Niet opvallend voor buitenstaanders denk ik, maar hé, als ze voor me loopt kijk ik er ook tegenaan.
Ik dacht bij mezelf dat het waarschijnlijk binnenkort er aan zat te komen, vermijd al wat reutjes, mag niet meer los,
ze gaat nog niet opzij met haar staart maar alsnog. Ik hoef geen puppy's. En helemaal niet nu ze pas 8 maanden is.
Nu was ze zoals altijd vanmorgen uitgebreid aan het wassen en ik zag wat donkers rond de vulva.(Zo noem je het toch?)
Ik ben even gaan kijken en het lijkt donkerbruin/rood te zijn wat '' oud bloed '' zeg maar. Zo herken ik het ook.
Kan ze nu al loops zijn? En zo ja... kan ze bloed verliezen zonder dat ik het merk?
Ik had altijd een reutje dus eigenlijk niet bekend met loopse teefjes
Ze is wel wat rustiger geworden in doen en laten. (Niet meer achterlijk lopen springen etc.)
Rent de godganse tijd naar het hek (achter) toe om met de achterbuurhond te snuffelen (reu, intact.) Ze loeit/piept soms zelfs..
Ze is verder wel onrustig aan het rond wandelen etc.
Laatst dook er een appenzeller (intact 10 maanden) op maar ze wilde eigenlijk meteen weg. Hij is er ook niet 'Op' dan wel 'In' geweest.
Verder niets raars ofzo. Dus kan het oud bloed zijn dat ze inderdaad loops is (geweest..) ?
Ze had soms wel een druppel slijm hangen maar gewoon doorzichtig.