Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Vereiste inentingen te laat
Moderator: moderatorteam
-
- nieuw lid
Vereiste inentingen te laat
Mijn vraag valt een beetje tussen twee rubrieken in, maar ik plaats hem toch eerst hier.
Ik zoek een pension/opvang die een inenting accepteert korter geleden dan de vereiste 2 a 3 weken voor aanmelding.
Mijn teef is de laatste jaren niet meer ingeënt namelijk en ik heb met spoed tijdelijk opvang nodig. Mijn pup heeft wel alle inentingen gehad, behalve tegen kennelhoest.
Ik wil ze best voorzien van inentingen, maar heb 18 juli al opvang nodig. Dat is zeer kort dag dus. Wie weet een oplossing?
Ik zoek een pension/opvang die een inenting accepteert korter geleden dan de vereiste 2 a 3 weken voor aanmelding.
Mijn teef is de laatste jaren niet meer ingeënt namelijk en ik heb met spoed tijdelijk opvang nodig. Mijn pup heeft wel alle inentingen gehad, behalve tegen kennelhoest.
Ik wil ze best voorzien van inentingen, maar heb 18 juli al opvang nodig. Dat is zeer kort dag dus. Wie weet een oplossing?
Groetjes,
Gea.

Gea.

- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
Re: Vereiste inentingen te laat
Ook mét vaccinaties zijn de honden in je handtekening niet makkelijk in een pension onder te brengen in het hoogseizoen.... Ik zou opvang in de particuliere sector zoeken.
- Gimmick
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Nou dit inderdaad.Rosita Compagner schreef:Ook mét vaccinaties zijn de honden in je handtekening niet makkelijk in een pension onder te brengen in het hoogseizoen.... Ik zou opvang in de particuliere sector zoeken.
Zeker op zo'n korte termijn met deze rassen en in de vakantie periode wordt het een hele uitdaging denk ik.
Ik weet iig geen pension die deze rassen op zo'n korte termijn nog kan hebben...
Have a heart that never hardens, a temper that never tires and a touch that never hurts.
- Mina2006
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Maltezer kruising (samenwonend met een border collie kruising)
- Aantal honden: 2
Mag ik vragen om welke reden je opvang zoekt, zo op korte termijn?
Misschien kun je op marktplaats (en hier) een oproep plaatsen, als je dat wilt.
Misschien kun je op marktplaats (en hier) een oproep plaatsen, als je dat wilt.

9,5 jaar
- noekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): american bulldog,
Xfila/stabij/lab/? - Aantal honden: 2
- Contacteer:
We nemen ze aan qua enting en ras maar volgens mij zitten we helemaal vol en erg uit de richting.
Weet niet voor hoe lang het zou zijn?
Weet niet voor hoe lang het zou zijn?
scooby 06-07-1995/31-08-2007
andor 12-04-2001/10-09-2009
andor 12-04-2001/10-09-2009
- Hippo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
Qua entingen is het geen enkel probleem. Wij zouden dit jaar Oscar onderbrengen bij directe familie voor onze zomervakantie (medio juni), maar die kreeg 4 dagen voor onze vakantie zo'n ruzie met zijn ega dat hij tijdelijk ergens anders verbleef en we voor Oscar wat moesten zoeken.
Oscar was niet geënt dit jaar(wel rabiës nog geldig). Het heeft even grijze haren gekost, maar hebben een pension gevonden. Het was eerder dat er geen plek was of ze maar 1-2x per dag uit hun karige kennel zonder uitloop konden dat we meerdere adressen hebben moeten bellen. Als we hem direct zouden inenten was het eigenlijk nergens een probleem.
Alleen nu met de schoolvakantie denk ik dat nagenoeg alles vol zal zitten. Zulke honden zijn ook niet makkelijk te plaatsen bij andere honden, die worden dus sneller geweigerd dan een sociale lab of gezelschapshond.
Oscar was niet geënt dit jaar(wel rabiës nog geldig). Het heeft even grijze haren gekost, maar hebben een pension gevonden. Het was eerder dat er geen plek was of ze maar 1-2x per dag uit hun karige kennel zonder uitloop konden dat we meerdere adressen hebben moeten bellen. Als we hem direct zouden inenten was het eigenlijk nergens een probleem.
Alleen nu met de schoolvakantie denk ik dat nagenoeg alles vol zal zitten. Zulke honden zijn ook niet makkelijk te plaatsen bij andere honden, die worden dus sneller geweigerd dan een sociale lab of gezelschapshond.
Dat lijkt me geen informatie die we per sé nodig hebben. Ze hebben opvang nodig, de reden is niet relevant.Mina2006 schreef:Mag ik vragen om welke reden je opvang zoekt, zo op korte termijn?
Ik zou inderdaad ook laten titeren. Dat wordt tegenwoordig toch best vaak geaccepteerd

http://forum.viva.nl/forum/thuis/pensio ... ges/218563
- Mina2006
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Maltezer kruising (samenwonend met een border collie kruising)
M'n nieuwschierigheid speelde opLemuria schreef:Dat lijkt me geen informatie die we per sé nodig hebben. Ze hebben opvang nodig, de reden is niet relevant.Mina2006 schreef:Mag ik vragen om welke reden je opvang zoekt, zo op korte termijn?
Ik zou inderdaad ook laten titeren. Dat wordt tegenwoordig toch best vaak geaccepteerdEn wie weet zit hier een goede tip tussen?
http://forum.viva.nl/forum/thuis/pensio ... ges/218563

9,5 jaar