malinois schreef:hou jij van 'harde' honden... las net toch heel wat anders:Angel-eyes schreef:Ach ja,joh je moet wat.Het ging om de Airdale en dat die honden in pakwerk ook gebruikt worden,feit is dat dit ras qua hardheid in amerika op gelijke voet word gezet met APBT en AB en hier word gelijk gezehgt dat ik moetv door dromen.
Er zijn verhalen(ja daar kom ik weer)uit het duitse leger die in W.O.1 de Airdale als message-dog gebruikt werden en deze honden ondanks de zwaarste wonden altijd hun missie volbrachten,teken dat het een harde hond is en een slimme hond anders had hij niet overleefd?Hier werd dat ontkent.En als mensen dat niet willen weten over dit ras en alleen maar Mechel-geil zijn dan vind ik dat kortzichtig en dan ga ik ook maar er tegen in verder.tja dat zijn mechelaars dus af en toe niet he, die hebben een grote bek maar durven het ook nog uit te voeren... dat zal het zijn dat je daar bang voor bent...ik ben dus gek op stoere honden met een toch wel klein hartje,maar heb ook een Pekingeesje gehad
En met dat peekingeentje heb je daar ook pakwerk mee gedaan in WOII ofzo...
een pekingeentje, echt waar :V :V :V en toen ie klaar was met de anabolen was het een boxer :V of zoiets :V :V