Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Schwein gehabt ...
Moderator: moderatorteam
-
Neeltje
Re: Schwein gehabt ...
Daar heb je inderdaad heel veel geluk gehad. Ik ben ze gelukkig nog nooit tegengekomen al lees ik overal berichten dat er zo veel zijn in Noord Brabant.
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Schwein gehabt ...
Ik dacht gisteren een pyamaatje te zien lopen in het bos en waar pyamaatjes zijn zijn mama's meestal ook zodat Kiek (die flink op de wip zat) maar even aangelijnd mee mocht. Mama's wil je niet tegen je hebben.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Snap dat dan , hij kwam je halen om hem te helpen vechten tegen de vijand .Kruimel53 schreef:Loop ik met de honden door een nat stil bos, schieten ze ineens de struiken in. Daar hou ik niet van dus ik roep ze terug. Logi komt meteen maar Brimi staat dreigend te woef-woefen. Zal toch niet ... jawel, wild zwijn, vlak naast het pad. Lag kennelijk net lekker te tukken en als hij opstaat bedenkt Brimi subiet dat luisteren naar de baas een héél goed idee is. Zwijn gaat gelukkig weer door met tukken als wij ons tactisch terugtrekken ...
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Kun je ook makkelijk alleen af.Kruimel53 schreef:Ze gingen getweeën achter mij staan "Jij wast dat varkentje wel even, toch?"bouvierpoedel schreef:Snap dat dan , hij kwam je halen om hem te helpen vechten tegen de vijand .Kruimel53 schreef:Loop ik met de honden door een nat stil bos, schieten ze ineens de struiken in. Daar hou ik niet van dus ik roep ze terug. Logi komt meteen maar Brimi staat dreigend te woef-woefen. Zal toch niet ... jawel, wild zwijn, vlak naast het pad. Lag kennelijk net lekker te tukken en als hij opstaat bedenkt Brimi subiet dat luisteren naar de baas een héél goed idee is. Zwijn gaat gelukkig weer door met tukken als wij ons tactisch terugtrekken ...
Stelletje helden.
Wat je zegt ben je zelfffff