Meestal pak ik hem zodat ze even hun gang kunnen gaan. Vooral met Cody, die speelt graag met drukke en jonge honden.DeDiana schreef:Mooi om te zien! En redelijk herkenbaar, Amoz heeft die neiging ook als het om Amy gaat.Manuma schreef:En toevallig heb ik een stukje film met een zich drukmakende Manu kunnen maken. Deze jonge reu kennen we en is nogal een druk en jolig ding. Al die opwinding (die Cody ook veroorzaakt) vindt Manu dan niks en dan moet hij wég. Dit moet maar weinig van Manu en ik zie het dus weinig maar ik vond het wel een mooi stukje interactie:
Hoe hij terug loopt ookEi.
Hij heeft al heel vaak gelijk gekregen, de hond bleek geen rem te hebben of te ruw te spelen en dat resulteerde vaak in een Uma die dan de hond van zich af probeert te krijgen en daar niet in slaagt. Als ik er achteraan ga haal ik ook niet zoveel uit. Laat ik Manu los dan lost hij het op met wat blokken of zoals nu i.c.m. een paar keer blaffen. We kennen deze reu ook al (14 maanden) en ik weet dat Manu dat goed aan kan pakken.
Je ziet ook dat de Setter geen tijd neemt om even kennis te maken maar gelijk met een spel begint en vrij opdringerig is, ook tegenover mij. Hij geeft totaal geen erkenning aan Manu