Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Het is weer zover, weer pech, overleden.
Moderator: moderatorteam
-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
- Aantal honden: 2
Re: Het is weer zover, weer pech, overleden.
Ja, nu ik de filmpjes heb gezien die ik vanmiddag gemaakt heb om mijn woorden kracht bij te zetten bij de dierenarts ben ik 100% overtuigd dat het de juiste beslissing was.
Allemaal bedankt.
Allemaal bedankt.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- Shibby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
- Aantal honden: 1
Ach Gonnie, dat is toch nog snel gegaan en dan ook nog relatief kort na Tama.
Maar als ik je zo hoor over de filmpjes ook de beste beslissing die je hebt kunnen nemen. Misschien ook wel een lastige, juist omdat je tegen je man in moest gaan.
Je zei het na de dood van Tama al toch, dat je beter voor jezelf (en dus ook de honden) op zou komen? Nou, volgens mij is dat nu wel gelukt.
Dat siert je
Naast je schrijfstijl, nuchtere blik en verhouding met gerard
Maar als ik je zo hoor over de filmpjes ook de beste beslissing die je hebt kunnen nemen. Misschien ook wel een lastige, juist omdat je tegen je man in moest gaan.
Je zei het na de dood van Tama al toch, dat je beter voor jezelf (en dus ook de honden) op zou komen? Nou, volgens mij is dat nu wel gelukt.
Dat siert je

Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
-
gonnie
- Zeer actief
Nou, het viel me mee dat het gelukt is.Shibby schreef:Ach Gonnie, dat is toch nog snel gegaan en dan ook nog relatief kort na Tama.
Dat siert je
Had er wel de hele dag hoofdpijn van.
Maar ik ben blij dat het gelukt is.
Groetjes Gonnie.
- Nakisha
- moderator
- Mijn ras(sen): Coahuila
Heel veel sterkte met het verlies.... het is toch nog snel gegaan. Kennelijk was ze echt op...
Je hebt voor haar gekozen, tegen de verdrukking in. Dat is liefde. Die hond heeft geboft dat jij haar belangen hebt verdedigt!
Je hebt voor haar gekozen, tegen de verdrukking in. Dat is liefde. Die hond heeft geboft dat jij haar belangen hebt verdedigt!

- Hanneke2
- Zeer actief
Goeie beslissing, en heel veel sterkte gewenst. .
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
-
S@ndr@
- Zeer actief
Sterkte,
een moedig en wijs besluit en de rest trekt wel weer bij hoor, nu kun je tot rust komen hopelijk even geen pech meer 
-
gonnie
- Zeer actief
Wat een rotnacht, Nikkie ging vanochtend Jarah zoeken, ze rende als eerste naar Gerards kamer en keek in bed of Jarah daar lag, toen rende ze de kamer in, weer naar mijn kamer. En nu loopt ze van kamer naar kamer.
Ze was er toch bij en we hebben haar aan Jarah laten ruiken. Maar dat maakt schijnbaar geen verschil.
Ze was er toch bij en we hebben haar aan Jarah laten ruiken. Maar dat maakt schijnbaar geen verschil.
Groetjes Gonnie.
- ** Angela **
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder
- Aantal honden: 3
Heel veel sterkte Gonnie
Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints
-
monique1963
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaniël en JR met een te groot ego
Sterkte Gonnie .....
- Tineke
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Sterkte Gonnie met dit verlies.

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
- bram en thijs
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
- Aantal honden: 0
Hmmm. Mag ik even de assertieve gehaaidheid van de forum collega's inschakelen om uit deze uitspraak te halen wat erin zit? Binnenkort nog ergens een leuke forumwandeling bij deze of gene?gonnie schreef:de auto mag gebruiken als ik ergens heen wil.

- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Heel veel sterkte Gonnie, het is allemaal niet niets 
- Ramiek
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): borderterrier
- Contacteer:
Dat is schrikken, sterkte!
-
Easy_Rider
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
Sterkte Gonnie voor jou en je man.
-
gonnie
- Zeer actief
Nikkie slaapt in een bench op mijn kamer, maar Gerard vroeg wel aan me of ze bij hem mocht slapen. Maar dat wilde ik niet, Nikkie heeft nogal de neiging om te bijten als je haar aanraakt terwijl ze ligt te slapen.Heavy schreef:Het zal allemaal wennen zijn voor jullie . Ik vroeg me al af bij wie Nikkie zou slapengonnie schreef:Wat een rotnacht, Nikkie ging vanochtend Jarah zoeken, ze rende als eerste naar Gerards kamer en keek in bed of Jarah daar lag, toen rende ze de kamer in, weer naar mijn kamer. En nu loopt ze van kamer naar kamer.
En Gerard is momenteel niet al te stabiel, is hij normaal al niet echt, maar ik had geen zin om wakker te worden van Gerard zijn geschreeuw midden in de nacht als hij gebeten wordt.
Ik had het wel fijn gevonden als ze niet in de bench hoefde, is toch een beetje een sta in de weg in je slaapkamer. Ik hou nogal van veel ruimte om me heen.
Maar Nikkie vindt het fijn in de bench. Ze begint om half negen al te dralen om naar bed te gaan. Als ik erg moe ben geef ik er aan toe en ga gewoon ook naar bed. Als ze ziet dat ik mijn iPad en telefoon pak dan vliegt ze al naar mijn slaapkamer.
Dus ze vindt het wel fijn dan neem ik aan.
Groetjes Gonnie.
-
gonnie
- Zeer actief
bram en thijs schreef:Hmmm. Mag ik even de assertieve gehaaidheid van de forum collega's inschakelen om uit deze uitspraak te halen wat erin zit? Binnenkort nog ergens een leuke forumwandeling bij deze of gene?gonnie schreef:de auto mag gebruiken als ik ergens heen wil.
Hahahaha, ik vind het niet erg hoor om te fietsen, maar naar Utrecht fietsen is erg ver. Hahaha.
En binnenkort is de kringhal in Swifterbant klaar dat is helemaal erg ver om te fietsen. En met de trein duurt dat ook erg lang en dan kom ik te laat want de eerste trein gaat op zondag pas om half acht geloof ik, of nog iets later. Ik weet in ieder geval wel dat ik dan te laat kom.
Maar we hebben het nu zo geregeld dat als het in Swifterbant is ik met een van mijn zoons of met mijn zwager mee rijdt. Dan kan Gerard op een andere datum met de auto.
Het is goed voor me om te fietsen dus op zich vind ik het niet erg. Anders werd ik helemaal dik, ben nu al te dik. Hahaha.
Maar het gaat om het idee. Het moet eigenlijk gewoon kunnen dat ik de auto pak als ik zin heb.
Maar aan de andere kant als ik het echt zou willen pakte ik de auto wel, want Gerard wilde ook nooit geen hond en toch ben ik een hond gaan halen.
Groetjes Gonnie.
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Ik denk er precies zo over als Tara hierboven al schrijft.Tara schreef:Vrouw, je hebt het goed gedaan, echt waar. En ik heb groot respect voor jou, dat je dit tegen je hart en je aard in hebt kunnen beslissen.gonnie schreef:Gisteravond het besluit genomen dat ik het genoeg vond.
*KNIP*
En nog boos op mij zijn. Nou jammer dan. Vanochtend was hij ook boos en zei het kan toch ook morgen die ene dag maakt toch niks uit?
Ik zei: Een dag eerder maakt ook niks uit.
Nou, ik ben nu erg blij dat ik toch niet naar hem heb geluisterd.
Was wel erg moeilijk voor me, zit niet echt in me om op mijn strepen te blijven staan.
![]()
En zo zijn kool en geit weer mooi gespaard.gonnie schreef:Gerard heeft gelijk het vakantieadres gebeld, we konden nog komen.
Petje af Gonnie.... die pet hoeven we echt niet meer af te zetten want je bent in deze wel degelijk goed geweest
- Nikkielvis
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podego van 2 jaar uit portugal
Mix van 6 maanden uit roemenie - Aantal honden: 2
Sterkte
Mooi dat je de goede keuze heb kunnen maken voor je hond op de juiste tijd.
Mooi dat je de goede keuze heb kunnen maken voor je hond op de juiste tijd.
-
Manuma
- Zeer actief
Jeetje Gonnie, wat lijkt me dat vreselijk als je zo'n beslissing moet nemen en je partner daar niet achterstaat. Heel veel sterkte met het verlies 
-
teckeltoos
- Zeer actief
-
katerke
- Zeer actief
- Aantal honden: 6
Heel veel sterkte

-
gonnie
- Zeer actief
Allemaal bedankt voor de reacties en de complimenten.
Het is nog niet makkelijk, Gerard is heel erg chagrijnig.
Hij geeft nu de dierenarts van vrijdag de schuld. Ik werd boos en zei dat de dierenarts alleen met hem mee ging, dus achteraf moet hij niet zeuren.
Hij is echt niet helemaal fris geloof ik, hij denkt dat de dierenarts met het biopt nemen Jarah lek geprikt heeft en ze daardoor bloed in haar buik had. Nou echt niet.
Het is nog niet makkelijk, Gerard is heel erg chagrijnig.
Hij geeft nu de dierenarts van vrijdag de schuld. Ik werd boos en zei dat de dierenarts alleen met hem mee ging, dus achteraf moet hij niet zeuren.
Hij is echt niet helemaal fris geloof ik, hij denkt dat de dierenarts met het biopt nemen Jarah lek geprikt heeft en ze daardoor bloed in haar buik had. Nou echt niet.
Groetjes Gonnie.
-
gonnie
- Zeer actief
Manuma schreef:Jeetje Gonnie, wat lijkt me dat vreselijk als je zo'n beslissing moet nemen en je partner daar niet achterstaat. Heel veel sterkte met het verlies
Het maakt het extra moeilijk. En als er dan nog gezegd wordt tegen je dat je wel blij zult zijn nu ze dood is doet dat wel wat met je.
Toen werd ik heel erg kwaad en zei: Wat ben jij een grote k......k.
Groetjes Gonnie.
-
Manuma
- Zeer actief
Ik zou er doodongelukkig van worden. Dat soort uitspraken doet hij wellicht uit emotie maar ze doen natuurlijk wel zeer. Beseft hij zich dat ook wel? Ik lees het veel te vaak van je.
Dat moet je niet pikken hoor, ze was ook jouw hond en jij hebt ook verdriet. Hij mag niet alles naar zichzelf trekken, jij mag ook een knuffel omdat je je hond bent verloren.
Dat moet je niet pikken hoor, ze was ook jouw hond en jij hebt ook verdriet. Hij mag niet alles naar zichzelf trekken, jij mag ook een knuffel omdat je je hond bent verloren.
- bram en thijs
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
En dat na een jaartje of 40? Je bent niet echt van de vlotte meid maar je bent er en daar gaat het om.gonnie schreef:Wat ben jij een grote k......k.

- Hilly45
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schapendoes
Ach jee, lees het nu pas. Sterkte Gonnie. De opmerkingen van Gerard zijn soms onwijs pijnlijk, ook al ken je hem dan door en door. Ik hoop ook dat dit wat gaat zakken. Gerard zoekt blijkbaar nog steeds een zondebok, ben jij het niet, dan is het de dierenarts of de hond of wie dan ook. Zo gaat hij blijkbaar met emoties om. Lijkt me echt moeilijk, maar het is wel vermakelijk om te lezen, hoe jij dan e.e.a. oppakt. Een koud iemand ben je absoluut niet, maar ik denk, dat je dit ook wel weet. Ik hoop dat er snel weer wat rust in jullie huishouden komt. 

-
Johnny Jones
- Zeer actief
Gonnie, heel erg veel sterkte met het gemis van Yarah.... en misschien nog wel meer sterkte gewenst met de nasleep met je man..
- Nakisha
- moderator
- Mijn ras(sen): Coahuila
Hallo, die opmerking gaat wel heel fors over de grenzen heen....
Gerard had van mij echt even mogen afkoelen na zo'n stunt!
Gerard had van mij echt even mogen afkoelen na zo'n stunt!

-
gonnie
- Zeer actief
Nou, ik pik het ook al lang niet meer, maar dat maakt niet dat ik het leuk vind om te horen.bram en thijs schreef:En dat na een jaartje of 40? Je bent niet echt van de vlotte meid maar je bent er en daar gaat het om.gonnie schreef:Wat ben jij een grote k......k.
Sinds ik in de overgang ben en dat is al zo jaar of tien denk ik, roer ik mijn mondje wel als het te erg wordt.
Zoals in deze situaties, in minder belangrijke dingen laat ik het gaan.
Dit is zijn manier om iets te verwerken, boos worden op degenen die het dichts bij hem staan.
Zo gaat mijn zoon morgen op vakantie en die had vandaag geen tijd voor hem, gek he?
Dat vindt mijn man tenminste gek, hij had tegen hem gezegd dan bekijk je het maar, als je geen tijd voor me hebt. Sukkel. Hahahaha.
Ik vroeg aan hem wat hij zou doen als er iemand langs kwam een dag voordat we weg zouden gaan.
Gerard vindt het sowieso niet leuk als er iemand onverwachts komt. Dus hij moet zijn mond houden over onze zoon.
Hij is sinds vrijdag al tig keer bij mijn zoon geweest om even huilie huilie te doen, snap best dat mijn zoon het nu wel mooi genoeg vindt. Ik ook.
Vanochtend had ik mijn schoonmoeder aan de telefoon, Gerard komt thuis ziet dat en gaat om Nikkie haar nek heen hangen en begint te janken. Aandachttrekker.
Ik zei: laat Nikkie los, en stel je niet zo aan. Nikkie vond het helemaal niet leuk die verstijfde helemaal.
Voor hetzelfde geld had ik hem naar het ziekenhuis moeten brengen als ze ineens in zijn gezicht bijt.
Tama moest er ook nooit wat van hebben als hij zo was, die beet hem dan echt heel erg. Nikkie bijt meestal niet echt door.
Groetjes Gonnie.
- tobi__
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): welsh corgi pembroke
Ach jee Gonnie. Heb dit topic stil meegelezen en hoewel je alles luchtig omschrijft kan ik begrijpen dat het soms lastig is. Zeker als je man ergens een zondebok zoekt en jij op dat moment het makkelijkste doelwit bent.
Desalniettemin, sterkte en je hebt de juiste beslissing genomen!
Desalniettemin, sterkte en je hebt de juiste beslissing genomen!
_Esmee