Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wat betaal je de hondenoppas?

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

mijke
Zeer actief
Mijn ras(sen): krakershondje
Aantal honden: 1

Re: Wat betaal je de hondenoppas?

Ongelezen bericht door mijke »

De dochter van mijn beste vriendin is net 15 geworden en staat te popelen om voor 2 euro per uur bij de appie aan de slag te gaan. Ik denk dus dat je alle pubers nu wel heel erg over één kam scheert.

Overigens als ik het goed begrepen heb ging de vraag van TS helemaal niet over pubers :P
Bumper69
Zeer actief
Mijn ras(sen): Wij zijn ons nog aan het oriënteren wat voor hond we graag willen hebben.

Ongelezen bericht door Bumper69 »

Nou de oppas is van de week geweest. Ze is 22 en werkt in een dierenwinkel en vindt het gewoon erg leuk om te doen omdat ze gek is op dieren. Woont aan de overkant. Ze is mee geweest met een wandeling deze week. Of eigenlijk had zij m aan de riem en liep ik er achter. Merkte meteen dat Spike anders was aan de riem. Hij trok haar direct mee. :O:
Spike kan tegen andere honden wel lastig zijn. Dat had ik haar ook verteld. Kwamen op de wandeling klein hondje tegen die niet op Spike reageert en altijd zsm wil doorlopen. Oppas schrok wel even toen Spike uitviel. En dan was dit nog maar heel licht :denken: :denken:
Hij luistert wel goed naar haar. Later hadden we m samen even los en als ze riep kwam hij ook gewoon naar haar toe.
Ik heb haar gevraagd wat ze er voor wil hebben. Ze gaf aan het gewoon leuk te vinden en daar nog niet over na te hebben gedacht..
Dus zij denkt er nu ook even over na.
Als iemand je hond uitlaat wil je dan dat hij/zij dat doet volgens jouw "regels" ?
Dus als ik zie dat zij dingen anders doet zeg ik dan dat hij dingen anders gewend is of laat ik haar haar eigen plan aanhouden?
Bv. als hij iets goed doet beloon ik hem met een beloningswoord en dan krijgt hij een brokje of zo. Ik wilde haar het zakje geven maar ze zei dat dat niet hoefde.
Ze beloont dus alleen maar met haar stem en geeft niets.
Spike (kruising bordeauxdog/rottweiler) woont sinds vorig jaar maart bij ons, een heerlijke lobbes van 45 kilo!
moniek&bo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden retriever

Ongelezen bericht door moniek&bo »

Kan ze de hond wel aan?

Ze schrok toen hij uitviel zeg je?
Weet je zeker dat ze het in goede banen kan leiden als het er wat heftiger aan toegaat?
Een goedkope oppas is leuk natuurlijk maar je geeft geen boomertje mee dus het moet wel veilig zijn.
mijke
Zeer actief

Hmm ik zou er nog even over nadenken of je je hond wel vertrouwt bij haar. Dat ie gelijk in de lijn ging hangen en uitviel vind ik geen goed teken. Aan de hand van de naam gok ik zomaar dat het geen sheltie is die je aan haar meegeeft :P

Edit: ah ik zie in je onderschrift dat het ook een flinke hond is. Kan ze hem fysiek wel houden mocht er iets gebeuren?

Overigens zou ik het prima vinden dat een oppas haar eigen manier van belonen enzo gebruikt. Dus in zekere zin zou ik de oppas de vrije hand geven. Maar in het geval van een uitvallende hond zou ik wél een strenge 'niet loslopen en met een boog om andere honden heen'-regime hanteren. Je kunt er niet voor instaan dat een ander bij een escalatie net zo ingrijpt als jij zelf wellicht zou doen.
Bumper69
Zeer actief
Mijn ras(sen): Wij zijn ons nog aan het oriënteren wat voor hond we graag willen hebben.

Ongelezen bericht door Bumper69 »

Dat uitvallen doet hij bij mij ook. Ben nu aan het trainen omdat te verminderen. Vanmorgen werkte dat redelijk, hopelijk blijft dat zo.
Ze heeft er zelf veel vertrouwen in maar ik weet het nog niet of het haar lukt.
De komende periode gaat ze regelmatig mee met een wandeling en kan zij zien hoe hij bij mij is en ik bekijken hoe zij met hem omgaat en of ik het aandurf.
Spike (kruising bordeauxdog/rottweiler) woont sinds vorig jaar maart bij ons, een heerlijke lobbes van 45 kilo!
Mina2006
Zeer actief
Mijn ras(sen): Maltezer kruising (samenwonend met een border collie kruising)
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Mina2006 »

Lijkt me een verstandige keuze. Ik denk dat het, als dat goed gaat, ook wel een kwestie van vertrouwen is. Je bent er zelf niet bij en dat is bij elk persoon lastig.
Hopelijk komen jullie/kom jij eruit ;)
Afbeelding

9,5 jaar
tobi__
Zeer actief
Mijn ras(sen): welsh corgi pembroke

Ongelezen bericht door tobi__ »

Voor een 22 jarige vind ik 10 euro per keer wel een mooi bedrag. Maar daar mag je dan wel van uit gaan dat ze echt een uur met hem wandelt en hem eventueel schoon terug brengt na regen, wat water bijvult eventueel voert etc.
_Esmee
mijke
Zeer actief

Bumper69 schreef:Dat uitvallen doet hij bij mij ook. Ben nu aan het trainen omdat te verminderen. Vanmorgen werkte dat redelijk, hopelijk blijft dat zo.
Ze heeft er zelf veel vertrouwen in maar ik weet het nog niet of het haar lukt.
De komende periode gaat ze regelmatig mee met een wandeling en kan zij zien hoe hij bij mij is en ik bekijken hoe zij met hem omgaat en of ik het aandurf.

:ok:
Esther12
Zeer actief
Mijn ras(sen): Lagotto Romagnolo

Ongelezen bericht door Esther12 »

toots schreef:
Maar de jongeren van tegenwoordig krijgen meer zakgeld. Duurdere kleding. Kijk ook eens wat een game kost.

En als ze dat alles van thuis kunnen krijgen waarom zouden ze dan gaan werken voor een klein bedrag?
Een beetje iemand's tuintje om schoffelen ipv lekker op je gat achter een beeldscherm.

[knip]

Ze zullen zeker niet allemaal zo zijn maar ik denk de meeste wel.
Ik ken heel veel jongeren maar vrijwel niet één die geen bij- of vakantiebaantje heeft of anders graag zou willen.
Omdat ze helemaal niet alles van thuis (kunnen) krijgen.
De tijd dat jongeren alleen maar dure merkkleding kochten is ook wel een beetje voorbij. Iets met crisis enzo.
Games spelen ze online, wordt ook niet zo heel veel meer gekocht. Zakgeld? De meesten hebben vanaf hun 14e een bijbaantje dus dan krijgen ze dat heus niet meer. En anders toch echt vanaf hun 18e niet meer. Een flink aantal moet zelfs hun eigen opleiding financieren.
Chihuahua-paws
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar

Ongelezen bericht door Chihuahua-paws »

Esther12 schreef:
toots schreef:
Maar de jongeren van tegenwoordig krijgen meer zakgeld. Duurdere kleding. Kijk ook eens wat een game kost.

En als ze dat alles van thuis kunnen krijgen waarom zouden ze dan gaan werken voor een klein bedrag?
Een beetje iemand's tuintje om schoffelen ipv lekker op je gat achter een beeldscherm.

[knip]

Ik ken heel veel jongeren maar vrijwel niet één die geen bij- of vakantiebaantje heeft of anders graag zou willen.
De tijd dat jongeren alleen maar dure merkkleding kochten is ook wel een beetje voorbij. Iets met crisis enzo.
Games spelen ze online, wordt ook niet zo heel veel meer gekocht. Zakgeld? De meesten hebben vanaf hun 14e een bijbaantje dus dan krijgen ze dat heus niet meer. En anders toch echt vanaf hun 18e niet meer. Een flink aantal moet zelfs hun eigen opleiding financieren.

Ja de opleiding begint niet bij 14 ;)
Ik ken er die op kamers wonen en alles zelf moeten betalen.
Maar dat is iets anders. Ik moest ook alles zelf betalen vanaf mijn 16e ook moest ik voor mijn kamer betalen.

Ik ken hier genoeg jongeren die echt niet voor 5 euro per uur iemands tuintje om gaan spitten.
En die dus wel games kopen of andere spullen meiden vaak make upp en dure schoenen en tassen.
Kinderen van 14 of 15 die op zeilkamp gaan met school die door hun ouders wordt vergoed een prijs waar je van achter over slaat. En deze 2 meiden een tweeling krijgt iig ook nog per kind 100 euro per maand, plus kleedgeld eens in de 3 maanden. Dus waarom zouden ze gaan werken bij iets wat ze niet leuk vinden? Beide meiden hadden ook geen vakantie baan want ze mochten gezellig mee op vakantie. En op hun 16e willen ze wel gaan werken buiten hun school om maar wel wat aanpast bij hun opleiding en volgens mij doen ze dat dan al voor niks als het hun uitkomt. Maar wel met de gedachte dat dat hun later mogelijk iets oplevert.

Ja er is een crisis geweest en ja sommigen jongeren zullen heel blij zijn met een beetje geld, maar dan nog zullen ze iets uitkiezen wat bij hun opleiding aansluit of wat ze leuk vinden. Ik ken er geen die graag in tuintjes werkt iig. Ik ken wel een aantal oudere mannetjes die dit werk graag zouden doen. Die dit met liefde en met veel zorg doen voor een prikkie omdat ze dit leuk vinden.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..

Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
DeDiana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door DeDiana »

Mijn oppas (student) krijgt € 7,50 voor een wandeling van ca. een uur en € 15 voor een dag oppassen in huis. Ze neemt overigens per wandeling maximaal twee honden mee, maar dat is omdat ik haar zelf liever niet met alle drie tegelijk laat lopen.
En er is dan één regel waar ze zich absoluut aan moet houden: Amy en Amoz moeten aangelijnd blijven. We zijn eerst een paar keer samen wezen wandelen en zij weet dus hoe ik met mijn honden omga, en dat gaat zij niet ineens heel anders doen. Maar ik vind geen enkel probleem als ze er een beetje een eigen draai aan geeft, ze voelt prima aan wat wel en niet kan.
Mina2006
Zeer actief

Ik heb, in de tijd dat ik nog werkte, altijd in supermarkten en postnl gewerkt. Sloot totaal niet aan bij mijn opleiding of zo.
Juist omdat ik niet veel zakgeld en kleedgeld kreeg, heb ik geleerd om zuinig te zijn met geld (dus géén dure make up en dure schoenen en tassen) en zonodig wat meer te werken, als dat kon.
Ik maakte schoon bij mijn tante in huis, die dat toen tijdelijk niet kon, voor 5 euro per uur.

Dan hebben we het (het hele verhaal) over een leeftijd van 15 jaar tot 18 jaar, want toen ging ik uit huis.

Ja, er zijn kinderen en jongeren die teveel geld uitgeven, teveel geld van de ouders krijgen en niet willen werken want tja, ze krijgen genoeg van thuis, maar eerlijk is eerlijk..er hebben daar maar 1 á 2 personen schuld aan..de ouder(s).

Op dit moment kan ik niet eens werken en moet ik het doen met geld dat ik krijg van de overheid, geloof mij, ik vind het verschrikkelijk dat ik niet voor mijn eigen inkomen kan zorgen. Jongeren kunnen dat wel, dus omdat ze dat niet doen omdat papa en mama toch alles betalen, vind ik belachelijk. Het is de keus van de ouders, natuurlijk, maar niks is erger dan een werknemer aannemen van 20-25 jaar die niet weet wat werken is en het gewoon doet voor het geld (dat is die dan meer gewend dan dat je je best moet doen voor geld).

Edit: begrijp me niet verkeerd, het is de keus van de ouders en als de kinderen/jongeren daarmee kunnen rondkomen is dat natuurlijk gewoon prima. Het is vaak de houding die naar voren komt op het moment dat iemand wél moet gaan werken, die mij niet aanstaat.
Afbeelding

9,5 jaar
Manuma
Zeer actief

Ongelezen bericht door Manuma »

Ik werk ook puur voor het geld.
En tijd is kostbaar, ik ben vroeg begonnen met werken en nog voor een habbekrats ook. Vrije tijd heb je maar weinig en juist op momenten dat je nog zo ontzettend veel leuke dingen kunt doen omdat je zo vrij als een vogel bent :cheer: Natuurlijk moet je leren dat je met inzet verdient maar een tiener hard laten werken voor een paar schijteuro's zou ik als moeder ook niet van ze eisen. Ja, een paar uur misschien maar als ze niet willen ga je maar lekker niet hoor. Werken moet je de rest van je leven al en voor je het weet heb je al je tijd ingeleverd aan een of andere rotbaan omdat je anders je rekeningen niet kunt betalen. Geniet nog maar effe.

Ik vind € 10,- een heel nette prijs voor een wandeling van een uur.
Esther12
Zeer actief

toots schreef:
Esther12 schreef:
toots schreef:

[knip]

Ja de opleiding begint niet bij 14 ;)
Ik ken er die op kamers wonen en alles zelf moeten betalen.
Maar dat is iets anders. Ik moest ook alles zelf betalen vanaf mijn 16e ook moest ik voor mijn kamer betalen.

Ik ken hier genoeg jongeren die echt niet voor 5 euro per uur iemands tuintje om gaan spitten.
En die dus wel games kopen of andere spullen meiden vaak make upp en dure schoenen en tassen.
Kinderen van 14 of 15 die op zeilkamp gaan met school die door hun ouders wordt vergoed een prijs waar je van achter over slaat. En deze 2 meiden een tweeling krijgt iig ook nog per kind 100 euro per maand, plus kleedgeld eens in de 3 maanden. Dus waarom zouden ze gaan werken bij iets wat ze niet leuk vinden? Beide meiden hadden ook geen vakantie baan want ze mochten gezellig mee op vakantie. En op hun 16e willen ze wel gaan werken buiten hun school om maar wel wat aanpast bij hun opleiding en volgens mij doen ze dat dan al voor niks als het hun uitkomt. Maar wel met de gedachte dat dat hun later mogelijk iets oplevert.

Ja er is een crisis geweest en ja sommigen jongeren zullen heel blij zijn met een beetje geld, maar dan nog zullen ze iets uitkiezen wat bij hun opleiding aansluit of wat ze leuk vinden. Ik ken er geen die graag in tuintjes werkt iig. Ik ken wel een aantal oudere mannetjes die dit werk graag zouden doen. Die dit met liefde en met veel zorg doen voor een prikkie omdat ze dit leuk vinden.
Jij woont duidelijk in een ander soort buurt dan ik, haha! Ik herken daar echt helemaal niets van!
Mijn kinderen hebben alle drie een bijbaan (gehad). De één vanaf zijn 15e in de tomaten, de ander vanaf haar 16e in een supermarkt en nummer drie vanaf zijn 19e als spoeler. Allemaal baantjes die echt niet aansluiten bij hun opleiding maar gewoon voor het geld, om leuke dingen van te kunnen doen. En over tuintjes gesproken, een neef van ons heeft dus inderdaad in de tuinen gewerkt, als tuinman.
*Wolf*
Zeer actief

Ongelezen bericht door *Wolf* »

Heel eerlijk zou ik een type hond als de jouwe enkel meegeven met iemand waar ik veel vertrouwen in heb qua hondenkennis. Het is zo te lezen geen beginnershondje, en ook zo te lezen heeft de toekomstige uitlaatster geen noemenswaardige ervaring met of kennis over honden in het algemeen, laat staan honden met een gebruiksaanwijzing. Bedenk wel dat zij in geval van een probleem zelfstandig beslissingen moet nemen, en zeker niet in paniek moet raken. Dan kan het samen met jou allemaal best goed gaan, maar denk een goed na over wat er allemaal kan gebeuren en of zij dat 100 procent zeker aan zal kunnen.
Wolfsblut
Zeer actief

Ongelezen bericht door Wolfsblut »

Esther12 schreef:
toots schreef:

[knip]

Op een bepaalde leeftijd iets bijverdienen hoort bij de opvoeding. Of de ouders het nu gemakkelijk kunnen betalen of dat ze het zelf niet breed hebben. Dat is van ondergeschikt belang. Het gaat erom dat kinderen leren dat geld niet gratis aan komt waaien. Geld is een schaars goed. En om aan geld te komen zul je ervoor moeten werken. Het is jouw inzet, jouw energie die je in de arbeid steekt van de opdrachtgever. In ruil daarvoor krijg jij geld. Met dat geld kun jij weer dingen kopen die je nodig hebt. Wil je dure luxe artikelen dan zul je van dat geld moeten sparen. Dan kun je uiteindelijk datgene kopen wat jij leuk vind. En daar ben je dan trots op want je hebt het toch maar zelf verdiend.
Zo ging het in elk geval bij ons. Natuurlijk kregen ze ook zakgeld, maar dat was beslist geen vetpot. Toen ze een jaar of 15 waren wilden de twee oudste kleedgeld. Nou dat kregen ze ook. Maar na een maand of vier moesten ze wel verantwoording afleggen wat ze allemaal van dat kleedgeld gekocht hadden. De een had een onderbroek gekocht bij de Wibra. Zijn broertje die mee ging kocht daar maar liefst twee paar sokken. Dat kleedgeld werd dus per direct ingetrokken. Alles wat met de school te maken had werd uiteraard door ons betaald. Eenvoudige schoolreisjes ook. Dure wintersportvakanties zoals ook toe op de middelbare scholen gebruikelijk waren hielden we ons niet aan op. Die ene week kostte evenveel als een maand kampeervakantie met het hele gezin.
En als ik die prijzen zo allemaal hoor heb je als ouders tegenwoordig niets te lachen als je kinderen de middelbare schoolleeftijd hebben bereikt. Dan heb ik het niet eens over de traditionele gezinnen waar slechts een salaris binnen komt. Ik benijd ze niet.
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
Esther12
Zeer actief

Cleva schreef:
Wolfsblut schreef: Op een bepaalde leeftijd iets bijverdienen hoort bij de opvoeding.
Precies. Net zoals je kinderen leert dat je bijbeunen ook goed gedaan moet worden en je je dus niet met een rotfooitje aan het werk laat zetten omdat je zelf ook niet het kale minimum komt leveren.
Ik heb vanaf mijn 12e altijd baantjes gehad maar "het moet niet te schooierig worden" was thuis het motto. Wat je doet doe je goed en daar hoort onder veel andere zaken ook bij dat je zorgt dat je goed verdient.
Voor het bittere minimum in een spoelkeuken staan is niet stoer of wereldwijs, dat is een cursus om fabrieksarbeider te worden.
Eerlijk gezegd verwacht ik hier juist dat het een cursus is hoe je géén fabrieksarbeider wordt. En dat het slimmer is om je school af te maken. Dat heeft bij mijn dochter (die dus in een supermarkt heeft gewerkt) uitstekend gewerkt!
En als ik mijn jongste goed weet in te schatten, gaat het voor hem ook werken :wink:
Leren werken is inderdaad heel belangrijk maar een belangrijk onderdeel van werken is zorgen dat je boel voor elkaar hebt en zo kort mogelijk onderaan de ladder blijft sloven. Niet alleen omdat het beter verdient als je handiger bezig bent maar vooral ook omdat anoniem sloofwerk doorgaans niet erg leuk is om te doen.
Precies!
Mina2006
Zeer actief

Ik zie werken voor het minimum in een spoelkeuken of waar dan ook (waar ik overigens ook heb gewerkt) juist als een lesje ''hard werken voor je centen'' en ''elk werk goed uitvoeren voor elke cent'' en ''als je niet je best doet op school blijf je dit soort werk voor altijd doen'', zoiets. Beetje wat Esther ook aangeeft dus.

Ik denk eerlijk gezegd dat als ik vroeger meer zakgeld had gehad, ik niet hoefde te werken en niet mee hoefde te maken hoe het is om hard te werken voor je geld, dat ik dan nu beter met mijn omstandigheden (arbeidsongeschikt) kon omgaan, dan dat ik nu doe. Nu voel ik mij schuldig naar de maatschappij toe (ik doe mijn best dat dus niet te doen).
Als ik een verwend nest was geweest dat niet eens wist wat een spoelkeuken was, was het nu vrijheid blijheid geweest ;)
Afbeelding

9,5 jaar
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Ken er ook zat hoor die voor een paar euro per uur gaan werken. Misschien niet veel maar hee je bent jong en wat kun je verwachten .? Gelijk een topsalaris .?
100 zwart in de maand voor een paar uurtjes per week is al een flink inkomen en of dat nu zwart of wit is maakt toch ook geen flikker uit , kun je ook gewoon in je CV zetten hoor Toots. Zal die jongere aan zijn reet roesten , die wil gewoon een paar centen verdienen.
Niet al die jongen en meisjes die bij de supermarkt voor een paar grijpstuivers werken willen vakkenvuller of kassa medewerker worden . Net of bij de Mac hamburgers bakken hun doel van studeren is.
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
Hilly45
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schapendoes

Ongelezen bericht door Hilly45 »

Ik betaal zelf 10euro voor een dag en 5 euro voor een dagdeel.

Soms komt iemand ook voor 3uurtjes bij mij thuis oppassen, wat dan net onder etenstijd valt. Ik heb dan ook altijd eten klaarstaan in overleg en verzorg de oppas altijd goed qua lekkers etc. Ook dan betaal ik 5euro, dat zie ik dan als een dagdeel. In principe hoeft de oppas qua dagdeel niet met Sam te lopen, dat doe ik vooraf en naderhand.

Voor nachtopvang betaal ik ook 5euro. Ook dan verzorg ik zelf het uitlaten vooraf en achteraf.
Afbeelding
Leonie.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Markiesje, Toller

Ongelezen bericht door Leonie. »

Het gaat dus eigenlijk om uitlaten, niet om oppas?

Hier betaal je een professionele uitlaatservice al gauw 18 euro per wandeling.

Ik heb 1 oppas die gratis de hele dag oppast.

En 1 oppas die voor 15,- de hele dag oppast.

En eentje die 15,- per dag vraagt en voor 2 honden 22,50.

Naar een oppas brengen lijkt zo dus wel een stuk voordeliger dan de uitlaatservice.

En wie is dit :tongue:
Ted en Harry schreef:Ik betaal mijne 10 euro voor een wandeling/fietstochtje van 1 tot 1,5 uur 10 euro. Een koopje wat mij betreft, want Ted heeft veel van haar geleerd en de honden van de uitlaatster zijn meestal ook mee en daar geniet ze zo van. Een dag in de week gaat ze met de uitlaatster mee naar huis, van 10 tot 19 ongeveer en dat kost me 20 euro.
Ted en Harry
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie mix en OEB

Ongelezen bericht door Ted en Harry »

Leonie. schreef:Het gaat dus eigenlijk om uitlaten, niet om oppas?

Hier betaal je een professionele uitlaatservice al gauw 18 euro per wandeling.

Ik heb 1 oppas die gratis de hele dag oppast.

En 1 oppas die voor 15,- de hele dag oppast.

En eentje die 15,- per dag vraagt en voor 2 honden 22,50.

Naar een oppas brengen lijkt zo dus wel een stuk voordeliger dan de uitlaatservice.

En wie is dit :tongue:
Ted en Harry schreef:Ik betaal mijne 10 euro voor een wandeling/fietstochtje van 1 tot 1,5 uur 10 euro. Een koopje wat mij betreft, want Ted heeft veel van haar geleerd en de honden van de uitlaatster zijn meestal ook mee en daar geniet ze zo van. Een dag in de week gaat ze met de uitlaatster mee naar huis, van 10 tot 19 ongeveer en dat kost me 20 euro.
Nynke, de koningin der uitlaatservices :8): Vooral opererend in West overigens, jij woonde in een ander stadsdeel toch? Ik kan je haar nummer wel geven, ze is serieus geweldig. Ze is nu ook een opleiding tot GT aan het doen en ze speurt vermiste honden op, met haar boxers!

Overigens zou ik Ted nog niet met een uitlaatservice meegeven als ik er geld op toe kreeg, wat een ellende in die busjes en dan zo'n ongecontroleerde bende honden die alle kanten uit schiet. Toen Ted nog bij m'n moeder woonde en m'n moeder te ziek was om met haar te lopen kwam er zo'n HUS en Ted probeerde zich altijd te verstoppen als die gast haar kwam halen. Ze is toen zelfs een keer weggelopen, iets wat ze tot toen en sindsdien nooit meer heeft gedaan. Vreselijk.
Afbeelding
Leonie.
Zeer actief

Ted en Harry schreef: Nynke, de koningin der uitlaatservices :8): Vooral opererend in West overigens, jij woonde in een ander stadsdeel toch? Ik kan je haar nummer wel geven, ze is serieus geweldig. Ze is nu ook een opleiding tot GT aan het doen en ze speurt vermiste honden op, met haar boxers!

Overigens zou ik Ted nog niet met een uitlaatservice meegeven als ik er geld op toe kreeg, wat een ellende in die busjes en dan zo'n ongecontroleerde bende honden die alle kanten uit schiet. Toen Ted nog bij m'n moeder woonde en m'n moeder te ziek was om met haar te lopen kwam er zo'n HUS en Ted probeerde zich altijd te verstoppen als die gast haar kwam halen. Ze is toen zelfs een keer weggelopen, iets wat ze tot toen en sindsdien nooit meer heeft gedaan. Vreselijk.
Ik woon in Zuid, wel vlak bij West. Maar West is groot... Klinkt ook alsof ze het al druk heeft en ik ga denk ik wekelijks oppas nodig hebben.

Er zijn ook wel goede uitlaatservices hoor! Lou ging een tijdje met een mee (het dak gaat er nog steeds af als hij haar ziet) en ik voel me eigenlijk schuldig dat hij niet meer mee mag :mrgreen:
Ted en Harry
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie mix en OEB

Ongelezen bericht door Ted en Harry »

Ik stuur je ff een pbtje, ok? Ze heeft geen auto maar ze woont bij het Beatrixpark dus misschien is het te doen, niet geschoten is altijd mis toch.
Afbeelding
Leonie.
Zeer actief

Ted en Harry schreef:Ik stuur je ff een pbtje, ok? Ze heeft geen auto maar ze woont bij het Beatrixpark dus misschien is het te doen, niet geschoten is altijd mis toch.
Dat is Zuid ;)
En dank!
Eefje83
Zeer actief
Mijn ras(sen): norwich terriër en griekse zwerver en een Spaanse zwerver

Ongelezen bericht door Eefje83 »

18 euro voor een wandeling :eek: :eek: mijn hemel.
En weten die baasjes dan ook wat en hoe er gelopen word?
Ik ken nl diverse hussen omgeving Leiden en als die dit soort bedragen vragen dan vind ik het nog schoftiger dan dat ik het al vond.Wat een afzetterij zeg!
Bij die hussen die ik bedoel dan. Die wandelen namelijk niet,die gooien de bus open, honden eruit op een veldje en daar gaat de dame of heer op een bankje zitten en moeten de honden zich maar vermaken en alle passerende honden lastig gaan vallen......Als ze daar serieus 18euro voor krijgen per hond :eek:
ze hebben gemiddeld 8honden bij zich( de ene heeft er altijd 15) en dat doen ze 2-3x per dag.
Lekker verdienen zeg!
16x18 euro, per dag!
Mijn hemel.Ik ga mijn baan opzeggen en ook hussen :cool2:
Jonas26
Zeer actief

Ongelezen bericht door Jonas26 »

Voor een goede kracht betaal ik graag meer :wink:
Afbeelding
Leonie.
Zeer actief

Eefje83 schreef:18 euro voor een wandeling :eek: :eek: mijn hemel.
En weten die baasjes dan ook wat en hoe er gelopen word?
Ik ken nl diverse hussen omgeving Leiden en als die dit soort bedragen vragen dan vind ik het nog schoftiger dan dat ik het al vond.Wat een afzetterij zeg!
Bij die hussen die ik bedoel dan. Die wandelen namelijk niet,die gooien de bus open, honden eruit op een veldje en daar gaat de dame of heer op een bankje zitten en moeten de honden zich maar vermaken en alle passerende honden lastig gaan vallen......Als ze daar serieus 18euro voor krijgen per hond :eek:
ze hebben gemiddeld 8honden bij zich( de ene heeft er altijd 15) en dat doen ze 2-3x per dag.
Lekker verdienen zeg!
16x18 euro, per dag!
Mijn hemel.Ik ga mijn baan opzeggen en ook hussen :cool2:
Dat is een vrij normaal bedrag hier. En ze houden er niet veel aan over. Je moet hier een dure vergunning hebben om in het bos te mogen lopen met meer dan drie honden (ik bedoel dus ook niet de uitlaters die te voet naar het park gaan ofzo, die vragen minder). En gelukkig wandelen ze wel echt een eind. Degenen die ik ken dan. Bus en benzine kosten ook niet niks. En ze hebben echt niet altijd 8 honden bij zich. Dus ik denk dat het wel meevalt met die dikke winst ;)
mijke
Zeer actief

Jonas26 schreef:Voor een goede kracht betaal ik graag meer :wink:
Maar jij kunt het ook makkelijk lijen ;)
Dat geldt natuurlijk niet iedereen.
Jonas26
Zeer actief

Ongelezen bericht door Jonas26 »

mijke schreef:
Jonas26 schreef:Voor een goede kracht betaal ik graag meer :wink:
Maar jij kunt het ook makkelijk lijen ;)
Dat geldt natuurlijk niet iedereen.
Het spreekt een stukje waardering uit voor goed werk en het levert mij uiteindelijk heel veel op.
Ik begrijp best dat het niet betaalbaar is voor iedereen maar dan zou ik het op een andere manier oplossen. Eens in de zoveel tijd eens een kleine attentie erbij doen. Waardering uiten kan op vele manieren.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”