Ik zag op een online folder (https://www.texel.net/uploads/bestanden ... n%20NL.pdf) dat bovenin Texel Ayleen het beste los kan lopen.
Iemand een idee wat een leuk adresje is?

Andere opties voor strandadressen zijn ook welkom.

Moderator: moderatorteam
Tedzy. schreef:Wij zijn pas een weekje op Texel geweest met de honden, toevallig bij Landal Sluftervallei. Heerlijk vond ik het! De honden mochten vrijwel overal los -ons huisje was ongeveer 15 meter verwijderd van het Krimbos-, en natuurlijk het strand om de hoek. Bij de paviljoens is het dan nog vrij 'druk' (niet te vergelijken met hier bijvoorbeeld in Zandvoort
) maar als je dan een stukje naar links of rechts loopt is het heerlijk rustig. Verder is het ook een erg hondvriendelijk eiland, overal staan waterbakjes en honden mogen gewoon mee winkels/restaurants in en terrasjes op.
Goed idee! Ik ben daar een keer geweest met twee honden. Je loopt vanaf het park zo de duinen in en dan kun je doorlopen naar het strand._Leonie schreef:Ik dacht misschien aan Landal de Sluftervallei?
Ik ben ook een keer bij Waddenpark Avanti geweest en vond dat eerlijk gezegd helemaal niks. Aftandse en verouderde huisjes en geen fijne wandelmogelijkheden in de directe omgeving. Als je maar een hond hebt, zijn er echt veel leukere mogelijkheden op Texel voor dezelfde prijs.Tineke schreef:Avanti is ook een hondvriendelijk park.