Ze vindt het erg spannend en ligt graag onder de bank. De tuin vond ze een beetje eng, maar ze heeft er toch al een poepje en plasje gedaan.

Ze slaapt veel (zoals het hoort, maar Lou als pup sliep nooit

Oh ja, en ze krijgt sproetjes
Moderator: moderatorteam

Lou vindt het wel jammer dat zij ook met speeltjes speelt.veertje schreef:Ah eindelijk! Wat een leuke naam!![]()
Wat vindt Lou van haar?

Haha, nee gelukkig niet, Lamimaat, maar ook een stukje over de sprei heen die op de grond hing. Dus dat ding vannacht gelijk maar in de wasmachine gestoptLeonie. schreef:Oh jee, hahaha. Hopelijk geen tapijt?
Ik heb het idee dat ze op den duur zelf wel beslist om ernaast in een mand te gaan liggen (Lou mag ook op bed, maar ligt net zo vaak in de woonkamer of op de vloer), maar ze mag ook op bed blijven hoor.

Piesen ze dan niet in je bed vraag ik me af?Leonie. schreef:Van de week las ik een artikel over je pup de eerste dagen/weken op bed te laten slapen. Dat leek me wel wat en ik ben zo blij dat ik dat gedaan heb. Niks gepiep en paniek in de bench, ze heeft de hele nacht doorgeslapen en 's ochtends lekker in mijn nek gelegen. Ik denk dat het wel goed is voor haar, want ze vindt het allemaal zo spannend. Eerst maar wat zelfvertrouwen krijgen en zorgen dat ze zich op haar gemak voelt hier.
Verder is ze tot nu toe veel relaxter dan Lou. Ze slaapt overdag lekker in de bench en ik kan wat in huis rommelen zonder dat ze aan mijn been geplakt zit. Kan zelfs naar de wc met de deur dichtZe piept ook zeker regelmatig (als er niks aan de hand is), maar dat zal wel minder worden.