Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Tara schreef:Hij wil niet meer naar buiten, niet meer eten of drinken. Hij ligt al sinds gisteravond in zijn mandje en is in zichzelf terug getrokken. Tilt wel even zijn hoofd op als je langs loopt, maar maakt niet meer echt contact. Dat is zo niks voor hem. Sinds gisteravond 23.00 uur heeft hij zich nauwelijks meer verroerd. Ik ben er zo bang voor, zo verschrikkelijk doodsbang...
Dat was met de poedel van mijn moeder ook zo.
En die was 15 jaar. Volledig hersteld en springt weer rond...het ergste was met een paar dagen voorbij. Verder herstel was gradueel over een paar weken. Het jaar dat ze erbij heeft gekregen was een goed jaar. Sterkte, wat je ook beslist.
Tara schreef:Het doet alleen zo verschrikkelijk veel pijn.
Ik ben zo verdrietig.
Maar ik denk niet dat er veel honden waar door zo ontzettend veel mensen zo veel van gehouden wordt.
Het doet ook pijn je bent zo verweven met ze na die jaren samen.
Hou je haaks Tara en knuffel je ventje nog maar even nu het nog kan
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
niets wat nu het verdriet om het aanstaande afscheid van een geliefde kan verzachten. Maar wat Nanna zegt, ik hoop van harte dat je snel in staat zult zijn met vooral veel blijdschap, een grote smile (en een traan) aan hem terug te denken.
heel veel sterkte
Het is een rotbeslissing om te maken, maar wel de beste.
Ga straks ook niet twijfelen of het niet te vroeg was, hij heeft een prachtig leven gehad, hij laat nu zien dat het op is en hij niet veel langer meer kan... Je bespaart hem een hoop onwaardige ellende.
Heel veel sterkte
Heel veel sterkte! Bij dit soort berichten moet ik altijd weer aan Tycha denken, en hoe moeilijk het toch is om het besluit te nemen. Je houdt zo veel van ze en een stemmetje in je achterhoofd blijft zeggen "maar wat als...". Je gunt ze zo het beste! Nogmaals heel veel sterkte, hij heeft een prachtig leven bij jullie gehad