Heb ik jou gequote?laeken schreef: Werkelijk. JIJ begint op mij te reageren en je hond als voorbeeld te gebruiken hoor. En nu een beetje lullig gaan doen ook nog. Volgens mij reageer ik helemaal niet lullig op jou reactie. Ik stel gewoon dat ik in de polder wil wandelen met een hond die hem niet smeert. Krijg ik husky en jachthondmensen in mijn nek en nog een sneer over Bas ook. Rot op zeg. Ik wil lopen waar ik wil en ben wie ik ben. Heb mijn keuze daarop gebaseerd. Niks mis mee lijkt me.
Je hebt mijn post gewoon niet goed gelezen of begrepen. Ik krijg ook wel eens naar mijn hoofd dat mijn Husky dan wel makkelijk zou zijn. Nee dat vind ik niet. Ik heb er veel tijd in gestoken. Dat hij dan niet altijd de raseigenschappen laat zien zegt nog niet dat hij makkelijk is. Dat stoot mij tegen het hoofd en jij deed die uitspraak ook. Ik reageer niet op jou, ik reageer op de anderen die dit tegenspreken door deze reacties kracht bij te zetten. Ik deel die mening namelijk.
Ik word een beetje moe van die ellenlange posts van je over jouw ervaringen met "die" honden dús is dat zo. Misschien ook niet geheel terecht dat ik dan nu uit mijn slof schiet, sorry, zal een ophoping van irritatie zijn.
Huskymens