Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
hond op vakantie minder handig dan gedacht ^.^ tips graag
Moderator: moderatorteam
- Romy_
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergschnauzer
- Aantal honden: 2
Re: hond op vakantie minder handig dan gedacht ^.^ tips graa
Een mirakel!
Ze lijken samen meer met elkaar op te trekken :O Uit het niets lijkt wel.
Vanaf vanmorgen gingen ze bij de deur al wat stoeien toen ik met ze wilde gaan wandelen en de riemen om aan het doen was. Vanmiddag heb ik ze helemaal uitgeput met zo'n verleng-arm-bal-gooi-ding ^.^ En mijn hond gaat nu meer naar de logee toe en de logee blijft laag en is voorzichtiger. Ook speeltjes en voer lijken een minder groot probleem. Ze begrijpen buiten dat de tennisbal voor de logee is en het piepspeeltje voor mijn hond. Het lijkt allemaal wat duidelijker voor ze ofzo.
Rust! Hopen dat het zo blijft dan ben ik al een heel stuk gelukkiger.
Dankjewel voor alle tips! Ik weet niet welke het is dat hielp maar ik blijf ze allemaal volhouden ^.^ het samen trainen/meer uitputten/samen spelletjes doen/ strenger zijn
Ze lijken samen meer met elkaar op te trekken :O Uit het niets lijkt wel.
Vanaf vanmorgen gingen ze bij de deur al wat stoeien toen ik met ze wilde gaan wandelen en de riemen om aan het doen was. Vanmiddag heb ik ze helemaal uitgeput met zo'n verleng-arm-bal-gooi-ding ^.^ En mijn hond gaat nu meer naar de logee toe en de logee blijft laag en is voorzichtiger. Ook speeltjes en voer lijken een minder groot probleem. Ze begrijpen buiten dat de tennisbal voor de logee is en het piepspeeltje voor mijn hond. Het lijkt allemaal wat duidelijker voor ze ofzo.
Rust! Hopen dat het zo blijft dan ben ik al een heel stuk gelukkiger.
Dankjewel voor alle tips! Ik weet niet welke het is dat hielp maar ik blijf ze allemaal volhouden ^.^ het samen trainen/meer uitputten/samen spelletjes doen/ strenger zijn
- Sas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Fauve de bretagne.
- Aantal honden: 1
- mosquito1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
Fijn kun je toch nog van je loge genieten 
-
Solo
- Vaste gebruiker
Fijne update! Maakt de resterende logeertijd toch een stuk gezelliger 
- mijke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): krakershondje
Kijk dat is goed nieuws! Hopelijk wordt het nu dan toch nog de leuke logeerpartij die je je voorgesteld had!
- sternentänzerin
- Zeer actief
Fijn te lezen!
Het kan zo leuk zijn als het samen goed gaat.
Het kan zo leuk zijn als het samen goed gaat.
...; We will never surrender Winston Churchill
- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Fijn! Ik hoop dat het zo doorzet en jullie zo toch een leuke logeerpartij eraan overhouden
.
- Romy_
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergschnauzer
- Aantal honden: 2
De vakantie is voorbij
(al een paar dagen)
Het ging elke dag beter gelukkig en het huis is nog heel. De beste tips voor mij waren denk ik het samen trainen en de hond zo goed mogelijk uitputten en zoveel mogelijk confrontatie uit de weggaan (niet samen voeren, geen speeltjes).
Ze gingen steeds meer samen spelen maar hadden ook nog veel afstand (voornamelijk mijn hond van de logeerhond).
Toen de logeerhond weg was heb ik alles gewassen (kussens van bank, speeltjes en matjes hond etc) zodat er geen geur meer van haar was in de hoop dat alles zo snel mogelijk terug naar normaal ging voor mijn hond.
Mijn hond heeft nu 3 dagen niet gegeten in de ochtenden, pas in de middag. Dus ik denk dat ze haar toch een beetje miste maar vanmorgen ging het weer goed.
Voor de geïnteresseerden wat kiekjes :
https://www.facebook.com/media/set/?set ... cae781f012

Het ging elke dag beter gelukkig en het huis is nog heel. De beste tips voor mij waren denk ik het samen trainen en de hond zo goed mogelijk uitputten en zoveel mogelijk confrontatie uit de weggaan (niet samen voeren, geen speeltjes).
Ze gingen steeds meer samen spelen maar hadden ook nog veel afstand (voornamelijk mijn hond van de logeerhond).
Toen de logeerhond weg was heb ik alles gewassen (kussens van bank, speeltjes en matjes hond etc) zodat er geen geur meer van haar was in de hoop dat alles zo snel mogelijk terug naar normaal ging voor mijn hond.
Mijn hond heeft nu 3 dagen niet gegeten in de ochtenden, pas in de middag. Dus ik denk dat ze haar toch een beetje miste maar vanmorgen ging het weer goed.
Voor de geïnteresseerden wat kiekjes :
https://www.facebook.com/media/set/?set ... cae781f012