Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
*Skye* schreef:Mooie foto's, vooral die vlieg is leuk. Zou je daar nog dichterbij kunnen komen?
Ja ik kan tot 3cm. Dus kan nog veel dichterbij. Enige is dat die bak waar die opzat met stenen vol staat met streekplanten en ik er om die rede niet dichterbij kwam die planten hangen aan de bovenkant zie je niet op de foto. Maar als je echt een mega close-up wil dan zou je een extensions tube of opzet lens nog moeten gebruiken ik kan 1.1 vergroten. Met mijn zoomlens op de oude camera had ik extensions tubes. Er bestaan ook macro objectieven die nog meer kunnen vergroten
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Gister had ik einde van de middag nog even niks te doen en de zon begon ineens te schijnen, ik de camera klaar maken, naar buiten hoppa begint me toch ineens te waaien niet leuk meer. paar fototjes gemaakt, maarja allemaal mislukt. Echter is er eentje waar ik toch wel blij mee ben. Ondanks de wind, en bewust een groot diafragma gekozen dus heel klein scherpte diepte. maar juist door de wind heeft hij uiteindelijk dat beetje meer ofzo.
En deze had ik nog van de eerdere serie
Laatst gewijzigd door Chihuahua-paws op 13 jul 2016 22:47, 1 keer totaal gewijzigd.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..