Whaha dus je bent een socialer mens als je voor een poedel kiest ipv een Pitbullkooi schreef:Je hoeft voor mij geen poedel uit te kiezen hoor, keuze genoeg. Maar ja, ik vind dat wel ja. Ik zou dat willen opvatten als sociaal gedrag. Net zoals ik het je er wél wat van aantrekken dat andere mensen je ontwijken, sociaal gedrag vind.Brigitte schreef:
Dus om wat andere denken en doen moet ik maar een Poedel gaan nemenloop jij dan maar lekker met je kleinkind en lief hondje lekker een blokje om. Dat jij en andere dat blijkbaar enorm vreselijk zouden vinden als een vreemde een stukje voor je omloopt wil nog niet zeggen dat iedereen dat vindt, als mensen dat zo enorm belangrijk vinden dat een vreemde op dezelfde stoep blijft lopen nemen ze wel een Malthezer.
En mijn softie wordt gewoon met open armen ontvangen in het bos of op het speelveld, gelukkig zijn er nl ook nog mensen met honden die wel een beetje hondentaal kunnen lezen.
Als jij zo nodig toch voor zo'n hond wil blijven gaan, verhuis dan naar een plek waar je die op je eigen terrein kunt houden met een groot hek eromheen.
edit: anderen denken dat niet zomaar immers?
Als jij zo'n last ervan hebt kan jij mss beter ergens anders gaan wonen zonder bang te hoeven zijn voor SPA's ik denk dat in Syrie er niet veel zullen zijn
Alsof je zelf zo'n lekkere hond had, beet ook de stukken uit de visite