Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Pup uit m'n A-nest. Was een blijver voor m'n partner maar dat liep anders. Op nog geen 2 jaar verkocht naar de USA maar meer dan "dual purpose" regio Santa Fe wist ik niet. Tot vanochtend ik ineens ipv op z'n stamboom en roepnaam te Googlen eens keek op FB onder Santa Fe Police en m'n ventje terug vond
Heavy schreef:Mooie hond ik kwam net een Mojo tegen uit Texas die is overleden aan overhitting tijdens een achtervolging . Ook in Nederland gefokt is dat ook een hond van jou?
Nee niet van mij. Wel de reden dat ik weer eens op zoek ging en nu op FB onder de plaatsnaam ipv naam vd hond.
Wat kijkt hij trots Leuk om te zien zeg! Ik vind de hond ook echt prachtig om te zien!
Wat heeft hij nou voor apparaat om z'n nek op de eerste foto's? Het lijkt heel groot of is dat een TT?
Manuma schreef:Wat kijkt hij trots Leuk om te zien zeg! Ik vind de hond ook echt prachtig om te zien!
Wat heeft hij nou voor apparaat om z'n nek op de eerste foto's? Het lijkt heel groot of is dat een TT?
Ik zag dit bericht net voorbij komen en moest gelijk aan dit topic denken. Dit is niet dezelfde hond toch? Wel ook eentje uit Nederland.
crutz schreef:
Heavy schreef:Mooie hond ik kwam net een Mojo tegen uit Texas die is overleden aan overhitting tijdens een achtervolging . Ook in Nederland gefokt is dat ook een hond van jou?
Nee niet van mij. Wel de reden dat ik weer eens op zoek ging en nu op FB onder de plaatsnaam ipv naam vd hond.
oh oke, ik had je al getagd omdat ik het me ook afvroeg, toch sneu dat die dingen gebeuren.