En nu heb ik overal jeuk.

Moderator: moderatorteam

Volgens mij niet.runninggirl schreef:Succes er mee...wij hadden ze eens bij van die runderhoefjes. Een jaar later vond ik er nog wel eens eentje in huis. Ik hoop dat ze niet hebben kunnen rondvliegen bij jullie.

Een nieuwe zak gooi ik dan maar eerst in de vriezer. Bedankt voor die tip.Lizzie. schreef:zonde dat je het weggegooid heb, je had ze beter inderdaad in de vriezer kunnen leggen.

Bah, natuurlijk is de pens niet voor mij.mosquito1980 schreef:Maareuhhh... ik zit ineens te denkenwaren die pens staafjes nou voor jou of voor de hond?
![]()
Mijn oude buurman (+/- 40 jaar geleden) legde de pens voor z'n hond altijd een paar dagen in de dakgoot voor hij het aan de hond gaf...... wel buiten![]()
Die pens kwam ook helemaal tot leven, en de hond smulde ervan (rrriiilll..)

Ik zie Arie al door de kamer hollen achter z'n penskluifje aanthom schreef:Bah, natuurlijk is de pens niet voor mij.mosquito1980 schreef:Maareuhhh... ik zit ineens te denkenwaren die pens staafjes nou voor jou of voor de hond?
![]()
Mijn oude buurman (+/- 40 jaar geleden) legde de pens voor z'n hond altijd een paar dagen in de dakgoot voor hij het aan de hond gaf...... wel buiten![]()
Die pens kwam ook helemaal tot leven, en de hond smulde ervan (rrriiilll..)![]()
Het is natuurlijk voor Aar, het zijn gedroogde penskluiven, die horen niet tot leven te komen.
mosquito1980 schreef:Ik zie Arie al door de kamer hollen achter z'n penskluifje aanthom schreef:Bah, natuurlijk is de pens niet voor mij.mosquito1980 schreef:Maareuhhh... ik zit ineens te denkenwaren die pens staafjes nou voor jou of voor de hond?
![]()
Die pens kwam ook helemaal tot leven, en de hond smulde ervan (rrriiilll..)![]()
Het is natuurlijk voor Aar, het zijn gedroogde penskluiven, die horen niet tot leven te komen.

thom schreef:De nieuwe zak kluiven ligt inmiddels in de vriezer.