Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wij willen gezinsuitbreiding 'de onthulling'!
Moderator: moderatorteam
-
Kaatjeswereld
- Vaste gebruiker
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Re: Wij willen gezinsuitbreiding 'de onthulling'!
Hey lieve allemaal. We gaan begin september al op vakantie. We wonen best ver van elkaar en Manuma is de beste mama die er is. Voor nu moeten we het er mee doen. Twee bezoeken gehad en de tweede was 'thuiskomen'. De middag vloog om en we hebben honderduit gepraat. Zelfs 'offtopic'. We liggen elkaar en dat is superfijn. Eind september maken we een afspraak met Manuma en gaan we, waarschijnlijk op de terugweg met de camper, Cody halen. Voor nu gun ik Manuma haar tijd met Cody. Manuma kan het zo goed relativeren en laat goed merken dat dit is wat ze wil en voor ogen had. Hoe moeilijk ook. Ze appt me met foto's em filmpjes en kan het niet laten om Cody aan de gang te houden. Leergierig als Cody is. Doordat wij het over fietsen hadden dacht Manuma aan een volgende uitdaging en stuurde een trots filmpje van een fietsende Manuma met haar Roedel. Weer wat zelfvertrouwen voor Cody. En wat vooral mooi was is de rust die Cody heeft als we op een terrasje zitten. Om ons heen krioelt het van de honden en Cody ligt met de voorpoten gevouwen om de stoelpoot heerlijk te slapen. Om op te vreten. Ik voel dat het goed gaat komen met Cody en ons gezin. Ro, Angie en ik. We nemen de tijd, stapje voor stapje, met geduld en zonder verwachtingen. Ik houd jullie uiteraard op de hoogte. Daarvoor ben ik weer lid geworden van het forum. Stiekem kan ik niet wachten.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Be kind, Be loved, Be a doglover!
-
Manuma
- Zeer actief
Áls ik Cody dan moest laten gaan wilde ik zo graag dat het bij mensen was die op slag verliefd werden op zijn prachtige ogen. Dat verdient hij gewoon. En net toen het hier een moment was dat we een knoop door moesten hakken, dat de onzekerheid mijn vriend teveel werd, kwamen jullie op Cody's pad. Hij gaat het geweldig krijgen, ik weet het zo zeker en dat geeft me een dubbel maar wel heel fijn gevoel
Ontzettend lief al die meelevende berichten voor mij. Het zal tranen met tuiten worden, niet alleen van verdriet maar ook van blijdschap en opluchting. Maar oh wat ben ik blij dat hij eindelijk zijn eigen huis gaat krijgen waar hij door iedereen gewenst en geliefd is. Het zal wel even wennen worden zonder hem. Ik heb een lijstje met dingen die ik nog met Cody wil doen voor hij gaat en we hebben er al een paar kunnen afstrepen
- sybertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Terriermix
- Aantal honden: 1
Wouw, wat een timing voor deze mooie wending. Veel geluk en plezier met Cody. En Manuma, geniet nog even lekker van hem!
- Shibby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
Zó leuk!!!!!
Het heeft gewoon zo moeten zijn

Het heeft gewoon zo moeten zijn

Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
- Sekreetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): geen
Ik vind het zo geweldig dat het van beide kanten zo goed voelt! Cody krijgt een geweldige basis mee.
Gefeliciteerd Kaatjeswereld met deze superhond en gefeliciteerd Manuma dat jij het voor Cody mogelijk gemaakt heb om zo'n fijn nieuw thuis te vinden.
Gefeliciteerd Kaatjeswereld met deze superhond en gefeliciteerd Manuma dat jij het voor Cody mogelijk gemaakt heb om zo'n fijn nieuw thuis te vinden.
- kipo
- Zeer actief
Manuma schreef:![]()
![]()
Jaaaa
![]()
![]()
![]()
Áls ik Cody dan moest laten gaan wilde ik zo graag dat het bij mensen was die op slag verliefd werden op zijn prachtige ogen. Dat verdient hij gewoon. En net toen het hier een moment was dat we een knoop door moesten hakken, dat de onzekerheid mijn vriend teveel werd, kwamen jullie op Cody's pad. Hij gaat het geweldig krijgen, ik weet het zo zeker en dat geeft me een dubbel maar wel heel fijn gevoel![]()
Ontzettend lief al die meelevende berichten voor mij. Het zal tranen met tuiten worden, niet alleen van verdriet maar ook van blijdschap en opluchting. Maar oh wat ben ik blij dat hij eindelijk zijn eigen huis gaat krijgen waar hij door iedereen gewenst en geliefd is. Het zal wel even wennen worden zonder hem. Ik heb een lijstje met dingen die ik nog met Cody wil doen voor hij gaat en we hebben er al een paar kunnen afstrepen
- Shiloh86
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hollandse Herder
Wat een super uitkomst!
Veel plezier met Cody!
En Manuma inderdaad sterkte met het naderende afscheid. Nog even lekker van elkaar genieten
Veel plezier met Cody!
En Manuma inderdaad sterkte met het naderende afscheid. Nog even lekker van elkaar genieten

-
Manuma
- Zeer actief
kipo schreef:Manuma schreef:![]()
![]()
Jaaaa
![]()
![]()
![]()
Áls ik Cody dan moest laten gaan wilde ik zo graag dat het bij mensen was die op slag verliefd werden op zijn prachtige ogen. Dat verdient hij gewoon. En net toen het hier een moment was dat we een knoop door moesten hakken, dat de onzekerheid mijn vriend teveel werd, kwamen jullie op Cody's pad. Hij gaat het geweldig krijgen, ik weet het zo zeker en dat geeft me een dubbel maar wel heel fijn gevoel![]()
Ontzettend lief al die meelevende berichten voor mij. Het zal tranen met tuiten worden, niet alleen van verdriet maar ook van blijdschap en opluchting. Maar oh wat ben ik blij dat hij eindelijk zijn eigen huis gaat krijgen waar hij door iedereen gewenst en geliefd is. Het zal wel even wennen worden zonder hem. Ik heb een lijstje met dingen die ik nog met Cody wil doen voor hij gaat en we hebben er al een paar kunnen afstrepenik zit hier gewoon met een brok in de keel te lezen. Ik vind dit bijna net zo spannend en ontroerend als toen met Uma. Ik vind wel dat je nu je recht op dit soort momenten wel opgebruikt hebt.
Ik vind het leuk om te lezen dat er zo wordt meegeleefd met mijn verhalen over de honden
- Hippo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
Wat geweldig dat Cody zo'n huis nieuw huis krijgt. Nog even lekker van hem genieten Nikki en voor de nieuwe baasjes een fijne vakantie en de dagen afstrepen tot hij er is 
- miriam
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever.
Dit gaat vast helemaal goedkomen. Het ontroert me hoe jullie beide schrijven. Wat fijn dit...echt !!

Miriam, Pleun en Pelle
Tibbe 24-03-2004*20-03-2017
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Geweldig dat hij zijn 'eigen' thuis krijgt, zal best lastig zijn om hem te laten gaan maar het is voor een goed doel;)

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
- wolvster
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese StabijXFox Terrier, Airedale Terrier
- Contacteer: