alinelaila schreef:
Ik vind haar zo verschrikkelijk knapMoet elke dag even kijken of ze al geplaatst is, dan kan ik haar tenminste uit m'n hoofd zetten.
Nou dat snap ik wel, prachtig hondje

Moderator: moderatorteam
alinelaila schreef:
Ik vind haar zo verschrikkelijk knapMoet elke dag even kijken of ze al geplaatst is, dan kan ik haar tenminste uit m'n hoofd zetten.
Nou zeg, wat een knap meisje! Waar staat ze beschikbaar? Is wel iets voor mijn oudersalinelaila schreef:
Ik vind dit ook wel een voor Nanna. En dan zien we tenminste vaak foto's.Hippo schreef:Nou zeg, wat een knap meisje! Waar staat ze beschikbaar? Is wel iets voor mijn oudersalinelaila schreef:
Nee hoor. Deze kan er best nog bij.Lemuria schreef:Tante Nanna gaat afbouwen he
Asiel zwolleHippo schreef:Nou zeg, wat een knap meisje! Waar staat ze beschikbaar? Is wel iets voor mijn oudersalinelaila schreef:
Die oren deden me denken aan de Afrikaanse wilde hondalinelaila schreef:Ze zit er nog steeds...
Die oortjes vind ik ook zo apart, ja! Zo rond. Waar zou dat vandaan komen?
Wat een prachtig hondje!alinelaila schreef:
Kaatjeswereld schreef:Ik mag eindelijk weer. Maanden op de link van de dierenbescherming geklikt. Veel favorieten en soms een verliefd moment. En nu ineens zitten we er midden in. Mijn stille liefde wordt misschien onze hond. Zo blij!
Och, dit is net onze Suus.. Hier geen honden meer erbij, maar zo één zou ik zo weer willen. Suus is echt de makkelijkste, liefste hond ooit.. En deze hond klinkt net zoCatho schreef:Even een upje, sinds ik hier mee post ben ik labradors erg gaan waarderen en...
https://ikzoekbaas.dierenbescherming.nl ... -eindhoven
![]()
![]()
Als we op zoek waren wist ik 't wel. Wat een dot.
Echt.. Alleen al naar dat hoofdje kijken, doet mij al zeer. Echt zo'n klein schedeltje, ik vind het gewoon zielig.Nakisha schreef:Ik ben een beetje verliefd op een Marktplaatsmormeltje. Kruising Chihuahua met Maltezer.
Ik dacht dat dat op die leeftijd niet zo gek was... beestje is op de recentste foto zes weken? Maar niet zo goed dus? Ik ben nog niet zo ervaren in kleine hondjes....Sulluna schreef:Echt.. Alleen al naar dat hoofdje kijken, doet mij al zeer. Echt zo'n klein schedeltje, ik vind het gewoon zielig.Nakisha schreef:Ik ben een beetje verliefd op een Marktplaatsmormeltje. Kruising Chihuahua met Maltezer.
Oh neeTedzy. schreef:Ohh, dit dametje is ter adoptie bij dezelfde stichting als waar Jazz vandaan komt.
Dat blije bekkie, dat lange lijfje en die grote flappers!Maar helaas, een derde is écht geen optie.
Ruby, mooie lieve kleine Ruby! Ruby is ongeveer anderhalve week geleden op straat gevonden. Zij woont nu even bij Barbara thuis en gaat dan naar het asiel. Met Ruby is het leven een feestje! Met haar korte pootjes rent ze heel koddig door het veld, ze is knuffelig, aanhankelijk en vooral heel vrolijk. Ruby is circa 39 cm hoog. Een echt klein meisje dus. Wie wil dit mooie lieve meisje een toekomst geven? Ruby wil heel graag de ervaring hebben dat er een eigen baasje, een eigen mand ergens in Nederland voor haar is.
Ja, ze is enig hè?Brindlecardi schreef:Oh neeTedzy. schreef:Ohh, dit dametje is ter adoptie bij dezelfde stichting als waar Jazz vandaan komt.
Dat blije bekkie, dat lange lijfje en die grote flappers!Maar helaas, een derde is écht geen optie.
Ruby, mooie lieve kleine Ruby! Ruby is ongeveer anderhalve week geleden op straat gevonden. Zij woont nu even bij Barbara thuis en gaat dan naar het asiel. Met Ruby is het leven een feestje! Met haar korte pootjes rent ze heel koddig door het veld, ze is knuffelig, aanhankelijk en vooral heel vrolijk. Ruby is circa 39 cm hoog. Een echt klein meisje dus. Wie wil dit mooie lieve meisje een toekomst geven? Ruby wil heel graag de ervaring hebben dat er een eigen baasje, een eigen mand ergens in Nederland voor haar is.
die is leuk
Tedzy. schreef:Ohh, dit dametje is ter adoptie bij dezelfde stichting als waar Jazz vandaan komt.