Dat wilde ik ook en heb ik ook voorgesteld om gewoon 2 weken later nogmaals te komen, maar mijn DA verzekerde mij dat het geen enkel probleem was...crutz schreef:enten en narcoseCaro. schreef:Ik kan je ook niet adviseren.
Mijn hond heeft een week of 7 geleden de booster gekregen én narcose en een hele nare reactie op de ketamine gekregen.
Sindsdien is hij niet meer 'normaal', hij vertoont zeer onrustig en soms apathisch gedrag, dit is 1 week na de narcose en dus ook na
de booster begonnen.
Komt het door de L4? Komt het door de reactie op de narcose? Ik weet het dus niet, maar ik ga niet meer enten, maar mijn hond
wordt volgend jaar dan ook 10 jaar en jouw hond is pas een puppy![]()
Ik zou de afweging maken of ze zwemt, uit sloten drinkt, enz. Daarom heb ik dus de enting wel laten geven omdat ik bijna dagelijks
in de polder loop met met hond en hij uit poldersloten drinkt, maar achteraf wou ik dat ik het nooit gedaan had, al weet ik dus
absoluut niet zeker of het daaraan gelegen heeft.
Edit: het eerste deel van de L4 enting had Puchu geen reactie op.geen fijne combinatie, doet mijn dierenarts ook niet
Plato moest pas geeent worden en was er voor een bultje verwijderen, dus narcose, die is een maand later teruggekomen voor zijn enting ipv op de dag of kort na de narcose
Nogmaals, ik kan echt niet hardmaken dat de problemen nu door de L4 enting komen en de internist denkt eerder aan de ketamine reactie,
maar ik kan mezelf wel voor m'n kop slaan... Anders had ik iig geweten of het de ketamine was of de L4 of misschien was er anders helemaal
geen gekkigheid gebeurd als het apart van elkaar gedaan was.
Puchu heeft nooit een reactie op inentingen gehad en ook nooit eerder een reactie op ketamine en was al 2 keer eerder onder narcose geweest.
Dus ik had dit natuurlijk ook nooit verwacht en vind achteraf ook dat de DA na de hevige reactie op de ketamine nooit had moeten besluiten
om die booster nog te geven, zeker niet omdat ik eerder had aangegeven het geen enkel probleem te vinden om na 2 weken nog eens terug
te komen.