Ik weet verder niet zo goed wat te zeggen, ik vind eigenlijk dat je in een onmogelijke positie zat. Super hoe Cody bij jou gegroeid is in ieder geval, de beste start die hij maar kon hebben.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Cody is geadopteerd!
Moderator: moderatorteam
- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Re: Cody is geadopteerd!
Oh wat gaaf dat je nog die survival met hem hebt gedaan, zie hem zwemmen dan
.
Ik weet verder niet zo goed wat te zeggen, ik vind eigenlijk dat je in een onmogelijke positie zat. Super hoe Cody bij jou gegroeid is in ieder geval, de beste start die hij maar kon hebben.
-
Manuma
- Zeer actief
Wat ontzettend lief van jullie. Jullie woorden raken me en ik had zelfs weer even een brulmoment
Op een of andere manier besef ik me nu pas écht dat hij weg is. Toen ik net met de honden uit was miste ik hem erbij. Maar er zijn ook dingen die voor wat opluchting zorgen. Ik zie Jonathan weer ontspannen en als ik nu de deur te hard dicht laat vallen denk ik eerst weer even SHIT waarna ik me besef dat het nu niet erg meer is.
Maar toen we even een stukje gingen rennen en mijn duo vooral met zichzelf bezig is en als een debiel de pas erin zet mis ik wel weer dat blije hoofd van Co die altijd even blij springend omkeek. Dat ik een hond bij me had die alles wat ik deed volgt in plaats van andersom.
Nouja.
Ik heb berichten gekregen van Karin en hij zit daar echt super. Hij is nu al gek op haar en neemt haar in vertrouwen en ik vind het wel ontzettend fijn dat hij geen stappen terug heeft gezet maar gewoon verder gaat waar hij gebleven was. Ik ben zo trots op hem en heel blij dat Karin hem gevonden heeft
Op een of andere manier besef ik me nu pas écht dat hij weg is. Toen ik net met de honden uit was miste ik hem erbij. Maar er zijn ook dingen die voor wat opluchting zorgen. Ik zie Jonathan weer ontspannen en als ik nu de deur te hard dicht laat vallen denk ik eerst weer even SHIT waarna ik me besef dat het nu niet erg meer is.
Maar toen we even een stukje gingen rennen en mijn duo vooral met zichzelf bezig is en als een debiel de pas erin zet mis ik wel weer dat blije hoofd van Co die altijd even blij springend omkeek. Dat ik een hond bij me had die alles wat ik deed volgt in plaats van andersom.
Nouja.
Ik heb berichten gekregen van Karin en hij zit daar echt super. Hij is nu al gek op haar en neemt haar in vertrouwen en ik vind het wel ontzettend fijn dat hij geen stappen terug heeft gezet maar gewoon verder gaat waar hij gebleven was. Ik ben zo trots op hem en heel blij dat Karin hem gevonden heeft
- Lucia
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Tranen ook bij je vorige post, poeh.
Hij is een behoorlijke tijd bij je geweest en zo'n hond gaat diep zitten.
Ook al zit hij nu waarschijnlijk prima, het was wel een beetje jouw hond na zo'n tijd.
Toch nog sterkte gewenst.
Hoe doet je tweetal het zonder hem?
Hij is een behoorlijke tijd bij je geweest en zo'n hond gaat diep zitten.
Ook al zit hij nu waarschijnlijk prima, het was wel een beetje jouw hond na zo'n tijd.
Toch nog sterkte gewenst.
Hoe doet je tweetal het zonder hem?
-
Izzie_Anneke
- Zeer actief
Wat heb je het fantastisch gedaan en natuurlijk zul je hem missen 
Gelukkig is hij met zijn rooie kont opnieuw in de boter gevallen, dat zal verzachten.
Gelukkig is hij met zijn rooie kont opnieuw in de boter gevallen, dat zal verzachten.
-
Tiny
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Kanjer!!! 
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
- Lothian
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
- Aantal honden: 3
Fantastisch nieuws! En groot respect voor jou. Je hebt het super gedaan en ik denk dat je Cody heel veel geleerd hebt.

-
mariabel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): teckels , spaanse waterhond en chinese koningin
Jullie zijn een bijzondere weg met hem gegaan, een opvanger die in je hart is gekropen en samen zijn jullie een team geworden. Maar je hebt hem onderweg gebracht naar zijn THUIS !
- Marie-Josée
- Erelid
- Mijn ras(sen): Havanezer
- Aantal honden: 1
Wat een geweldig verhaal. Chapeau hoor.
En dat Cody geen terugval heeft is heel bijzonder; je training heeft zich dus ook echt geloond
En dat Cody geen terugval heeft is heel bijzonder; je training heeft zich dus ook echt geloond
-
Jonas26
- Zeer actief
-
Kaatjeswereld
- Vaste gebruiker
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Door Cody word ik dagelijks herinnert aan je inzet en liefde voor Co. Ik kan niet om de basis heen die jij hebt gelegd. Het is stilstand of vooruitgang, totaal geen terugval. Dat wat jij voor hem bent lijkt hij bij mij te zoeken. Dat vind ik fijn voor Cody, dat hij de herinneringen terug kan halen bij mij. Ik zie hem ook omhoog kijken tijdens een wandeling en dat is zo waardevol. We zijn nog maar twee weken verder. Ik heb het vaker gezegd, maar zeg het nu weer, je bent de beste opvoedmama die er is. Liefde, empathie en kennis. Spreek je gauw!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Be kind, Be loved, Be a doglover!
- Ingrid48
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 Griekse meiden
hierbij kan ik me alleen maar aansluitenKaatjeswereld schreef:Door Cody word ik dagelijks herinnert aan je inzet en liefde voor Co. Ik kan niet om de basis heen die jij hebt gelegd. Het is stilstand of vooruitgang, totaal geen terugval. Dat wat jij voor hem bent lijkt hij bij mij te zoeken. Dat vind ik fijn voor Cody, dat hij de herinneringen terug kan halen bij mij. Ik zie hem ook omhoog kijken tijdens een wandeling en dat is zo waardevol. We zijn nog maar twee weken verder. Ik heb het vaker gezegd, maar zeg het nu weer, je bent de beste opvoedmama die er is. Liefde, empathie en kennis. Spreek je gauw!

Zoveel leuke honden van jong tot oud zoeken een baasje!
Don't shop, but adopt
www.skylosstrays.com
www.takisshelter.org
-
Manuma
- Zeer actief
Ik zit hier helemaal
te zijn 
- hakunamatata
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense straatratjes
- Aantal honden: 2
En terecht! Je mag echt trots zijn op wat je voor Cody betekent hebt. De basis is zo belangrijk om te vertrouwen en gevoel van veiligheid te hebben. Daar bouwt hij nu op verder. 
~ Hakuna matata: Ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet! ~

- Sulluna
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse mix en Siberische Husky
Dik verdient pop.Manuma schreef:Ik zit hier helemaal![]()
![]()
te zijn
En fijn te horen dat het goed gaat met Cootje