Annet schreef:Waar halen jullie die verse pens? Ik heb nu al een paar keer gelezen dat mensen hun honden gewoon een grote lap van een kilo geven. Dat lijkt me ook wel wat, maar ik zie me nog niet bij de keurslager vragen om een kilo pens.
Ik zie op Marktplaats een advertentie voor € 1,25 voor 'Runderpens, gesneden of gemalen, vers of vers ingevroren'.
Zou dat wat zijn? En hoeveel kan een hond per keer op zonder problemen te geven? Ik heb twee honden, een Border Collie van zo'n 17 kg en een bastaard van zo'n 27 kg. Moeten ze er eerst aan wennen met kleine hoeveelheden? Moet ik er nog wat bij geven qua voer? Of is het geen probleem voor de afwisseling?
Die lappen Pens kan je bij Ranzijn halen, ik weet niet of die bij jou in de buurt zit, ik heb een speciale leverancier
Pens kunnen ze over het algemeen heel goed hebben, gewoon lekker een maaltje geven, sommige laten ze echt kauwen, maar die van mij slobberen het zo naar binnen dus ik moet het snijden.
Het is NIET compleet dus je kan het gerust een keer ipv een andere maaltijd geven, maar niet constant.
Geen problemen als je het als afwisseling geeft hoor, alleen maar goed!

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever knownFangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...