Ik doe ze maar een paar keer per dag in de tuin want het lijkt me voor haar jonge lichaampje niet goed als ze daar de hele dag samen aan het stoeien zijn. Bovendien hebben we een trappetje vanaf het terras waar regelmatig overheen gerausd wordt als we onvoldoende toezicht houden op de spelende kinderen.
Omdat die twee niet te corrigeren zijn als ze binnen eenmaal begonnen zijn met donderjagen en omdat ik het zat was om steeds boos te zijn als er weer stoelen omver lagen heb ik een hek in de kamer gezet. Pup aan de ene kant en husky aan de andere kant, wij moeten nu constant over het hek heen stappen
Lange wandelingen/fietsen/steppen met de husky maakt totaal geen verschil, als hij zijn vriendin ziet is hij opeens weer helemaal opgeladen.
Beiden een kong of iets anders leklers werkt ook niet, de husky wil altijd hebben wat de pup heeft en op die manier onstaat er weer een gezellig spelletje samen. Afleiden helpt maar liefst 1 minuut, trainen met beiden tegelijk helpt tot de training weer afgelopen is
Ik vind het heel leuk dat ze het zo goed samen kunnen vinden hoor, maar ik heb even geen idee wat ik hier nu precies mee aan moet...? Steeds als ze willen spelen naar buiten sturen? Dat kan de hele dag doorgaan dan... De pup zoekt de husky ook wel op, maar zij wil soms ook lekker zelf ergens rommelen in huis. En zij heeft natuurlijk nog heel veel rust nodig.