Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
airdale terrier
Moderator: moderatorteam
- little-wolf
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
airdale terrier
in de ipo.
de foto is nogal groot, dus je kunt hem denk ik zelf maar even kopieren en plakken.
http://members.chello.nl/~j.bouma/pakw6.jpg
de foto is nogal groot, dus je kunt hem denk ik zelf maar even kopieren en plakken.
http://members.chello.nl/~j.bouma/pakw6.jpg
- Daphne
- Zeer actief
- little-wolf
- Zeer actief
- Dingo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Selena
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): x HH
- Aantal honden: 9
Airedale valt onder de werkhonden, komt bijna niet voor maar mag wel net zoals bv. de Hovawart.
Een mens is nooit te oud om te leren.. en een wijs mens is nooit uitgeleerd!
http://www.vanleeuwen-hollandseherders.nl
http://www.vanleeuwen-hollandseherders.nl
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
-
qyan
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
nee ik ook niet... schrikt zeker niet af als diensthond ...Dingo schreef:Grappige foto, maar zie mezelf er dus echt niet mee lopen als werkhond

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
jidde
- Dingo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
de meesten nietjidde schreef:Maar niet alle honden die ipo of dergelijke gaan doen worden diensthondmalinois schreef:nee ik ook niet... schrikt zeker niet af als diensthond ...Dingo schreef:Grappige foto, maar zie mezelf er dus echt niet mee lopen als werkhond

Who finds a faithful friend, finds a treasure.
- little-wolf
- Zeer actief
-
henny
- Actief
-
linlin
het lijkt mij handig als jullie eerst 'ns een boze terrier bekijken voordat jullie gaan roepen over niet afschrikken.malinois schreef:nee ik ook niet... schrikt zeker niet af als diensthond ...Dingo schreef:Grappige foto, maar zie mezelf er dus echt niet mee lopen als werkhond
zo'n terrier lijkt me overigens lang niet voor iedereen in de africhting geschikt. ze zijn namelijk nogal slim.
- mechelaar_fan
- Zeer actief
-
Rob*
- Zeer actief
In de USA worden deze honden gebruikt bij de beren en wild boar jachten(waar ze ook in een confrontatie de boar doden) en het is zeker een taaie hond,waar iedereen zich in vergist!En voor de Ipo???Hmmm....heb die herder/freaks ook wel eens om een boxer zien lachen omdat een boxer meer een clown is hahahaha,viel ze vies tegen!
Een Airdale is geen blaffer dus dat is vaak een zwakker punt,maar qua hardheid en power overtreft de Airdale totaal de Mechelaar!
Een Airdale is geen blaffer dus dat is vaak een zwakker punt,maar qua hardheid en power overtreft de Airdale totaal de Mechelaar!
- mechelaar_fan
- Zeer actief
maak je geen illusies. Mechelaars zijn 100 jaar lang geselecteerd in de Belgische ring en de KNPV, op karakter, en niet op schoonheid. Airedalterriers zijn geselecteerd op schoonheid. Als je verder geraakt dan wat spelen in de africhting ben je een zeer goed africhter.Angel-eyes schreef:...maar qua hardheid en power overtreft de Airdale totaal de Mechelaar!
-
Rob*
- Zeer actief
Kan je zelfs foto´s mailen van een Airdale die een zwijn van een paar 100 kilo afmaakt,in zijn eentje dus!De echte werk Airdale is gewoon veels te hard en te sterk voor een Mechelaar,de Mechelaar is een slaafse hond en een Airdale niet!Een Airdale lijkt zo ogenlijk rustig,maar vergis je niet.mechelaar_fan schreef:maak je geen illusies. Mechelaars zijn 100 jaar lang geselecteerd in de Belgische ring en de KNPV, op karakter, en niet op schoonheid. Airedalterriers zijn geselecteerd op schoonheid. Als je verder geraakt dan wat spelen in de africhting ben je een zeer goed africhter.Angel-eyes schreef:...maar qua hardheid en power overtreft de Airdale totaal de Mechelaar!
-
lies
- Zeer actief
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
ik reageer op Dingo dus gebruik als diensthond. Dus dan slaat het wel op een diensthond!jidde schreef:Maar niet alle honden die ipo of dergelijke gaan doen worden diensthondmalinois schreef:nee ik ook niet... schrikt zeker niet af als diensthond ...Dingo schreef:Grappige foto, maar zie mezelf er dus echt niet mee lopen als werkhond

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
ik heb ze weleens gezien maar ik vind ze totaal niet afschrikken... wat een herder, rottweiler of dobermann dus wel doen!linlin schreef:
het lijkt mij handig als jullie eerst 'ns een boze terrier bekijken voordat jullie gaan roepen over niet afschrikken.
als ze zo goed waren zag je ze wel!zo'n terrier lijkt me overigens lang niet voor iedereen in de africhting geschikt. ze zijn namelijk nogal slim.

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
het ging over een DIENSThond, die moet toch wel iets afschrikken vind ik... en nee nogal logisch dat jij niet bang bent voor honden, je traint er meemechelaar_fan schreef:ik zie niet in waarom een sporthond moet afschrikken.
ik heb niet vlug schrik van een hond.

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
:V :V :V ok, daarom zie je ze ook zoveel op straat en in de sport :V :V :VAngel-eyes schreef:,maar qua hardheid en power overtreft de Airdale totaal de Mechelaar!

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
goh wist niet dat een diensthond iemand moet afmaken....da's nieuw!Angel-eyes schreef:Kan je zelfs foto´s mailen van een Airdale die een zwijn van een paar 100 kilo afmaakt,in zijn eentje dus!

- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
oh ja hoor ik ook, vind het altijd leuk een werhondenras te zien die je niet vaak ziet in de sportInge schreef:Ik vind het wel leuk om te zien hoor!

- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
-
Rob*
- Zeer actief
O en waar slaat dit op???De Mastino zie je ook niet veel op straat en in de hondensport???Is zeker ook niet hard? :V :Vmalinois schreef::V :V :V ok, daarom zie je ze ook zoveel op straat en in de sport :V :V :VAngel-eyes schreef:,maar qua hardheid en power overtreft de Airdale totaal de Mechelaar!
Nee de herders zijn het....tuurlijk?Yep,jaren geleden stonden die herderlui ook te smoezen bij een boxer,pfff dat is toch niks zeiden ze....hahahahahaha,van de 42 honden waren er 34 mechelaar en 2 dobers,en de boxer werd 4-de???? 8O Ja vonden ze toch wel vreemd?Het is dat de boxer niet zo'n zenuwachtige zeikblaffer is als een Mechelaar anders had hij nog gewonnen ook
Dat een ras niet veel wordt gebruikt kan meerder oorzaken hebben,lijkt mij dat een Tosa-Inu best indruk wekt,meer dan een Mecheltje,maar zie je die op straat of in de sport???O nee,zijn niet hard genoeg :V :V :V
Laatst gewijzigd door Rob* op 13 feb 2004 19:04, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Rob*
- Zeer actief