst babytje gehad maar jee wat kon dat kind schijten en janken terwijl ze al 4 maanden oud was. Terug naar tehuis in Roemenië gebracht.

-
nyckle
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 1 airedale terrier
Dit komt nooit goed! 
-
Lizzie.
- Zeer actief
Gelukkig hebben wij een beschaaft ras aangeschaftbouvierpoedel schreef: Toch een bepaald slag volk die dat in huis haalt.

- mosquito1980
- Zeer actief
Beschaaft ras?? Ik dacht dat het beesie in je onderschrift jouw hond was?Lizzie. schreef:Gelukkig hebben wij een beschaaft ras aangeschaftbouvierpoedel schreef: Toch een bepaald slag volk die dat in huis haalt.
-
Lizzie.
- Zeer actief
jij mot je giegel houwenmosquito1980 schreef:Beschaaft ras?? Ik dacht dat het beesie in je onderschrift jouw hond was?Lizzie. schreef:Gelukkig hebben wij een beschaaft ras aangeschaftbouvierpoedel schreef: Toch een bepaald slag volk die dat in huis haalt.![]()

- mosquito1980
- Zeer actief
TssssssLizzie. schreef:jij mot je giegel houwenmosquito1980 schreef:Beschaaft ras?? Ik dacht dat het beesie in je onderschrift jouw hond was?Lizzie. schreef:Gelukkig hebben wij een beschaaft ras aangeschaftbouvierpoedel schreef: Toch een bepaald slag volk die dat in huis haalt.![]()
want gij weet niet eens wat beschaaft is
- Barkley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spinone Italiano
Ik zie dat niemand je alvast verteld heeft over puspiemels. Ik wist het niet. Hoort er ook bij
- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Tsja ook al is de vraag al heel vaak gesteld, zou het toch maar saai worden op het forum als eerder gestelde vragen niet meer gesteld mogen worden.
.
Dat zal bij de hond van TS wel meevallenBarkley schreef:Ik zie dat niemand je alvast verteld heeft over puspiemels. Ik wist het niet. Hoort er ook bij
- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
- Contacteer:
Beetje vroeg misschien. Maar de loopsheid is niet over als het bloeden stopt. Dan is je teefje juist dekrijp. Maak die fout dus alsjeblieft niet
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Daar straalt de beschaving vanaf .mosquito1980 schreef:Beschaaft ras?? Ik dacht dat het beesie in je onderschrift jouw hond was?Lizzie. schreef:Gelukkig hebben wij een beschaaft ras aangeschaftbouvierpoedel schreef: Toch een bepaald slag volk die dat in huis haalt.![]()

- Barkley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spinone Italiano
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat het een reu wasZamunda schreef:Tsja ook al is de vraag al heel vaak gesteld, zou het toch maar saai worden op het forum als eerder gestelde vragen niet meer gesteld mogen worden.
Dat zal bij de hond van TS wel meevallenBarkley schreef:Ik zie dat niemand je alvast verteld heeft over puspiemels. Ik wist het niet. Hoort er ook bij.
- mosquito1980
- Zeer actief
he? om in te bijten?Barkley schreef:Ik zie dat niemand je alvast verteld heeft over puspiemels. Ik wist het niet. Hoort er ook bij