Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Gollum schreef:
Als ik ooit geen honden meer heb wil ik echt een paar van deze
Heel mooi! Maareh.... Als je ooit geen honden meer hebt? Gaat dat gebeuren? Waarom nu niet gewoon zo'n leukerd erbij.
Als ik oud ben en niet meer goed kan lopen ofzo
Of als ik honden heb die met katten kunnen. Gollum is bang van katten en Rani vind ik te gefixeerd op katten. Als er eentje door de lucht springt wil ze die eruit happen.
Rosita Compagner schreef:Da's een Siamees zusje, hoor
Heeft het zusje wel een soortgenootje als maatje?
Oh toch wel? Ik dacht dat siamees een kleurslag was, met meer bruin
Mijn moeder heeft nog een volwassen kat en ze zit erover na te denken om van het voorjaar nog een kitten te nemen.
Dan kan ik eindelijk het siamezen liedje voor ze zingen
Rosita Compagner schreef:Da's een Siamees zusje, hoor
Heeft het zusje wel een soortgenootje als maatje?
Oh toch wel? Ik dacht dat siamees een kleurslag was, met meer bruin
Mijn moeder heeft nog een volwassen kat en ze zit erover na te denken om van het voorjaar nog een kitten te nemen.
Dan kan ik eindelijk het siamezen liedje voor ze zingen
Een Oosters Korthaar met point kleur is een Siamees. Points zijn er in heel veel verschillende kleuren.
Siamezen hebben blauwe ogen en Oosters Korthaar groene. Da's wel een fijne vuistregel.
Samen heten ze oosterlingen Die oosterlingen willen graag een maatje van hun eigen soort. Het zijn namelijk
nogal contactliggers en de gemiddelde huiskat is daar écht niet van gecharmeerd. oók niet als ze samen opgroeien, kwestie van karakter.
Rosita Compagner schreef:Siamezen hebben blauwe ogen en Oosters Korthaar groene. Da's wel een fijne vuistregel.
Samen heten ze oosterlingen Die oosterlingen willen graag een maatje van hun eigen soort. Het zijn namelijk
nogal contactliggers en de gemiddelde huiskat is daar écht niet van gecharmeerd. oók niet als ze samen opgroeien, kwestie van karakter.
Oh wat leuk om te weten. Ik zal het tegen m'n moeder zeggen dat ze misschien wat eerder een tweede kitten moet halen. Ze wilde inderdaad nog een oosterling
Rosita Compagner schreef:Siamezen hebben blauwe ogen en Oosters Korthaar groene. Da's wel een fijne vuistregel.
Oh wat leuk om te weten. Ik zal het tegen m'n moeder zeggen dat ze misschien wat eerder een tweede kitten moet halen. Ze wilde inderdaad nog een oosterling
Cendy schreef:Oooooh!!
Ik heb hier een halve, maar met het karakter van een hele
Ooit wil ik 2 echte
Wij hadden vroeger ook twee halve Siamezen, Hompie en Gompie. Ze kletsten de oren van je kop
M'n moeder heeft nooit meer van die kletsers gehad (en een beetje het lege nest syndroom) dus nu ging ze voor een echte
Ooit wil ik 2 echte
Wij hadden vroeger ook twee halve Siamezen, Hompie en Gompie. Ze kletsten de oren van je kop
M'n moeder heeft nooit meer van die kletsers gehad (en een beetje het lege nest syndroom) dus nu ging ze voor een echte
Oh heerlijk die kletsers!
Als deze gaat kletsen willen we daar natuurlijk wel filmpjes van zien he
Ooit wil ik 2 echte
Oh heerlijk die kletsers!
Als deze gaat kletsen willen we daar natuurlijk wel filmpjes van zien he
Volgens mij worden ze zo geboren, deze kletst ook al flink
Ik zal de volgende keer als ik er ben eens een filmpje maken