ranetje schreef:Dat is van VSM en is er niet meer nee.Hutsje schreef:vroeger had je spondyvetsem, maar dat is er helaas niet meer, dat werkte goed.
ik heb voor lijfje nu de flex life platinum mix, dat lijkt goed te helpen.
Er voor in de plaats is "puur Spondy" gekomen.
Klopt , maar t is gewoon tzelfde als spondyvetsem alleen heet t nu anders
Mijn dame met HD artrose en spondylose is nu 9 jaar heeft 2 jaar op de rimadyl ( en z'n goedkopere broertje ) gestaan
Previcox en metacam heeft ze ook gehad
Ze was sloom , dronk ontzettend veel en stik sjacho
Op een dag waren de medicijnen op en dacht ik laat ik eens een paar dagen zonder aankijken
Na 1 week merkte ik nog steeds geen verschil kwa lopen of pijn
Wat ik wel merkte was dat langzaam de ouwe Kenji weer terug kwam
Ze lag niet meer hele dagen op de bank te pitten , maar kwam steeds vaker met een speel bij ons
De gekke 5 minuten kwamen terug , ze dronk ook niet zoveel meer en dat werd steeds minder
Inmiddels krijgt ze al 2 jaar geen medicijnen meer , ik geef wel elke dag glucosamine chodroitine msm , zalmolie en een scheut appelazijn ( die laatste krijgen alle honden hier trouwens )
Af en toe heeft ze een paar slechte dagen ( had ze op de medicatie ook ) maar dat is ook zo weer over
Ze gaat af en toe naast de fiets en we doen balletje gooien
Iets wat ze met de medicijnen echt niet wilde
Onder de 10 gr krijgt ze met naar buiten gaan haar jas aan en zo redden we t wel
Wel hebben we afgesproken dat als ze slecht is ze 1 week krijgt om te herstellen . Anders laten we haar gaan