Nu hopen op een beetje mooi weer. ( niet zo heet als nu, maar liefst 15 graden en een zonnetje

Moderator: moderatorteam
De vorige keer dat ik op een survival een puppy aanraakte mocht ik een goede snauw ontvangen van de eigenaresse dus ik durf niet meer** Angela ** schreef: Owja Bojeh houd heel erg van knuffelen , dus als iemand namens mij ff n knuffel wil geven ??
Neuh wij zitten er een klasse tussenin geloof ikJustJoyce schreef:Jullie starten met de atleten? wij gewoon de recreanten, ik ga niet zo hard whaha!
Echt welManuma schreef: Neuh wij zitten er een klasse tussenin geloof ik
Ik ga ook absoluut niet hard.
Ja zag het inderdaad Outdoor Valley Klasse....Sulluna schreef:Echt welManuma schreef: Neuh wij zitten er een klasse tussenin geloof ik
Sulluna schreef:Echt welManuma schreef: Neuh wij zitten er een klasse tussenin geloof ik
Touwklimmen?!Manuma schreef:Ik kan 1 km rennen, daarna mag ik aan de beademing.
Al ging het gisteren wel goed maar dan heb je ook wel veel hindernissen onderweg. Kun je touwklimmen Ag? Ik niet
Leuk wie weet komen we elkaar tegen. Wij lopen mee met zuurstofflessen.JustJoyce schreef: Ja zag het inderdaad Outdoor Valley Klasse....Misschien zien we jullie nog!
Ik heb Chef wel mee, maar loop met een zwarte Labrador.
Mag ik daar dan ook een teugje van onderweg wahhahaha!Sulluna schreef:Leuk wie weet komen we elkaar tegen. Wij lopen mee met zuurstofflessen.JustJoyce schreef: Ja zag het inderdaad Outdoor Valley Klasse....Misschien zien we jullie nog!
Ik heb Chef wel mee, maar loop met een zwarte Labrador.
Jezus mensManuma schreef:Ik heb er zoveel zin in!
Afgelopen zondag heb ik met Cody survivaltraining gedaan in Vlaardingen, mijn zusje met Manu en het is gefilmd![]()
Leuk zeg! Ik heb daar Survival gedaan, echt super leuk om te doen. Helaas viel het niet meer te combineren met KNPV. Hield geen weekend meer overManuma schreef:Ik heb er zoveel zin in!
Afgelopen zondag heb ik met Cody survivaltraining gedaan in Vlaardingen, mijn zusje met Manu en het is gefilmd![]()
Dat hoop ik wel, mensen van ver weg willen graag meegenietenJustJoyce schreef:Jaaaaa ik heb er ook zin in! Ook al ga ik niet zo hard en moet ik aan het eind aan de zuurstof.... het wordt een leuke dag! Benieuwd of er nog foto;s gemaakt worden