Nanna schreef:Ik zou even laten kijken waar die pijn vandaan komt.
Als het haar onderstel is kun je wellicht nog wel wat met spierversterkers maar meestal is het met dat soort middelen ook wel de bedoeling dat je blijft bewegen.
Maar voor hetzelfde geld zit ergens een tumor te kutten. Het blijft natuurlijk wel een Berner.
Als mijn hond zoveel pijn had zou ik eerst willen weten waarom eer ik een behandeling op ging starten.
Ik begrijp wat je bedoelt, maar in principe is de behandeling een paar weken geleden gestart na een bezoek aan de d.a. voor dezelfde klachten. Daarom lijkt het me geen probleem om dezelfde pijnstiller weer te gebruiken. In ieder geval voor het weekend om de scherpste randjes eraf te halen. Maar verder onderzoek is in overleg met de d.a. zeker het overwegen waard.
Zelf denk ik toch vooral aan spondylose, ook omdat het een (stokoude) berner is.
Gaat nu iets beter met opstaan, het was het eerste opstaan na de nacht die zo moeilijk voor haar was.
Ze eet nu weer, drinkt normaal en plast en poept normaal. Ze loopt alleen heel erg langzaam en hijgt erg veel. Terwijl het vrij fris was buiten. Ze ligt nu ontspannen te slapen.