Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Extreme Exotic Bullies

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Re: Extreme Exotic Bullies

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Nanna schreef:
Tineke schreef:
Nanna schreef:Denk maar niet dat je hier normale, gestudeerde mensen mee ziet lopen.
Het zijn altijd van die gemankeerde orang-oetangs met issues. Die zulke dure freaks betalen met de opbrengst van de wietteelt.
Wij hebben er een in de herplaatsing staan en tot nu toe zijn er enkel maar reacties van vrouwen op gekomen.
De dames met wie we nu in gesprek gaan zijn getrouwd, met elkaar dus.
Moet eerlijk zeggen dat ik dat ook niet verwacht had , toch een beetje teveel naar jou pikverlengingen geluisterd :mrgreen: maar dat blijkt in de praktijk dus toch anders te liggen.
Vrouwen vinden dit dus klaarblijkelijk ook mooi niet enkel hun frient :80:
Die willen natuurlijk hun verzorgingsdrang loslaten op zo'n behoeftig mormeltje..... :mrgreen:
Wie weet wilde 1 wel heel graag het stoere mannetje spelen . :engel:
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
Lothian
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Lothian »

Jo-Ellen schreef:Ik zat op het rare deel van Youtube
:LOL:

Wat een gratie en pracht stralen die dieren uit.
Afbeelding
Atiana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Shi'tzu
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Atiana »

Diep en diep triest :ugh:

Lijkt wel een mix tussen een breedbek kikker en een komodovaraan, dit is pure mishandeling afschaffen die hap, wordt alleen maar gebruikt als pik verlenging, je hoort het al aan de music en de intro wat voor types het zijn..bah.
Onderschift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Whoever said diamonds are a girl's best friend, never owned a dog
bouvierpoedel
Zeer actief

Zijn wel meer rassen die onder het haar of met korte vacht net zo gehandicapt zijn.
Kijk maar naar de platbekken , shih , B.dog , fr en engelse buldog, D.herder griffonnetjes . CHi's met hun bolle koppies en plopogen en open fontanel. Veel rassen met vellenlellen en open ogen .
Of rassen die met een 6 of 7 jaar in elkaar donderen . En iedereen blijft die ook fokken en kopen .
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

Tineke schreef:
Nanna schreef:Denk maar niet dat je hier normale, gestudeerde mensen mee ziet lopen.
Het zijn altijd van die gemankeerde orang-oetangs met issues. Die zulke dure freaks betalen met de opbrengst van de wietteelt.
Wij hebben er een in de herplaatsing staan en tot nu toe zijn er enkel maar reacties van vrouwen op gekomen.
De dames met wie we nu in gesprek gaan zijn getrouwd, met elkaar dus.
Moet eerlijk zeggen dat ik dat ook niet verwacht had , toch een beetje teveel naar jou pikverlengingen geluisterd :mrgreen: maar dat blijkt in de praktijk dus toch anders te liggen.
Vrouwen vinden dit dus klaarblijkelijk ook mooi niet enkel hun frient :80:
Kijk maar eens op een show dan zie je denk ik meer vrouwen dan mannen ermee lopen, veel op het moment bekende fokkers zijn ook vrouwen en ook vrouwen die alles plannen.
Lynnepien
Zeer actief
Mijn ras(sen): Teckel

Ongelezen bericht door Lynnepien »

Maeve schreef:Die aankondiging! En het muziekje erbij :LOL: "The world is ours!"
En dat dat beest dat uilig zit rond te kijken met die oogjes... :LOL:
Afbeelding
nomo
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door nomo »

Hier in de buurt woont ook zoiets. Beest zou het liefst elke andere hond naar de andere wereld helpen, maar wordt zelfs door het boomertje van de buren niet serieus genomen. De 17jarige halfblinde hussel rent hem er zelfs nog makkelijk uit.
Hond komt altijd aan'rennen' om andere honden kopje kleiner te maken. Nou ja, dat lukt nooit en beest lijkt wel een toeval te krijgen. Schuim vliegt alle kanten op, de ogen ploppen er bijna uit... het zou een grappig gezicht zijn als het niet zo in- en intriest was.
Om beest nu op erf te houden hebben ze een lintje gespannen op zo'n 15cm van de grond. Hij kan er echt met de beste wil van de wereld niet overheen springen :ugh:
bouvierpoedel
Zeer actief

nomo schreef:Hier in de buurt woont ook zoiets. Beest zou het liefst elke andere hond naar de andere wereld helpen, maar wordt zelfs door het boomertje van de buren niet serieus genomen. De 17jarige halfblinde hussel rent hem er zelfs nog makkelijk uit.
Hond komt altijd aan'rennen' om andere honden kopje kleiner te maken. Nou ja, dat lukt nooit en beest lijkt wel een toeval te krijgen. Schuim vliegt alle kanten op, de ogen ploppen er bijna uit... het zou een grappig gezicht zijn als het niet zo in- en intriest was.
Om beest nu op erf te houden hebben ze een lintje gespannen op zo'n 15cm van de grond. Hij kan er echt met de beste wil van de wereld niet overheen springen :ugh:
Eigenlijk leeft hij in zijn eigen cartoon verhaal. :LOL:
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

Nanna schreef:
Brigitte schreef: Kijk maar eens op een show dan zie je denk ik meer vrouwen dan mannen ermee lopen, veel op het moment bekende fokkers zijn ook vrouwen en ook vrouwen die alles plannen.
Ik zou zeggen adopteer een zwaar gehandicapt kind uit China, daar doe je meer goeds mee. En het effect is hetzelfde.
Ik heb een hekel aan kinderen dus nee dank je dan liever een hond als deze :pffff:
johan1969
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door johan1969 »

Die pockets zijn gewoon gecoupeerde Franse Bulldogs en daar vragen ze dan 6000 euro voor !
https://www.flickr.com/photos/23084668@N07/albums
mijke
Zeer actief
Mijn ras(sen): krakershondje

Ongelezen bericht door mijke »

Heremijntijd :jank: Hoe kunnen mensen dit mooi vinden?!?!? :schrik:
Plaats reactie

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”