Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Vind het super knap van de trimmers, vooral die leeuw is hilarisch. Echter dat die honden uren moeten staan om alles te knippen, scheren en verven vind ik niet zo fraai.
Hippo schreef:Vind het super knap van de trimmers, vooral die leeuw is hilarisch. Echter dat die honden uren moeten staan om alles te knippen, scheren en verven vind ik niet zo fraai.
Wie zegt dat ze het in één keer doen, denk haast dat je dat zelf ook niet volhoudt.
Hippo schreef:Vind het super knap van de trimmers, vooral die leeuw is hilarisch. Echter dat die honden uren moeten staan om alles te knippen, scheren en verven vind ik niet zo fraai.
Wie zegt dat ze het in één keer doen, denk haast dat je dat zelf ook niet volhoudt.
dat denk ik eerlijk gezegd ook. Als ik mijn honden trim dan ben ik per hond 1.5 uur bezig. Dat verdeel ik wel op een dag mijn rug vindt het anders niet erg fijn.
Op dat soort wedstrijden mag je alleen gezonde honden meenemen , niet te jong , oud of krakkemikkerig of ziek. Er zijn verplichte tijden hoelang de honden op tafel mogen staan en verplichte pauzes. En ook hoe je met je hond omgaat.
Dit alles om de hond maar ook om geen gezeik van het publiek op de hals te halen of dierenorganisaties die er ook bovenop zitten.
dat denk ik eerlijk gezegd ook. Als ik mijn honden trim dan ben ik per hond 1.5 uur bezig. Dat verdeel ik wel op een dag mijn rug vindt het anders niet erg fijn.
De gewone borstelbeurt van Lotje doe ik ongeveer 'n uur over, maar gebruik wel mijn bureaustoel ervoor. Als ik haar ook was en daarna föhn zit daar 'n pauze van 'n klein uur tussen en ben ik ongeveer 'n halve dag kwijt. (Op mijn gemakkie dan wel hè)
De gewone borstelbeurt van Lotje doe ik ongeveer 'n uur over, maar gebruik wel mijn bureaustoel ervoor. Als ik haar ook was en daarna föhn zit daar 'n pauze van 'n klein uur tussen en ben ik ongeveer 'n halve dag kwijt. (Op mijn gemakkie dan wel hè)
Maar dat is het verschil jullie zijn geen ervaren geoefende trimmers die snelheid hebben.
Neeltje schreef:
Maar dat is het verschil jullie zijn geen ervaren geoefende trimmers die snelheid hebben.
Hhaha nee, ik doe het op mijn gemakkie. Bij de trimmer voor Lotje wassen en föhnen duurt ongeveer 2 uur.
Het is wel een kunst, om zelf te doen vind ik het helemaal niks.
Dat ze een paar uur op tafel staan hoor je mij niet over, als ik mijn reu in bad doe ben ik met wassen en föhnen alleen al bijna 3 uur bezig.
Een Shih Tzu heb je niet als huisdier, je leeft ermee samen.