Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Nanna schreef:Ik zie wel Teckel er in
Maar duidelijk een kruising, geen ras.
Nee precies, het zal een kruising zijn. Die Teckel zag ik er ook al in zitten! Deze hond wordt alleen wat hoger, ongeveer kniehoogte. Ben benieuwd wat iedereen erin ziet. Ze heeft wel hoge poten.
Paisley schreef:Griekenland he? Dit noemen ze daar een geka (geen idee hoe je het schrijft), is een lokale brak.
Wat grappig om te weten te komen! Ook enig idee hoe groot zulke hondjes ongeveer worden? Ik ben erg nieuwsgierig.
Ik ging op zoek naar websites met meer informatie maar kan niets vinden in de richting van een geka of lokale brak.
mijke schreef:een soortvan teckel x rhodesian ridgeback? Hoewel ik niet wil weten hoe die conceptie tot stand is gekomen
Hahaha, dat wil ik ook niet weten geloof ik.
Alleen die poten zijn zo lang. Haar lichaam is inderdaad redelijk lang gerekt. Ze verwachten dat ze ongeveer kniehoogte zal worden en zo'n 13 kg.
Ik heb natuurlijk geen verstand van genetica en op de foto is het niet goed te zien. Maar als het lichaam langgerekt is dan zijn de poten in verhouding nog steeds wel redelijk kort toch? Hoewel dat ook niet alles zegt. Mijn hond is ook lang, dun en relatief laagpotig. Gewoon een foutje want er zit niks laagpotigs in en alle nestgenoten zijn wel hoogpotiger
crutz schreef:
mijke schreef:een soortvan teckel x rhodesian ridgeback? Hoewel ik niet wil weten hoe die conceptie tot stand is gekomen
In Berghem loopt er zo een rond.
Dit zal er een nestgenoot van zijn. Die in Berghem heette dacht ik Jottem
[quote="mijke"]Ik heb natuurlijk geen verstand van genetica en op de foto is het niet goed te zien. Maar als het lichaam langgerekt is dan zijn de poten in verhouding nog steeds wel redelijk kort toch? Hoewel dat ook niet alles zegt. Mijn hond is ook lang, dun en relatief laagpotig. Gewoon een foutje want er zit niks laagpotigs in en alle nestgenoten zijn wel hoogpotiger
Paisley schreef:Griekenland he? Dit noemen ze daar een geka (geen idee hoe je het schrijft), is een lokale brak.
Wat grappig om te weten te komen! Ook enig idee hoe groot zulke hondjes ongeveer worden? Ik ben erg nieuwsgierig.
Ik ging op zoek naar websites met meer informatie maar kan niets vinden in de richting van een geka of lokale brak.
Nee ik heb het ook wel eens geprobeerd te zoeken want op Rhodos heeft iedereen het over de Geka maar op internet kon ik er niets over vinden. Je hebt de Hellinikos ichnilatis maar dat is een FCI erkend hondenras maar de meeste Grieken geven niets om papieren en fokken hun eigen typetjes, die je in de asiels veelvuldig ziet.
De meesten die ik heb gezien op Rhodos zullen rond de 15 tot 20 kg zijn geweest
mijke schreef:Oh die laatste zie je het beter. Wat een gekke bouw heeft dat ding Op die laatste foto zie ik er weer eerder iets van een terrier ofzoiets in
Ik heb allerlei sites bezocht en erop gezocht, maar ik vind het maar lastig. Er zit volgens mij wel iets van in, maar ze is een stuk kleiner. Ben benieuwd hoe groot ze zal worden uiteindelijk.