Nanna schreef:Wat is een statushond?
Dit vroeg ik me ook af.
Hier zie ik vooral borders en herders naast een fiets rennen....zijn dat status honden?
Moderator: moderatorteam
Nanna schreef:Wat is een statushond?

Heerlijk mag t hele jaar dit weer zijn!Nanna schreef:Ik loop al een week te gunnen. Ik trek het niet meer.Kruimel53 schreef:Jij gunt Miranda ook niksNanna schreef:Afijn.
Vanaf morgen is God zij geloofd en geprezen die tyfushitte weer afgelopen en kunnen we weer heerlijk over naar de orde van de dag

Nee. Gewoon nee.malinois schreef:Heerlijk mag t hele jaar dit weer zijn!Nanna schreef:Ik loop al een week te gunnen. Ik trek het niet meer.Kruimel53 schreef:Jij gunt Miranda ook niksNanna schreef:Afijn.
Vanaf morgen is God zij geloofd en geprezen die tyfushitte weer afgelopen en kunnen we weer heerlijk over naar de orde van de dag

Tsja, beestje moet een naam hebben. Statushonden, honden die genomen worden ter toevoeging van de stoere status. Hier spreekt men vaak van klapkaken.Cinnepin schreef:Nanna schreef:Wat is een statushond?
Dit vroeg ik me ook af.
Hier zie ik vooral borders en herders naast een fiets rennen....zijn dat status honden?
iones schreef:Tsja, beestje moet een naam hebben. Statushonden, honden die genomen worden ter toevoeging van de stoere status. Hier spreekt men vaak van klapkaken.Cinnepin schreef:Nanna schreef:Wat is een statushond?
Dit vroeg ik me ook af.

Ik zal de wolken naar jou doorsturen, gonnie! Ze komen eraangonnie schreef:De zon mag bij Miranda blijven schijnen als hij maar wel uit Capelle aan den IJssel verdwijnt.Kruimel53 schreef:Jij gunt Miranda ook niksNanna schreef:Afijn.
Het was wel langer dan een week. Ben nu haast twee weken thuis en in Oostenrijk was het ook al bloedheet.

Oh ja dat vind ik ook wel mooi.malinois schreef:Nou oke... 23 graden dan t hele jaar ga ik ook mee akkoord