[edit: gelukkig heb ik ook nog een normale ertussen zitten, Willem houdt zich gewoon gedeisd
Hebben (of zijn
Moderator: moderatorteam
mmmmmZamunda schreef:Het is warm geweest vandaag maar in huis is het nu prima te doen met zo'n 22 graden. Zou je denken toch? Maar nee niet volgens Mister en Laissah, allebei onrustig drentelen, zoeken, piepen: ze hadden het heul zwaar. Na een tijdje was ik het zat en heb ik ze allebei maar even geholpen: voor Mister de ventilator aangezet en Laissah toegedekt met een badlaken
. En nu zijn ze allebei tevreden en is de rust weergekeerd...
[edit: gelukkig heb ik ook nog een normale ertussen zitten, houdt Willem zich gewoon gedeisd]
Hebben jullie ook van die pieperds?
WhahahahaPendrag schreef:Yep. Gelukkig maar eentje. Die is vroeg op bed gegaan met de ventilator vol aan. De honden gedragen zich gelukkig wel normaal

Nouja, hij trekt zich tenminste stilletjes terug, dat scheelt al minimaal de helftPendrag schreef:Verder is vriend lief hoorZamunda schreef:WhahahahaPendrag schreef:Yep. Gelukkig maar eentje. Die is vroeg op bed gegaan met de ventilator vol aan. De honden gedragen zich gelukkig wel normaal. Ik zal de OP er even op aanpassen
.
![]()
![]()
Ha, net als de vriend van pendrag dusranetje schreef:Ita bezit haar ziel in lijdzaamheid.
Ze zoekt gewoon een rustig plekje, gaat plat en beweegt niet meer.
Gewoon een verstandige hond
Hahaha. Hier niet zo extreem, maar Lais doet het ook zo ongeveer dus herkenbaar.Cleva schreef:Op de benedenverdieping wordt het hier pas na een paar dagen iets warmer. Zolang hij binnen is heeft Hein dus niet eens door dat het buiten 80 graden is.
Als ik hem dan even ga laten plassen zie je hem reageren op de hitte. Een have meter buiten de deur piesen en dan met een rotgang weer naar binnen.
Ik ben vandaag onrustiger dan ItaZamunda schreef:Ha, net als de vriend van pendrag dusranetje schreef:Ita bezit haar ziel in lijdzaamheid.
Ze zoekt gewoon een rustig plekje, gaat plat en beweegt niet meer.
Gewoon een verstandige hond. Ideaal.
Sja, verstand is hier in huize Zamunda ver te zoeken helaas. De enige die haar ziel in lijdzaamheid bezit ben ik.
Pendrag schreef:Door schade en schande ondervonden dat het verstandig is niet teveel te emmeren tegen mij![]()
![]()

Ooooh, jij hebt dus ook twee dorpsidiotenManuma schreef:Normaal ligt Manu voor pampus met dit weer. Ik had ook al extra veel beweging gegeven zodat een paar dagen rustig aan wat minder impact zou geven. Helaas trekt meneer al zijn speeltjes tevoorschijn en laat hij duidelijk merken dat hij aan de bak wil dus ik heb gisteravond laat in het donker weer 7 km gelopen en ik mag straks weer. Zweeeeeet.
Uma is drama queen ten top uiteraard. Die ligt met haar dikke pens uitgestrekt op de vloer en heeft al 2 dagen niet bewogen tenzij ze de voerbak hoort bewegen
Ze is gisteravond wel mee geweest maar dat valt haar enorm zwaar natuurlijk
JaHylos schreef:Whaha en Lais wil natuurlijk een deken.. de dramaqueen.![]()
Heb Xavi meegesleept naar mn ouders. Lekker veel ruimte in de tuin. Eerst even flink nat gemaakt met de tuinslang en daarna heeft hij wat rond gerend en gescharreld. Maar alles op rustig tempo.
Hij.loopt ook altijd zo braaf aan de riem met dit weer.

Hahahaha, een hond naar mijn hartLongFields schreef:Tapas ligt als het warm is als vandaag het liefst ergens op haar zij op de relatief koele vloer, soms hijgt ze wat maar over het algemeen niet of nauwelijks.
Mojo deed dit bij een kamertemperatuur van 25 graden vanmiddag:
Tsja...![]()
![]()
.