Dat zal niet zo vaak gebeuren. Ze is tussen de 20 en 25.
Wat betaal ik haar dan?
Moderator: moderatorteam

Vind ik ook niet veel maar het is denk ik voor een particulier een hele redelijke prijs. Moet je eens gaan kijken wat je verdient als je op kinderen gaat passen via een oppascentrale ofzo. Vier euro per uurBrindlecardi schreef:5 euro vind ik eigenlijk niet veel. Moet ook zo'n uitlater vindeniemand? Bij de echte uitlaatservice betaal je toch al gauw 12 - 18 euro. Maar meestal nemen ze je hond dan mee naar een andere locatie.
Belasting is ook weer aftrekbaar._Tiny_ schreef:Maar die hebben een bedrijf en dragen belasting af en alles. Die 18 euro steken ze niet in eigen zak.Brindlecardi schreef:5 euro vind ik eigenlijk niet veel. Moet ook zo'n uitlater vindeniemand? Bij de echte uitlaatservice betaal je toch al gauw 12 - 18 euro. Maar meestal nemen ze je hond dan mee naar een andere locatie.

Eigenlijk hoort iedereen dat natuurlijk netjes te doen_Tiny_ schreef:Maar die hebben een bedrijf en dragen belasting af en alles. Die 18 euro steken ze niet in eigen zak.Brindlecardi schreef:5 euro vind ik eigenlijk niet veel. Moet ook zo'n uitlater vindeniemand? Bij de echte uitlaatservice betaal je toch al gauw 12 - 18 euro. Maar meestal nemen ze je hond dan mee naar een andere locatie.
Valt mee hoor, neveninkomsten hoef je tot een bepaald bedrag (een bedrag waar je bij lange na niet op komt als je af en toe oppast) niet op te gevenBrindlecardi schreef:Eigenlijk hoort iedereen dat natuurlijk netjes te doen![]()
Voor 6,50 komen ze hun nest niet eens uit Toots. Ik zocht ook een 14 of 15 jarige voor 4 uurtjes per week als tuinhulp. Wat gras maaien, schoffelen en dat soort dingen. Ze mogen zelf de tijd indelen. Is toch ruim 25 Euro per week als extra zakcentje. Schijnbaar hebben ze allemaal rijke ouders want er meldde zich tot nu toe niemand.toots schreef: Maar 5 euro per uur is gewoon echt te weinig.
Daar komen 15 jarigen hun nest tegenwoordig niet meer voor uit.

Wolfsblut schreef:Voor 6,50 komen ze hun nest niet eens uit Toots. Ik zocht ook een 14 of 15 jarige voor 4 uurtjes per week als tuinhulp. Wat gras maaien, schoffelen en dat soort dingen. Ze mogen zelf de tijd indelen. Is toch ruim 25 Euro per week als extra zakcentje. Schijnbaar hebben ze allemaal rijke ouders want er meldde zich tot nu toe niemand.toots schreef: Maar 5 euro per uur is gewoon echt te weinig.
De baan waar ze netto 5 euro per uur aan over houden. Is hun opstapje voor de toekomst. Het is altijd mooi al iets op je cv te hebben staan.Mina2006 schreef:
Zonde dat veel jongeren voor 5 tot 10 euro per uur iets doen hun nest niet uitkomen, maar wel een baantje aannemen dat netto misschien nét 5 euro betaalt. (WML van een 19 jarige is een bruto uurloon van 4,62 euro).
Als ik kon werken en ik zou 25 euro per week zwart bij kunnen verdienen, zou ik dat best doen. (nav Wolfsblut)
Ondanks de angst ooit gepakt te worden door de belastingdienst.
Ik zou dat ook niet opgeven hoor.mijke schreef:Bij mijn weten hoeft zelfs opgeven echt niet. Maar ik ben geen belastingexpert hoor
Gewoon onderling hand en spandiensten verrichten en elkaar daar een kleine vergoeding voor geven mag gewoon. Daarom zijn die bedragen doorgaans ook lager dan wanneer je alles officieel aanpakt. Je kunt dus rustig onder de tarieven van de HUS gaan zitten zonder dat je je knieperig hoeft te voelen. Je kunt er van uitgaan dat de helft á 2/3e van het bedrag dat je de HUS betaalt naar onkosten gaat. Blijft er ineens niet veel meer over he
Maar het is ook afhankelijk van wat zij wil. Je doet gewoon een voorstel en als zij het er niet mee eens is doet ze wel een tegenbod toch? Daar kun je samen wel uit komen.
100 euro per maand voor een 14-15 jarige niet veel, voor 4 uur werk per week?toots schreef:Wolfsblut schreef:Voor 6,50 komen ze hun nest niet eens uit Toots. Ik zocht ook een 14 of 15 jarige voor 4 uurtjes per week als tuinhulp. Wat gras maaien, schoffelen en dat soort dingen. Ze mogen zelf de tijd indelen. Is toch ruim 25 Euro per week als extra zakcentje. Schijnbaar hebben ze allemaal rijke ouders want er meldde zich tot nu toe niemand.toots schreef: Maar 5 euro per uur is gewoon echt te weinig.
Tja misschien gewoon iets meer uit geven?
25 euro in de week dat is gewoon niet veel, kan zo,n gast geen eens een broek van kopen.
Waarom zou die zich voor jou uit de naad werken??

Ik geloof dat ze dan idd liever hun zakgeld afwachten.Mina2006 schreef: 100 euro per maand voor een 14-15 jarige niet veel, voor 4 uur werk per week?
Dat is 6,25 euro netto, terwijl het bruto uurloon op 2,64 euro ligt.
Dat laatste is bij elk zwart werk natuurlijk.toots schreef:Ik geloof dat ze dan idd liever hun zakgeld afwachten.Mina2006 schreef: 100 euro per maand voor een 14-15 jarige niet veel, voor 4 uur werk per week?
Dat is 6,25 euro netto, terwijl het bruto uurloon op 2,64 euro ligt.
Toen ik 16 was verdiende ik 6,75 in guldens per uur plus in de zomermaanden 1 gulden extra. En kon full time werken. Dat tikte dan aardig op. Dan is 7,75 over 8 uurtjes en dan 5 keer per week een aardig zakcentje en is de moeite om toch je nest uit te komen.
Met dat schoffelen in tuintjes hebben ze geen zekerheden. En ook zijn ze niet verzekerd als er iets gebeurd.

mijke schreef:Zeg Toots, 6,75 gulden is maar 3 euro hoor