Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Mooie foto met de blote zwangere buik...
Wanneer is ze uitgerekend?
Ik kreeg vrijdag een berichtje dat de teef loops is geworden.
Als alles goed gaat en er voldoende reutjes in zitten dan is er hier een pupje in de eerste 2 weken van januari
Have a heart that never hardens, a temper that never tires and a touch that never hurts.
Gimmick schreef:Mooie foto met de blote zwangere buik...
Afgelopen 25 augustus (op m'n verjaardag) zijn ze geboren. Er is voor mij keuze uit 3 heren. Hopelijk over paar weken wat knappe foto's als ze rond gaan lopen
Afgelopen 25 augustus (op m'n verjaardag) zijn ze geboren. Er is voor mij keuze uit 3 heren. Hopelijk over paar weken wat knappe foto's als ze rond gaan lopen
Wat super!
Dubbel gefeliciteerd .. Dat is wel heel speciaal...
Ben benieuwd naar de foto's als ze straks gaan lopen...
Have a heart that never hardens, a temper that never tires and a touch that never hurts.
Als alles goed gaat en er voldoende reutjes in zitten dan is er hier een pupje in de eerste 2 weken van januari
Leuk! Wat voor ras gaat het worden?
Ik heb geen idee of er in 2017 wat bij komt. Ik bekijk wel af en toe wat websites maar tot nu toe niet echt het hondje tegen gekomen wat bij ons past... Dus of ik zoek niet goed genoeg, of ik ben te kritisch
Leuk! Wat voor ras gaat het worden?
Ik heb geen idee of er in 2017 wat bij komt. Ik bekijk wel af en toe wat websites maar tot nu toe niet echt het hondje tegen gekomen wat bij ons past... Dus of ik zoek niet goed genoeg, of ik ben te kritisch
Het wordt een American Hairless Terrier.
In principe komt er geen hond bij in 2017. Ik denk wel eens na over iets kleins erbij, als gezelschap voor Dexter, maar ik heb voorlopig geen tijd en energie om met een tweede hond zo intensief te trainen.
Als alles goed gaat bij de kennel dan verwacht ik een boerboel pup in 2017.
Rond de maand mei zou de pup dan van het nest weg mogen.
Dat worden 8 hele lange maanden voor mij maar wel echt iets leuks om naar uit te kijken
Dit worden de ouders van de pups
Gr angelo
Teefje:
Reu:
Laatst gewijzigd door Angelo90 op 10 sep 2016 15:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Plannen zijn er om te veranderen he?
We staan met potlood op de lijst voor een werkhondje volgend jaar. Teef kan elk moment loops worden. Spannend! Al zijn er thuis nog wel een paar hobbels weg te werken
Heel misschien een rottie voor mijn man als er genoeg in het nest zitten. En die worden Dan geboren met kerst.
qua de mastiffs, is het wachten hoe de testresultaten zijn met 18maand, en Dan daarna komt er hopelijk hier 2 nestjes. Waarvan we sowieso 1 teef aanhouden.
dus spannend spannend, maar dat duurt nog allemaal een jaar
Angelo90 schreef:Als alles goed gaat bij de kennel dan verwacht ik een boerboel pup in 2017.
Dat worden 8 hele lange maanden voor mij maar wel echt iets leuks om naar uit te kijken
Machie schreef:Plannen zijn er om te veranderen he?
We staan met potlood op de lijst voor een werkhondje volgend jaar. Teef kan elk moment loops worden. Spannend! Al zijn er thuis nog wel een paar hobbels weg te werken
Werkhond? Daar gaan we natuurlijk niet mee akkoord hoor, dat moet specifieker
Welke vacature heb je? Als jager, schapenhoeder, mollenvanger, detectiewerker, blindengeleider of in de bewaking?
Welke vacature heb je? Als jager, schapenhoeder, mollenvanger, detectiewerker, blindengeleider of in de bewaking?
Het is een werkhondenras
Maar hier wordt het natuurlijk een sporthondje
Als alles door gaat wordt het een Hrvatski Ovcar.
Daarom noem ik ook de lastige naam :+
Mar het is allemaal nog maar afwachten, iets met dekking die nog moet, genoeg pups, genoeg teven, enz enz. En mn vriend moet nog 100% ja zeggen.
Machie schreef: Daarom noem ik ook de lastige naam :+
Mar het is allemaal nog maar afwachten, iets met dekking die nog moet, genoeg pups, genoeg teven, enz enz. En mn vriend moet nog 100% ja zeggen.
Zou ik ook doen. Zo heeft een kennis van me een Lapinporodinges ofwel een Laplandse herder
Maar spannend! Is het een Nederlandse fokker of moet je er ook voor op vakantie naar Kroatie?
Angelo90 schreef:Als alles goed gaat bij de kennel dan verwacht ik een boerboel pup in 2017.
Het is een werkhondenras
Leuk!!!! En spannend natuurlijk
Wordt het dan een pup van Kanouk?
Het is een werkhondenras
Leuk!!!! En spannend natuurlijk
Wordt het dan een pup van Kanouk?
Vroeg me exact hetzelfde af als Suzan: eentje van Kanouk?
In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014) Makso's Stars op Facebook
Ook hier zijn er plannen voor misschien een pup eind 2017. Nog heel wat hobbels weg te nemen, gezondheidsonderzoeken moeten nog gedaan worden bij het teefje en alles moet ook maar lukken. Maar als dat allemaal goed is, dan is er een hele grote kans dat eind 2017 een pupje hier rond loopt. Daar gaat mijn uitspraak dat we eerst naar 2 honden zouden gaan voordat er uberhaupt iets bij zou komen.