Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Ik word belazerd

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

veertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje

Ik word belazerd

Ongelezen bericht door veertje »

Echt, die hond is een draak :S:

Vanmorgen gaf ik Finn bij mijn vertrek een nieuw koekje dat erg sterk naar vis rook. Prima leek me. Finn ruikt eraan, ruikt nog eens goed en kijkt me vervolgens aan of ik gek ben. Ik geef het hem nog eens 'kijk eens, lekker koekje!', maar nee, het is blijkbaar geen lekker koekje. Dus gek als ik ben loop ik naar de kast om dan maar een oud en vertrouwd koekje te pakken. Hoor ik achter me gekraak, draai me om en Finn kijkt me aan met het koekje half uit zijn bek stekend. Vervolgens laat hij het koekje meteen weer uit zijn bek vallen met zo'n blik van 'nee, geproefd, echt niet lekker' :pffff: ... Ik geef hem zijn oude vertrouwde koekje en ga de deur uit. Wedden dat als ik straks terug kom het 'vieze' koekje ook op is :mrgreen:
Laatst gewijzigd door veertje op 12 jul 2016 14:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Sanner
Zeer actief

Re: Ik wordt belazerd

Ongelezen bericht door Sanner »

Haha wat een rotzak! :LOL:
Teun vindt viskoekjes alleen lekker om in te rollen. :ugh:
Ptje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Ptje »

Haha slim toch!
AfbeeldingAardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
sjm
Zeer actief

Ongelezen bericht door sjm »

Hahahaha, dat is wel heel erg slim van hem!
Shibby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Shibby »

Ik wordt :hmmm:

Shib heeft ook dat soort geintjes. Van mij een koekje niet aan willen nemen en exact hetzelfde koekje van mijn broer wel aan willen nemen, de rotzak :LOL:
Afbeelding
Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Zeg maar nee,dan krijg je er 2
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Eilfy
Zeer actief
Mijn ras(sen): .
Pia: kruising
Alfy: kruising
Kenji: Border Collie
Djalu: Border Collie
Aantal honden: 5
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eilfy »

:LOL:
In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014)
Makso's Stars op Facebook
veertje
Zeer actief

Shibby schreef:Ik wordt :hmmm:

Shib heeft ook dat soort geintjes. Van mij een koekje niet aan willen nemen en exact hetzelfde koekje van mijn broer wel aan willen nemen, de rotzak :LOL:
:80: :schrik:

Maar zoals ik al dacht, het koekje was net op wonderbaarlijke wijze verdwenen :LOL:
bram en thijs
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
Aantal honden: 0

Re: Ik word belazerd

Ongelezen bericht door bram en thijs »

Ik werd hele dagen belazerd en deed gewoon net of ik gek was. Scheelde een hoop gedoe.
AfbeeldingAfbeelding
Maltezers
Zeer actief

Ongelezen bericht door Maltezers »

En zo komt splinter ( in dit geval Finn ) door de winter ( zomer in zijn geval ) Hij is heel slim hoor ( en een lekker bek dat blijkt wel )
AfbeeldingGroetjes Yvonne.
"Kennis is macht, karakter is meer"
Silly: 24-06-04. ✞ Misty: 18-01-10. ✞
Kim: 04-02-13. ✞ Melanie: 11-02-15. ✞
dre
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door dre »

Wat ben ik een slechte baas :80:

Juno heeft er ook een handje van heel kieskeurig te zijn in kluifjes. Ze eet ze wel, maar meer omdat anders Shelly zich wel opoffert :mrgreen:
Dus als ik de deur uit ga en zo heel soms krijgt ze iets wat ze minder vindt (ze krijgen altijd hetzelfde kluifje en Shelly vind de dingen die Juno niet zo vind, wel erg lekker).
Zij laat het dan vallen en kijken mij aan met de "baas wat flik je mij nou :hmmm: "-blik
Waarop ik altijd roep: "Als je hem niet hoeft heb je lekker niets en je zus extra veel", waarna ze al zuchtend alsnog maar gewoon aan de "vieze" kluif begint :mrgreen:
Afbeelding
veertje
Zeer actief

dre schreef:Wat ben ik een slechte baas :80:

Juno heeft er ook een handje van heel kieskeurig te zijn in kluifjes. Ze eet ze wel, maar meer omdat anders Shelly zich wel opoffert :mrgreen:
Dus als ik de deur uit ga en zo heel soms krijgt ze iets wat ze minder vindt (ze krijgen altijd hetzelfde kluifje en Shelly vind de dingen die Juno niet zo vind, wel erg lekker).
Zij laat het dan vallen en kijken mij aan met de "baas wat flik je mij nou :hmmm: "-blik
Waarop ik altijd roep: "Als je hem niet hoeft heb je lekker niets en je zus extra veel", waarna ze al zuchtend alsnog maar gewoon aan de "vieze" kluif begint :mrgreen:
Hij hoeft maar te kijken of ik ben om. Vreselijk zo'n hond die al je gezag ondermijnt met één blik :jank:

Afbeelding
Nerazi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Afrikaan & Belg

Ongelezen bericht door Nerazi »

bram en thijs schreef:Ik werd hele dagen belazerd en deed gewoon net of ik gek was. Scheelde een hoop gedoe.
Dit dus :engel:
Miranda
Erelid
Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder

Ongelezen bericht door Miranda »

dre schreef:Waarop ik altijd roep: "Als je hem niet hoeft heb je lekker niets en je zus extra veel", waarna ze al zuchtend alsnog maar gewoon aan de "vieze" kluif begint :mrgreen:
"Zal ik het maar aan Cayuga geven, dan?" is hier ook genoeg om het 'vieze' extraatje zuchtend naar binnen te werken :mrgreen:
Of als ze teveel loopt te mutsen met haar eten en ik haast heb "Moet ik de poesjes vragen of ze willen helpen?" waarop het ineens wél rap naar binnen geschrokt kan worden :tongue:
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
dre
Zeer actief

Miranda schreef:
dre schreef:Waarop ik altijd roep: "Als je hem niet hoeft heb je lekker niets en je zus extra veel", waarna ze al zuchtend alsnog maar gewoon aan de "vieze" kluif begint :mrgreen:
"Zal ik het maar aan Cayuga geven, dan?" is hier ook genoeg om het 'vieze' extraatje zuchtend naar binnen te werken :mrgreen:
Of als ze teveel loopt te mutsen met haar eten en ik haast heb "Moet ik de poesjes vragen of ze willen helpen?" waarop het ineens wél rap naar binnen geschrokt kan worden :tongue:
:LOL: ik ben dus niet de enige die zo "vals" is

Gelukkig eet Shelly zo ongeveer alles, dus die staat er al snel met haar neus bovenop
De weinige keren dat ze een kvv hadden die ze echt niet lekker vinden (wild is hier geen succes, maar soms gaat dat fout dat je wilde eend krijgt ipv tamme eend :wink: ) en dan laat ik de katten los, Buffy eet alles (ja ook pens) en die mag het niet hebben van ze, tja dan moet je het toch ergens laten uiteindelijk :engel:
Afbeelding
dre
Zeer actief

veertje schreef:Hij hoeft maar te kijken of ik ben om. Vreselijk zo'n hond die al je gezag ondermijnt met één blik :jank:
Geloof mij, dieper als mij kan je momenteel niet :schrik:

Ik kreeg gisteren tijdens mijn privétraining te horen dat mijn hond mij manipuleert tot op het bot en ik daar gewoon in mee ga :Q:
En dan hebben we het niet eens meer over koekjes, maar over een hond die zelf wel beslist wat we precies gaan trainen :schrik:
Helaas moest ik trainster ook even heel erg gelijk geven, dus nu maar hard aan de slag om Shelly weer even met 4 pootjes op de grond te krijgen en mij onder haar duimpjes uit te krijgen :oeps:

Dus uhmmm ik zeg wel even niets meer :mrgreen:
Afbeelding
veertje
Zeer actief

dre schreef:
veertje schreef:Hij hoeft maar te kijken of ik ben om. Vreselijk zo'n hond die al je gezag ondermijnt met één blik :jank:

Ik kreeg gisteren tijdens mijn privétraining te horen dat mijn hond mij manipuleert tot op het bot en ik daar gewoon in mee ga :Q:
En dan hebben we het niet eens meer over koekjes, maar over een hond die zelf wel beslist wat we precies gaan trainen :schrik:
Helaas moest ik trainster ook even heel erg gelijk geven, dus nu maar hard aan de slag om Shelly weer even met 4 pootjes op de grond te krijgen en mij onder haar duimpjes uit te krijgen :oeps:

Leuk hè die honden :LOL: Al denk ik dat er altijd zo'n clown van een hond hier rond zal blijven lopen :tongue:
bram en thijs
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door bram en thijs »

dre schreef: Ik kreeg gisteren tijdens mijn privétraining te horen dat mijn hond mij manipuleert tot op het bot en ik daar gewoon in mee ga
Dat hoefde een trainer mij niet te vertellen, dat wist ik zelf wel. Ik was uitstekend afgericht, kan ik zeggen.
AfbeeldingAfbeelding
dre
Zeer actief

veertje schreef:
dre schreef:

Leuk hè die honden :LOL: Al denk ik dat er altijd zo'n clown van een hond hier rond zal blijven lopen :tongue:
Ik vind het heerlijk :mrgreen:
Afbeelding
dre
Zeer actief

bram en thijs schreef:
dre schreef: Ik kreeg gisteren tijdens mijn privétraining te horen dat mijn hond mij manipuleert tot op het bot en ik daar gewoon in mee ga
Dat hoefde een trainer mij niet te vertellen, dat wist ik zelf wel. Ik was uitstekend afgericht, kan ik zeggen.
Owh ik wist het ook wel, maar even benoemd worden wat en hoe je gemanipuleerd wordt is toch wat anders :mrgreen:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”