Haar ondeugende blik

Op weg

En lekker moe

Moderator: moderatorteam

Jij raakt ook snel uitgekeken op je nieuwe speelgoedsjm schreef:Ja, hier ermee hoor.Jeetje wat is dat schattig

Ja, ze is echt een super pup. Ze vertoont heus wel puppygedrag (dat richt zich meestal op Loubram en thijs schreef:Gaat het haar goed?
Effe een dagje ruilen dansjm schreef:Ja, hier ermee hoor.Jeetje wat is dat schattig
bram en thijs schreef:Jij raakt ook snel uitgekeken op je nieuwe speelgoedsjm schreef:Ja, hier ermee hoor.Jeetje wat is dat schattig
![]()
![]()
Ik denk dat je gek zou worden.Leonie. schreef:Effe een dagje ruilen dansjm schreef:Ja, hier ermee hoor.Jeetje wat is dat schattig
Er is geen sprake van een ruilprogramma. Maar Nova hierheen doen mag wel hoor.*Skye* schreef:Mag ik ook meedoen met het ruilprogramma van de pups? Ik heb ook een hele leuke in de aanbieding
Maar wat een zoete foto's, ooit komt er hier een toller.
Of hier. Maar ik moet ruilen, want twee dat trek ik nietsjm schreef:Er is geen sprake van een ruilprogramma. Maar Nova hierheen doen mag wel hoor.*Skye* schreef:Mag ik ook meedoen met het ruilprogramma van de pups? Ik heb ook een hele leuke in de aanbieding
Ze heeft in ieder geval ook een beetje bruin dus ze past er wel een beetje bij. Maar ik hou je in gedachte als ik even puppyvakantie wilsjm schreef:Er is geen sprake van een ruilprogramma. Maar Nova hierheen doen mag wel hoor.*Skye* schreef:Mag ik ook meedoen met het ruilprogramma van de pups? Ik heb ook een hele leuke in de aanbieding
Haha lijkt me wel leuk even 2 pupsLeonie. schreef:Of hier. Maar ik moet ruilen, want twee dat trek ik nietsjm schreef:Er is geen sprake van een ruilprogramma. Maar Nova hierheen doen mag wel hoor.*Skye* schreef:Mag ik ook meedoen met het ruilprogramma van de pups? Ik heb ook een hele leuke in de aanbieding
Dit denk ik nu ook, je verhalen lezend...sjm schreef:Ik denk dat je gek zou worden.Leonie. schreef:Effe een dagje ruilen dansjm schreef:Ja, hier ermee hoor.Jeetje wat is dat schattig
Hahahaha. Ze is heel lief hoor. Maar je moet er wel tegen kunnen. Ik vind het wat hebben, zon karakter.Leonie. schreef:Dit denk ik nu ook, je verhalen lezend...sjm schreef:Ik denk dat je gek zou worden.Leonie. schreef:Effe een dagje ruilen dansjm schreef:Ja, hier ermee hoor.Jeetje wat is dat schattig