Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Dierenpension en verantwoordelijkheid

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Re: Dierenpension en verantwoordelijkheid

Ongelezen bericht door laeken »

Ik heb iets soortgelijks meegemaakt. Mijn hond in pension gedaan en vol gaten en broodmager weer afgehaald. Moest zelfs steroïde injecties om weer op krachten te komen door afname in spieren. Alles werd gewoon ontkent. Heb het er ook bij laten zitten omdat mijn omstandigheden in die tijd niet zo waren dat ik de puf of middelen had om er wat aan en mee te doen. De betreffende hond kon niet met teven en zat bij ophalen gewoon in een grote gemengde roedel vol herders en andere grote teven. Weet zeker dat dat heel heftig geweest is. Dat terwijl ik nadrukkelijk besproken had dat ze alleen met intacte reuen op de wei kon. Was totaal genegeerd en er werd mij gezegd dat ze prima met de teven kon. Haar hele nek was een grote korstjes toestand dus er is veel en flink gecorrigeerd onderling en eten heeft ze daar dus niet gedaan 3 weken lang. Alle spieren weg en toen ze in de auto sprong kreeg ze een bloedneus spontaan. Bij openen van het hek rende ze ook gillend en jankend direct de auto in.

Mijn hart brak en ze is nooit meer in pension gegaan.
Afbeelding
gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door gonnie »

laeken schreef:Ik heb iets soortgelijks meegemaakt. Mijn hond in pension gedaan en vol gaten en broodmager weer afgehaald. Moest zelfs steroïde injecties om weer op krachten te komen door afname in spieren. Alles werd gewoon ontkent. Heb het er ook bij laten zitten omdat mijn omstandigheden in die tijd niet zo waren dat ik de puf of middelen had om er wat aan en mee te doen. De betreffende hond kon niet met teven en zat bij ophalen gewoon in een grote gemengde roedel vol herders en andere grote teven. Weet zeker dat dat heel heftig geweest is. Dat terwijl ik nadrukkelijk besproken had dat ze alleen met intacte reuen op de wei kon. Was totaal genegeerd en er werd mij gezegd dat ze prima met de teven kon. Haar hele nek was een grote korstjes toestand dus er is veel en flink gecorrigeerd onderling en eten heeft ze daar dus niet gedaan 3 weken lang. Alle spieren weg en toen ze in de auto sprong kreeg ze een bloedneus spontaan. Bij openen van het hek rende ze ook gillend en jankend direct de auto in.

Lekker dan, denk je een goede plek voor je hond te hebben krijg je je hond zo terug.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

gonnie schreef:
laeken schreef:Ik heb iets soortgelijks meegemaakt. Mijn hond in pension gedaan en vol gaten en broodmager weer afgehaald. Moest zelfs steroïde injecties om weer op krachten te komen door afname in spieren. Alles werd gewoon ontkent. Heb het er ook bij laten zitten omdat mijn omstandigheden in die tijd niet zo waren dat ik de puf of middelen had om er wat aan en mee te doen. De betreffende hond kon niet met teven en zat bij ophalen gewoon in een grote gemengde roedel vol herders en andere grote teven. Weet zeker dat dat heel heftig geweest is. Dat terwijl ik nadrukkelijk besproken had dat ze alleen met intacte reuen op de wei kon. Was totaal genegeerd en er werd mij gezegd dat ze prima met de teven kon. Haar hele nek was een grote korstjes toestand dus er is veel en flink gecorrigeerd onderling en eten heeft ze daar dus niet gedaan 3 weken lang. Alle spieren weg en toen ze in de auto sprong kreeg ze een bloedneus spontaan. Bij openen van het hek rende ze ook gillend en jankend direct de auto in.

Lekker dan, denk je een goede plek voor je hond te hebben krijg je je hond zo terug.
Yep. Was een fokker van een bepaald ras die dat pension erbij had. Super mooi en heel veel ruimte. Weides en zag er perfect uit. Bij intake ook heel erg leuke mensen. Wuilus had ook de schuif van de kennel op haar bek en neus gekregen. Allemaal bullshit die geen enkele hond hoort mee te maken. Ze was zo mager als een kameel en liep alleen nog in telgang van zwakte. Die moet daar vreselijk geknokt hebben en een hele zware tijd gehad hebben.
Afbeelding
Blafke
Actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Blafke »

Wat vreselijk om je hond zo aan te treffen. :ugh:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”