Fotogravinnetje schreef:Ik zou me kunnen voorstellen dat je een angstige hond zo'n ding om doet. Mocht die ontsnappen en wegrennen, is de kans op zichtmeldingen vrij klein. Met gps kun je de hond zo terugvinden.
Exact om deze reden. Izzy is 1 keer weggelopen, maar uiteindelijk wel teruggekomen. Maar haar angst is er nog steeds, al is het gelukkig een stuk minder. Toch kan ze soms schrikken en als ze zou wegrennen gok ik dat ik geen zichtmeldingen krijg, ze gaat ergens liggen en komt daar waarschijnlijk, zolang er mensen lopen, niet vandaan.
Dus een GPS voor haar vind ik dan wel fijn.
En ik heb een andere hond erbij, hij loopt niet weg, maar ik laat hem voorlopig niet los. Eerst moet hij echt weten dat hij hier hoort. Ik oefen veel met hem aan een lijn van 15 meter en het terugkomen gaat steeds beter. Maar ook voor hem geldt dat,mocht hij los kunnen, ik toch een GPS wil voor hem. Je weet het maar nooit, hij is jong en kan best een stuk afdwalen van de roedel.
Dus voor hem is het echt voor de zekerheid. Bij hem krijg ik denk ik wel zichtmeldingen, hij is erg gek op alles en iedereen en hij valt erg op.
Toch liever een GPS, want mocht hij an de wandel gaan dan kan ik hem meteen ophalen
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..