Gelukkig maar! En ach, Gerard is een beetje maf, maar wel jouw mafkontgonnie schreef:Ik heb het nog eens terug gelezen maar heb eigenlijk niks gelezen wat me gekwetst heeft.
De enige die me gekwetst heeft is Gerard, maar dat weet ik van tevoren als er iets niet gaat zoals het hoort te gaan is hij in paniek en slaat om zich heen.
Niet echt slaan natuurlijk, want dat zou ik echt nooit van mijn leven accepteren.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Het is weer zover, weer pech, overleden.
Moderator: moderatorteam
- Plakvis
- Zeer actief
Re: Het is weer zover, weer pech, overleden.
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
Plakvis schreef:Gelukkig maar! En ach, Gerard is een beetje maf, maar wel jouw mafkontgonnie schreef:Ik heb het nog eens terug gelezen maar heb eigenlijk niks gelezen wat me gekwetst heeft.
De enige die me gekwetst heeft is Gerard, maar dat weet ik van tevoren als er iets niet gaat zoals het hoort te gaan is hij in paniek en slaat om zich heen.
Niet echt slaan natuurlijk, want dat zou ik echt nooit van mijn leven accepteren.
Zo is dat toevallig ook nog eens een keer
- Hinke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hatsjoehondje en een geleidehond van vriend
- Aantal honden: 2
Verdrietig.
Sterkte gewenst.
Sterkte gewenst.
Groetjes van Hinke
En een poot van Basco en Vronie
En een poot van Basco en Vronie
-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Precies. Hahahaha.ranetje schreef:Plakvis schreef:Gelukkig maar! En ach, Gerard is een beetje maf, maar wel jouw mafkontgonnie schreef:Ik heb het nog eens terug gelezen maar heb eigenlijk niks gelezen wat me gekwetst heeft.
Niet echt slaan natuurlijk, want dat zou ik echt nooit van mijn leven accepteren.![]()
Zo is dat toevallig ook nog eens een keer
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
-
gonnie
- Zeer actief
Dank je.Hinke schreef:Verdrietig.
Sterkte gewenst.
Groetjes Gonnie.
-
Easy_Rider
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
Laatst gewijzigd door Easy_Rider op 26 jul 2016 16:48, 1 keer totaal gewijzigd.
- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
- Contacteer:
Ehm... Dat is jouw interpretatie, dat kwetsen. Degene die gekwetst zou zijn volgens jou geeft tenslotte zelf aan zelfs met teruglezen nergens iets kwetsends tegen te komen. Blijkbaar wordt hier door velen anders gecommuniceerd dan jij gewend bent. Moet je niet proberen jouw minderheidsmening op te dringen aan de restEasy_Rider schreef:Sorry hoor, ik zal het nooit meer voor iemand opnemen.
Ik vind het gewoon heel raar dat er mensen hier met opzet gekwetst worden. Zo ben ik niet opgevoed.
Maar het zal wel bij dit forum horen.
-
Lemuria
Jezes, dat gehúil van sommigen ook altijd 
- Suske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): XMechelse Herder
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Heeft niks met opvoeding of bij het forum horen te maken.Easy_Rider schreef:Sorry hoor, ik zal het nooit meer voor iemand opnemen.
Ik vind het gewoon heel raar dat er mensen hier met opzet gekwetst worden. Zo ben ik niet opgevoed.
Vrijwel iedereen "kent" Gonnie en haar manier van schrijven al jaren.
En jij nog niet.
Dat is het verschil.
Komt wel goed schatje
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
juust... zelfs TS vind van niet, wat is dan je punt?Fotogravinnetje schreef:Ehm... Dat is jouw interpretatie, dat kwetsen. Degene die gekwetst zou zijn volgens jou geeft tenslotte zelf aan zelfs met teruglezen nergens iets kwetsends tegen te komen. Blijkbaar wordt hier door velen anders gecommuniceerd dan jij gewend bent. Moet je niet proberen jouw minderheidsmening op te dringen aan de restEasy_Rider schreef:Sorry hoor, ik zal het nooit meer voor iemand opnemen.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
Hoe gaat het nu Gonny, heeft Gerard zich al een beetje bij de situatie neergelegd ?
Ach ja het is me wel een portret die man van je zo te lezen maar ik denk dat je met jouw humor en relativerende vermogen er best wel mee om kunt gaan al zou je hem af en toe met liefde achter het behang willen plakken maar ja dan krijg je van die lilleke bobbels aan de muur dus dan doe je dat maar niet.
Ach ja het is me wel een portret die man van je zo te lezen maar ik denk dat je met jouw humor en relativerende vermogen er best wel mee om kunt gaan al zou je hem af en toe met liefde achter het behang willen plakken maar ja dan krijg je van die lilleke bobbels aan de muur dus dan doe je dat maar niet.
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite-
gonnie
- Zeer actief
Het gaat goed hoor, met mij in ieder geval. Gerard komt er ook wel overheen, bij hem duurt dat altijd wat langer.Ptje schreef:Hoe gaat het nu Gonny, heeft Gerard zich al een beetje bij de situatie neergelegd ?
Hij jankt af en toe nog wel, maar dat mag, ik reageer er alleen nooit op omdat hij altijd eerst naar me kijkt om te zien of ik wel kijk. Hahahaha.
Hij zal heus wel verdriet hebben hoor, maar ik ook en daar gaat hij aan voorbij omdat hij denkt dat het mij niks doet omdat ik niet huil, maar als het goed voelt om een hond in te laten slapen heb ik eigenlijk alleen de dag zelf last van huilbuien, daarna is dat wel over.
Maar ik mis haar toch best wel. Jarah was het enige hondje waar je lekker mee kon knuffelen. Dus dat mis ik wel en als ik overdag een dutje deed kwam ze altijd gezellig bij me liggen.
Maar voor haar was het goed. Voor mij dan ook.
Af en toe kan ik Gerard zeker achter het behang plakken. Maar hij heeft zichzelf ook niet gemaakt.
Ik denk dat hij af en toe ook met zichzelf in de knoop zit.
Groetjes Gonnie.
- Mirri
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergpinschers
Zo is dat en Gonnie kan heus wel haar eigen boontjes doppen. Die is echt wel wat gewend hier.Suske schreef:Heeft niks met opvoeding of bij het forum horen te maken.Easy_Rider schreef:Sorry hoor, ik zal het nooit meer voor iemand opnemen.
En jij nog niet.
Dat is het verschil.
Komt wel goed schatje
-
Lemuria
Ik zou in een stuip liggen op dat momentgonnie schreef: ik reageer er alleen nooit op omdat hij altijd eerst naar me kijkt om te zien of ik wel kijk. Hahahaha.
-
gonnie
- Zeer actief
Lemuria schreef:Ik zou in een stuip liggen op dat momentgonnie schreef: ik reageer er alleen nooit op omdat hij altijd eerst naar me kijkt om te zien of ik wel kijk. Hahahaha.
Hahaha, dat gebeurd ook regelmatig.
Groetjes Gonnie.
-
gonnie
- Zeer actief
Ja hoor, ik ben wel wat gewend.Mirri schreef:Zo is dat en Gonnie kan heus wel haar eigen boontjes doppen. Die is echt wel wat gewend hier.Suske schreef:Heeft niks met opvoeding of bij het forum horen te maken.Easy_Rider schreef:Sorry hoor, ik zal het nooit meer voor iemand opnemen.
En jij nog niet.
Dat is het verschil.
Komt wel goed schatje
Het was wel lief dat Easy_Rider voor me op kwam.
Groetjes Gonnie.
- Tineke
- Zeer actief
Ach dat is de nieuwigheid dat gaat wel over , dit schreef jij toen je weer net lid was in reactie op iemand niet snugger noemenLemuria schreef:Jezes, dat gehúil van sommigen ook altijd
Lemuria schreef: Ze kan gewoon meelezen hoor, kunnen we het in ieder geval respectvol houden? Ik vat ook niet alles wat ze typt, maar ze komt nu op mij over als een kat in het nauw die om zich heen mept. Moeten er nu echt beledigende dingen geroepen worden als "niet snugger"? Dit geldt niet alleen voor jou hoor, maar ik pak jouw zin er als voorbeeld bij. Gaat hier om een mens, met gevoelens.

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
-
Lemuria
Ach, en er is inderdaad altijd nog zo'n persoon die dan gaat zoeken naar iets om een ander op te pakken. Hoe lang heb je er over gedaan om iéts te vinden om tegen me te gebruiken? Een poos hè, als dit een post is van toen ik net terugkwamTineke schreef:
Ach dat is de nieuwigheid dat gaat wel over , dit schreef jij toen je weer net lid was in reactie op iemand niet snugger noemen![]()
![]()
-
Kimmie
ach gonnie,toch snel gegaan,het zal jullie niet in de koude kleren zitten 2 honden in zo'n korte tijd verliezen
heel veel sterkte
heel veel sterkte
-
gonnie
- Zeer actief
Nee, het is echt niet leuk zo kort achter elkaar.
Dank je.
Dank je.
Groetjes Gonnie.
- Tineke
- Zeer actief
Geloof me met mijn geheugen hoef je nooit te zoeken en het was als grapje bedoelt maar klaarblijkelijk heb jij je humor ingeleverd voor onaangenaamheid iets waar je wel rijkelijk van bent voorzien.Lemuria schreef:Ach, en er is inderdaad altijd nog zo'n persoon die dan gaat zoeken naar iets om een ander op te pakken. Hoe lang heb je er over gedaan om iéts te vinden om tegen me te gebruiken? Een poos hè, als dit een post is van toen ik net terugkwamTineke schreef:
Ach dat is de nieuwigheid dat gaat wel over , dit schreef jij toen je weer net lid was in reactie op iemand niet snugger noemen![]()
![]()
Dit maakt jou op een bepaalde manier niet veel beter dan datgene waar je mij van beticht.

- Tineke
- Zeer actief
Nee zeker dat valt dan extra zwaar als het zo snel gaat achter elkaar.gonnie schreef:Nee, het is echt niet leuk zo kort achter elkaar.
Dank je.

-
gonnie
- Zeer actief
Ja, het is echt wennen, maar moet zeggen, Nikkie wordt er wel gezelliger van.
Ze wacht nu zelfs geduldig op haar eten. Eerst was het constant springen naast me en nu niet meer, ze hoeft natuurlijk niet bang meer te zijn dat een ander het pakt.
Heb altijd al gedacht dat zij liever alleen zou zijn.
Gerard projecteert natuurlijk weer zijn eigen gevoelens op Nikkie en zegt dat ze treurt, maar dat is echt niet zo, dat zou ik misschien nog geloven als de meiden het goed met elkaar konden vinden, eigenlijk was het meer dat ze elkaar tolereerden dan dat ze elkaar wel lief vonden.
Ze gaat nog steeds graag naar buiten en eet gewoon.
Ze wacht nu zelfs geduldig op haar eten. Eerst was het constant springen naast me en nu niet meer, ze hoeft natuurlijk niet bang meer te zijn dat een ander het pakt.
Heb altijd al gedacht dat zij liever alleen zou zijn.
Gerard projecteert natuurlijk weer zijn eigen gevoelens op Nikkie en zegt dat ze treurt, maar dat is echt niet zo, dat zou ik misschien nog geloven als de meiden het goed met elkaar konden vinden, eigenlijk was het meer dat ze elkaar tolereerden dan dat ze elkaar wel lief vonden.
Ze gaat nog steeds graag naar buiten en eet gewoon.
Groetjes Gonnie.