Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Trimmen 2.0

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

veertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje

Trimmen 2.0

Ongelezen bericht door veertje »

Ik vind het knap! Al die kleurtjes is niet zo mijn smaak, maar die figuren en de politieman vind ik erg creatief :D

Trimmen 2.0

Die leeuw (rond 3:40), ik smolt ter plekke :lief:
Sas
Zeer actief
Mijn ras(sen): Basset Fauve de bretagne.
Aantal honden: 1

Re: Trimmen 2.0

Ongelezen bericht door Sas »

geweldig!
Afbeelding
tobi__
Zeer actief
Mijn ras(sen): welsh corgi pembroke
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door tobi__ »

Bizar! Weet niet of ik het leuk of eng vind. :scratch:
_Esmee
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door twinkeltje »

Persoonlijk vind ik het belachelijk neem in plaats van een my my model kop een my my poedel of zo maar ga niet zitten spelen met verf en honden
Afbeelding
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

De verf gaat er vanzelf wel weer uit. Gewoon gezellig samen tuttelen.

Met die leeuw, zou je dan veilig op straat kunnen lopen?? Wat een uren werk zit daarin.
ellen en de birmanen
Zeer actief
Mijn ras(sen): 4 tollers
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door ellen en de birmanen »

echt gaaf, ware kunstenaars. voor iedereen gaat zeuren over dierenmishandeling, de verf is niet giftig en uitwasbaar.
ellenb
Afbeelding
Hippo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hippo »

Vind het super knap van de trimmers, vooral die leeuw is hilarisch. Echter dat die honden uren moeten staan om alles te knippen, scheren en verven vind ik niet zo fraai.
Neeltje

Hippo schreef:Vind het super knap van de trimmers, vooral die leeuw is hilarisch. Echter dat die honden uren moeten staan om alles te knippen, scheren en verven vind ik niet zo fraai.
Wie zegt dat ze het in één keer doen, denk haast dat je dat zelf ook niet volhoudt.
blacky
Zeer actief
Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door blacky »

Neeltje schreef:
Hippo schreef:Vind het super knap van de trimmers, vooral die leeuw is hilarisch. Echter dat die honden uren moeten staan om alles te knippen, scheren en verven vind ik niet zo fraai.
Wie zegt dat ze het in één keer doen, denk haast dat je dat zelf ook niet volhoudt.
dat denk ik eerlijk gezegd ook. Als ik mijn honden trim dan ben ik per hond 1.5 uur bezig. Dat verdeel ik wel op een dag mijn rug vindt het anders niet erg fijn.
Afbeelding
gevni havanezers
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Op dat soort wedstrijden mag je alleen gezonde honden meenemen , niet te jong , oud of krakkemikkerig of ziek. Er zijn verplichte tijden hoelang de honden op tafel mogen staan en verplichte pauzes. En ook hoe je met je hond omgaat.
Dit alles om de hond maar ook om geen gezeik van het publiek op de hals te halen of dierenorganisaties die er ook bovenop zitten.
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
Neeltje

blacky schreef:
Neeltje schreef:
dat denk ik eerlijk gezegd ook. Als ik mijn honden trim dan ben ik per hond 1.5 uur bezig. Dat verdeel ik wel op een dag mijn rug vindt het anders niet erg fijn.
De gewone borstelbeurt van Lotje doe ik ongeveer 'n uur over, maar gebruik wel mijn bureaustoel ervoor. Als ik haar ook was en daarna föhn zit daar 'n pauze van 'n klein uur tussen en ben ik ongeveer 'n halve dag kwijt. (Op mijn gemakkie dan wel hè)
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Neeltje schreef:
blacky schreef:
Neeltje schreef:
De gewone borstelbeurt van Lotje doe ik ongeveer 'n uur over, maar gebruik wel mijn bureaustoel ervoor. Als ik haar ook was en daarna föhn zit daar 'n pauze van 'n klein uur tussen en ben ik ongeveer 'n halve dag kwijt. (Op mijn gemakkie dan wel hè)
Maar dat is het verschil jullie zijn geen ervaren geoefende trimmers die snelheid hebben.
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
Neeltje

bouvierpoedel schreef:
Neeltje schreef:
blacky schreef:
Neeltje schreef:
Maar dat is het verschil jullie zijn geen ervaren geoefende trimmers die snelheid hebben.
Hhaha nee, ik doe het op mijn gemakkie. Bij de trimmer voor Lotje wassen en föhnen duurt ongeveer 2 uur.
Amaranthas
Zeer actief
Mijn ras(sen): Shih Tzu
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door Amaranthas »

Het is wel een kunst, om zelf te doen vind ik het helemaal niks.
Dat ze een paar uur op tafel staan hoor je mij niet over, als ik mijn reu in bad doe ben ik met wassen en föhnen alleen al bijna 3 uur bezig.
Een Shih Tzu heb je niet als huisdier, je leeft ermee samen.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”