Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
hahahaha. dat is fudge! van Samantha! ze waren hier op visite omdat fudge kennis wilde maken met mijn kip. én ook een beetje omdat fudge hier binnenkort komt logeren zodat hij alles hier al eens gezien had. verder was het vooral gezellig en weinig zinvol aangezien ik fudge woensdag al had gezien en pascal vandaag niet thuis is en dus geen kennis kon maken. we hebben er dus maar een gezellige visite van gemaakt.
en nu weer allemaal ohhh en ahh over mijn foto's bijvoorbeeld hoe stoer ik ben dat ik zó dicht bij een spin durfde te komen!
Fudge!
Die foto met het spinnetje vind ik juist gaaf. Mooie foto's hoor.
Misschien moet ik met pijn in het hart toch ook maar voor zo'n model camera gaan. Ik heb gewoon geen geld voor een nieuwe spiegelreflex met betere lens en kan tot nu toe nog geen tweedehandse vinden. Ze worden steeds beter dit type camera's. Ik moet nog maar even verder wikken en wegen..
~ Hakuna matata: Ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet! ~
hakunamatata schreef:Fudge!
Die foto met het spinnetje vind ik juist gaaf. Mooie foto's hoor.
Misschien moet ik met pijn in het hart toch ook maar voor zo'n model camera gaan. Ik heb gewoon geen geld voor een nieuwe spiegelreflex met betere lens en kan tot nu toe nog geen tweedehandse vinden. Ze worden steeds beter dit type camera's. Ik moet nog maar even verder wikken en wegen..
Helpt het als ik zeg dat ik echt heel blij ben en hij tot 3 juli bij BCC 219 euro is en dat je er een tasje bij krijgt van 40 euro?
M@scha schreef:
Helpt het als ik zeg dat ik echt heel blij ben en hij tot 3 juli bij BCC 219 euro is en dat je er een tasje bij krijgt van 40 euro?
Mij heeft het in elk geval geholpen, ik heb em net besteld
Ik ga in februari een maand naar Maleisie en dan zijn telefoon foto's net niet goed genoeg....
Aaargh nu twijfel ik weer ik had een voorloper hiervan en was daar erg tevreden mee. Hij is nu echt aan vervanging toe en wou nu toch weer een handzamer modelletje wat ik zo in mijn jaszak kan stoppen... maar nu ik je foto's zie begin ik toch weer te twijfelen of ik toch niet voor deze zal gaan
M@scha schreef:
Ik ga in februari een maand naar Maleisie en dan zijn telefoon foto's net niet goed genoeg....
Waarheen? Mag in PB trouwens. Ik heb familie daar misschien heb ik nog wel tips
M@scha schreef:
Waarheen? Mag in PB trouwens. Ik heb familie daar misschien heb ik nog wel tips
Mijn neef trouwt met een Maleisische. Dus eerst een paar dagen in KL, dan een min of meer georganiseerde reis (met chauffeur) langs de bezienswaardigheden van de westkant. We eindigen met een paar dagen in Penang en Langkawi, lekker luieren. Heb er onwijs veel zin in
Mooie foto's!
Ik heb je camera zoektocht gevolgd (ben zelf ook aan het rondkijken) deze klinkt erg goed,
Enige "nadeel" lijkt mij dat hij met batterijen is. Hoe vind jij dat?
sanne86 schreef:Mooie foto's!
Ik heb je camera zoektocht gevolgd (ben zelf ook aan het rondkijken) deze klinkt erg goed,
Enige "nadeel" lijkt mij dat hij met batterijen is. Hoe vind jij dat?
zover ben ik nog niet maar er zit wel een oplaaddinges bij (zo'n blokje om de accu in te doen en dan in het stopcontact) dus ik zal vanavond even kijken hoe het zit.
toen ik hem van mijn stiefvader kreeg (hij heeft hem opgehaald en uitgeprobeerd, hij is fotograaf dus moest mij wel kunnen vertellen hoe of wat) zei hij niet "ik heb er batterijen ingedaan" maar hij zei "ik heb hem al voor je opgeladen"
Ik schaf tegenwoordig altijd een tweede accu aan bij een camera. Kun je altijd een opgeladen batterij meenemen. Is mij nog maar 1 keer overkomen dat ik geen foto's meer kon maken doordat ik vergeten was de lege batterij op te laden. En 1 keer dat ik gewoon echt te veel foto's gemaakt heb zonder mogelijkheid tussendoor een van de batterijen op te laden (in een dierentuin).
Als ik een camera aanschaf, komen daar standaard bij: extra accu, per lens een UV-filter, sd-kaartje en cameratas. M'n laatste camera heb ik via marktplaats gekocht en daar zaten al die dingen al bij. Was gewoon exact de set waar ik al voor aan het sparen was. Scheelde mij een heleboel gedoe .
Fotogravinnetje schreef:Ik schaf tegenwoordig altijd een tweede accu aan bij een camera. Kun je altijd een opgeladen batterij meenemen. Is mij nog maar 1 keer overkomen dat ik geen foto's meer kon maken doordat ik vergeten was de lege batterij op te laden. En 1 keer dat ik gewoon echt te veel foto's gemaakt heb zonder mogelijkheid tussendoor een van de batterijen op te laden (in een dierentuin).
Als ik een camera aanschaf, komen daar standaard bij: extra accu, per lens een UV-filter, sd-kaartje en cameratas. M'n laatste camera heb ik via marktplaats gekocht en daar zaten al die dingen al bij. Was gewoon exact de set waar ik al voor aan het sparen was. Scheelde mij een heleboel gedoe .
dat is wel een slim idee!
ik moet nog een extra kaartje kopen, maar meteen een accu erbij is ook niet verkeerd! ik zal vanavond eens kijken of het nou batterijen zijn of toch een accu. omdat hij hem al opgeladen had heb ik er helemaal niet naar gekeken