Dus als je zelf een catahoula (kruising) hebt, laat even iets van je weten. Of als je iemand kent met een! Misschien ook leuk om uiteindelijk nestgenootjes van je hond terug te zien!
Ik ben benieuwd!
Moderator: moderatorteam
Ik denk dat je terrierjunk bedoelt. Zij is hier een tijdje heel actief geweest.gyanty schreef:En dan weet ik nog een kruising met een working terrier. Daar zie je echt niks meer van in terug hoor. Vooral heel erg terrierachtig ziet hij eruit. Maar denk niet dat je diegene op internet zal gaan terug vinden hier op internet.
Dat is onze Blizz denk ik? De voorste hond in het rijtje van drie op de foto. Zij is van Lieke zelf geweest, nu sinds 1,5 jaar bij ons. Dus dat kan bijna niet missen! Zoveel fokkers zijn er niet.M@scha schreef:1,5 jaar later belde de fokster dat ze door privé omstandigheden het teefje uit dat nest dat ze zelf gehouden had wilde herplaatsen. afspraak stond zelfs al, maar toen toch niet gedaan omdat sam ouder werd en zo'n springding erbij toch niet heel fijn leek.
Het zou zomaar kunnen! Er zijn een aantal nesten met catahoula x Labrador! Mocht je ze ooit nog tegen komen (of een andere catahoula), wil je ze dan op de facebookpagina wijzen van cathoula Nederland? Of op dit bericht.Leanne schreef:Het was sowieso een Catahoula kruising, maar ben niet meer zeker van het andere ras, volgens mij was het met een Labrador.
Nee, even naar berichten gekeken, maar nee het is niet terrierjunkLothian schreef:Ik denk dat je terrierjunk bedoelt. Zij is hier een tijdje heel actief geweest.gyanty schreef:En dan weet ik nog een kruising met een working terrier. Daar zie je echt niks meer van in terug hoor. Vooral heel erg terrierachtig ziet hij eruit. Maar denk niet dat je diegene op internet zal gaan terug vinden hier op internet.
BengalColdBlizz schreef:Dat is onze Blizz denk ik? De voorste hond in het rijtje van drie op de foto. Zij is van Lieke zelf geweest, nu sinds 1,5 jaar bij ons. Dus dat kan bijna niet missen! Zoveel fokkers zijn er niet.M@scha schreef:1,5 jaar later belde de fokster dat ze door privé omstandigheden het teefje uit dat nest dat ze zelf gehouden had wilde herplaatsen. afspraak stond zelfs al, maar toen toch niet gedaan omdat sam ouder werd en zo'n springding erbij toch niet heel fijn leek.
Klopt! Er zijn meer kruisingen dan catahoulas zelf, er is ook nog catahoula x stafford. Meeste kruisingen van dezelfde 'fokker' of gerelateerd daaraan (zoon van, enz.)_Tiny_ schreef: Vind het wel apart, catahoula's zijn best zeldzaam (in Nederland dan toch) maar ik zie er nu al 3 verschillende kruisingen mee. Catahoula x herder, catahoula x labrador en catahoula x poedel.
BengalColdBlizz schreef:Dank je wel Gaby! Als ik het goed heb is Rhodin uit het nestje van 27-04-2008?
Ik ben nog op zoek naar de wat oudere catahoulas, dus dat komt goed uitVan de jongere honden (vanaf Fairmate) weet ik wel wie er zijn. Juist de Sunnydogs lijken allemaal 'spoorloos'! Benji en Yoka heb ik al op de lijst. Blue Bizarre heb ik wel van gehoord, maar kan er niet goed achterkomen uit welk nest hij is. Weet jij dit toevallig?
Wauw, en ik ben al weken internet aan het afzoekenLemuria schreef: Google.