bram en thijs schreef:Dag lieverd,
We gaan uit van het goede maar ik merk dat je de realiteit scherp in het oog hebt. Goll mag zich gelukkig prijzen met jullie als bazen.
Ik heb nog even overleg gehad met de dierenarts, die bult die ik zag hadden zij ook gezien. Gol heeft ook erg vergrote lymfeklieren, daar zou het van kunnen komen. De buik is niet dikker geworden maar ze ziet er zo gek uit met haar kale buik en hangtietjes.LongFields schreef:Nozems buik werd ook steeds dikker, bij haar niet door interne bloedingen maar door het steeds groter worden van al haar lymfeklieren. Zij had lupus, weer iets heel anders. Er zijn talloze oorzaken voor het opzwellen van de buikstreek.Fotogravinnetje schreef:Boomers buik werd op het laatst ook enorm dik.
Een alvleesklierontsteking doet zoveel pijn dat Gol heel hard hijgt op de tafel. Ik kon meekijken en zag dat hele beeld heen en weer gaan, het is geen doen dan goede plaatjes te schieten. We hebben haar met 3 man vastgehouden waarvan een haar bek dicht moest houden en dan ging ze nog tekeer. Doodzielig.Feather__ schreef:Oh nee hé! Sterkte
Waarom moet ze trouwens onder narcose voor een hartecho? Is dat alleen bij hun? Want Snoop heeft 2 jaar terug ook een hartecho gehad (en vorig jaar mijn kat ook) en die waren beide niet onder narcose. Is dat omdat ze pijn heeft bij het liggen?
Voordat we ook maar iets anders kunnen doen moet dat eerst beter zijn. Ze heeft best veel tramadol gehad en haar ademhaling is nog niet best, vrij schokkerig.
Ze had het vanochtend zwaar. Na de tramadol iets beter. Paar hapjes vlees genomen en alle bakken uitgelikt. Lopen gaat erg moeilijk en langzaam, ze loopt even mee naar het grasje voor de deur en doet dan een plas. Ik hoop dat ze zich snel goed genoeg voelt om te poepen.pinguin20 schreef:Wat een rotnieuws.
Hoe is het nu met Gollum?
Mijn zusje is hier vannacht op de bank komen liggen zodat mijn vriend en ik even een nacht ongebroken konden slapen. Dat was wel fijn.
@Cinnepin, Gol is van 7 september 2006.