Dan lopen jullie zo de rondjes foutloos door

Moderator: moderatorteam
Waarom heb jij eigenlijk geen agilitytopic? Met je geweldige super hond!!suzan25 schreef:Ik ga mee wat Machie zegt. Ik zou ook de palen gaan hertrainen. Volgens mij zoekt hij ze niet zelf op en kijkt hij alleen maar naar jou. Ik zou de palen idd weer in een straatje zetten en hem zelf gaan laten zoeken ipv helemaal te brengen, en dan als hij het doet een feestje bouwen.
Als je die palen wat beter krijgt, dan komen de foutloze rondjes vanzelf
Geen idee eigenlijk, misschien toch maar eens eentje makenMachie schreef:Waarom heb jij eigenlijk geen agilitytopic? Met je geweldige super hond!!suzan25 schreef:Ik ga mee wat Machie zegt. Ik zou ook de palen gaan hertrainen. Volgens mij zoekt hij ze niet zelf op en kijkt hij alleen maar naar jou. Ik zou de palen idd weer in een straatje zetten en hem zelf gaan laten zoeken ipv helemaal te brengen, en dan als hij het doet een feestje bouwen.
Als je die palen wat beter krijgt, dan komen de foutloze rondjes vanzelf
Je zou eigenlijk moeten trainen dat je de palen gewoon niet aan hoeft te geven. Dat het op een woord van palen, weaves oid hij zelf de palen zoekt. Zulke dingen zou hij zelf moeten zoeken, dan wordt het zoveel makkelijkerKarinW schreef:Ja vanavond weer getraind, met mijn andere hand aangeven scheelde ook al een hoop.
Ging wel lekker