24 juli 14:00 Retriever Afternoon Party
Op 24 juli wordt in Oeffelt de allereerste Retriever Afternoon Party georganiseerd. Vanaf 14:00 start deze gezellige middag waarop de honden heerlijk met elkaar kunnen spelen op een afgesloten terrein/weide. Er wordt in de middag ook een workshop NADAC Hoopers gegeven door hondenschool Peace4Dogs.
En de liefhebbers kunnen zich ook nog opgeven voor de barbeque die om 18:00 start. Omdat het de eerste keer is willen we het kleinschalig houden en zullen we max. 15 Retreivers opnemen op de lijst. Momenteel (14 juli) is er nog plaats voor 3 Retrievers.
Kortom; we hebben ons best gedaan om een leuke en vooral ontspannen middag te organiseren waarop zowel de baasjes als de honden zich prima kunnen vermaken.
Als je een Retriever hebt of Retriever mix, dan kun je je opgeven. Alle soorten Retrievers zijn welkom.
Meer info en opgeven kan via deze link: http://uwhondenfotograaf.com/Nieuws-en-Acties/
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Retriever Afternoon Party 24 juli Oeffelt
Moderator: moderatorteam
- Uw Hondenfotograaf
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): Labrador
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
Re: Retriever Afternoon Party 24 juli Oeffelt
oh dat was leuk geweest om te gaan kijken én om de hoek! helaas zijn wij er dan niet.. veel plezier!

- Uw Hondenfotograaf
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): Labrador
- Contacteer:
De Party is inmiddels helemaal volgeboekt!
Maar houd mijn pagina in de gaten want we hebben het voornemen om in de maand augustus een Poolparty te organiseren. Daar zijn alle soorten honden welkom.
Maar houd mijn pagina in de gaten want we hebben het voornemen om in de maand augustus een Poolparty te organiseren. Daar zijn alle soorten honden welkom.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje - Aantal honden: 3
Kijk
augustus houd ik zeker in de gaten!
Ik heb geen retriever maar wel een setter die blij wordt van andere honden en tegenwoordig ook van water.

Ik heb geen retriever maar wel een setter die blij wordt van andere honden en tegenwoordig ook van water.