Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Vandaag mochten we de pups bezoeken en van 3 van de 5 hondjes is ook al bekend gemaakt waar ze heen gaan. Het zijn prachtige pups. Ze waren wel doodop na al dat bezoek.
Dit wordt mijn meisje:
Nog een keer mijn pup.
Laatst gewijzigd door Leonie. op 19 jun 2016 21:29, 2 keer totaal gewijzigd.
Maeve schreef:Mooie pups!
Waar is de verdeling nu op gebaseerd? Omdat ze nog best jong zijn?
Inderdaad wel vroeg, ze zullen woensdag 4 weken zijn. Een reutje was gelijk duidelijk, omdat deze teveel wit heeft en de andere personen ermee willen gaan showen/fokken. Wat de teefjes betreft: het ene teefje trok zich steeds terug toen de kinderen kwamen kijken (zo begreep ik het, ik was er niet bij), dus die komt bij mij i.p.v. bij het gezin. Het andere teefje was juist heel geïnteresseerd in de kindjes. De karakters leken verder vrij gelijk, op 1 reutje na dat haantje de voorste en een dondersteen is.
Zij was heel erg rustig en het meest op haar gemak toen ze op mij in slaap was gevallen. Het andere teefje was juist telkens in de weer en ging op iedereen af. Dus er lijkt toch wel een groot verschil tussen te zitten. Ben benieuwd hoe dat later zal zijn.
Maeve schreef:Mooie pups!
Waar is de verdeling nu op gebaseerd? Omdat ze nog best jong zijn?
Inderdaad wel vroeg, ze zullen woensdag 4 weken zijn. Een reutje was gelijk duidelijk, omdat deze teveel wit heeft en de andere personen ermee willen gaan showen/fokken. Wat de teefjes betreft: het ene teefje trok zich steeds terug toen de kinderen kwamen kijken (zo begreep ik het, ik was er niet bij), dus die komt bij mij i.p.v. bij het gezin. Het andere teefje was juist heel geïnteresseerd in de kindjes. De karakters leken verder vrij gelijk, op 1 reutje na dat haantje de voorste en een dondersteen is.
Duidelijk Al merkte ik hier dat de karakters vanaf die leeftijd nog wel veranderden. Ik riep toen nog dat ik Bizzy zéker niet zou houden geloof ik En met 8 weken bleek ze toch het meest geschikt. Maar als er geen enorme verschillen in karakters zijn kan dit prima natuurlijk. Denk ook niet dat jullie heel specifiek een bepaald karakter willen?
Nee klopt, ik denk ook niet dat je er zoveel over kan zeggen, ook niet na 8 weken (Lou was toen bijvoorbeeld nog de rustigste uit het nest). Maar ik vond dit hondje mooier en vind het wel fijn dat ze tot nu toe wat terughoudend is. Ik heb al een drukke enthousiaste allemansvriend thuis
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)