Ze had een baarmoederontsteking en was erg ziek. Er kwamen gewoon bloedproppen uit

Opereren was geen optie ivm haar hart.
Toen we haar gingen halen zat ze met haar zusje in de gang, ze is geboren op een boerderij en ik vond haar meteen geweldig. Ze waggelde naar me toe en ging op mijn voeten zitten. 'Deze is het.'
En ondanks dat mijn moeder en stiefvader met haar zusje in hun handen stond ging Angel met ons mee.
Snoopy vond het maar niks. Zo'n kleine pup die constant in zijn oren hing en onder hem door bleef lopen. Maar al gauw vond hij haar helemaal geweldig en werden het vriendjes. Toen ze groter dan hem werd probeerde ze trouwens nog steeds onder hem door te lopen waardoor hij gelanceerd werd

Ze was een beetje een stumpertje, ze had een allergie waardoor ze iedere maand geprikt werd, ze heeft haar kruisbanden gescheurd, d'r anaalklieren zijn verwijderd omdat die bleven ontsteken en haar heupen waren op jonge leeftijd al versleten. Ook haar hart gaf de laatste tijd problemen.
Maar god wat was ze lief. Ze heeft uren op mijn schoot liggen slapen, poot in mijn hand en snurken.

Ooit waren we op vakantie en ik sliep op de bovenverdieping. Toen hoorde ik mijn stiefvader én Angel boven snurken

Dag lieverd, ik hoop dat je geen pijn meer hebt en ergens op een mooie plek bent